יום שבת, 23 ביולי 2016

ניופאן משיקה את ליין מוצרי האודיו החדשים של BOSE



ניופאן משיקה את ליין מוצרי האודיו החדשים
של BOSE 

מציגה את אוזניות הדגל ה- QuietComfort 35




ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל המובילה בישראל משיקה בישראל את ליין מוצרי האודיו החדשים של המותג BOSE, הכוללים את מערכות קול SoundTouch, רמקולים אלחוטיים, מקרן קול ואזניות חדשות בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת.



חברת BOSE השקיעה למעלה מ 40 שנות מחקר במרדף אחרי מנגנון ביטול הרעשים הטוב בעולם. התוצאה היא השקת האוזניות הטובות ביותר של המותג אשר מצטיינות בנטרול רעשים ללא פשרות ואיכות סאונד מושלמת.



במסגרת ההשקה בישראל, מציג המותג מגוון רחב ביותר של כ- 15 מוצרי אודיו חדשים ובהם כאמור אזניות הדגל של BOSE, אוזניות QuietComfort 35 אשר מצטיינות בנטרול רעשים, בנוחות שימוש ובעיצוב מרשים. ומהיום האוזניות גם אלחוטיות ומגיעות במשקל של 310 גרם בלבד ועם אפליקציה שליטה מהסמארטפון, עם קישוריות אלחוטית בלוטות' או NFC ומנגנון סינון רעשים אקטיבי הבלעדי ל- ,BOSEהמאפשרים הנאה ממוסיקה ללא הפרעה גם בסביבה רועשת. האוזניות מגיעות בצבע שחור כסוף.



לאוזניות QuietComfort 35 כריות מדמוי עור המוסיפות בידוד אקוסטי יעיל נגד רעשי הסביבה. הן מבטיחות גם חוויית האזנה איכותית וגם התאמה לאוזניים לנוחות מושלמת. טכנולוגיית TriPort® הבלעדית של BOSE מבטיחה הפקת צלילים נמוכים עמוקים יותר וקול טבעי יותר מבלי לוותר על קומפקטיות ומשקל נמוך. המיקרופון וכפתורי הבקרה מובנים לשליטה נוחה בסמארטפון. המיקרופון הוא כפול עם מנגנון סינון רעשים פורץ דרך שמאפשר שיחת טלפון נקיה מרעשים גם בסביבה לא שקטה וברוח חזקה.



עוד לאוזניות סוללת ליתיום-יון חדשנית המאפשרת בטעינה מלאה, האזנה רציפה של עד 20 שעות ותומכת גם בהטענה מהירה; הטענה בת 15דקות המספיקה ל- 2.5 שעות עבודה. לאוזניות גם טכנולוגיית Volume-optimized EQ הבלעדית של BOSE המבטיחה צליל מאוזן וטבעי יותר בכל עוצמת קול. מחיר: 2400 שקלים.



לדגם חדשני זה מצטרפות גם אזניות SoundSport חדשניות ואלחוטיות לפעילות ספורטיבית, עם שיוך בלוטות' אוטומטי באמצעות מגע וסוללה נטענת המספיקה ל 6- שעות פעילות ותומכת גם בהטענה מהירה, הטענה של 15 דקות המספיקה ל2 שעות עבודה. זאת בנוסף למתאמי הסיליקון המיוחדים עם טכנולוגיית StayHear הבלעדית של BOSE השומרת על תנוחה אופטימלית בתוך האוזן גם בפעילות ספורטיבית נמרצת ביותר. אוזניות SoundSport עמידות בפני זיעה ותנאי מזג אוויר קשים ומפיקות צליל עוצמתי מלא ואיכותי. מחיר: 900 שקלים.



בנוסף, מציג BOSE את ה SoundTouch 10/20/30, מערכת קול יוקרתית וחדשנית המשולבת בלוטות' ו-Wi-Fi, מובנית ביחידה אחת להשמעת מוסיקה בלחיצת כפתור. המערכת בנויה להזרים מוזיקה מכל מקור מוזיקה הנגיש אלחוטית דרך רשת Wi-Fi ובלוטות' ללא צורך בשום אמצעי נוסף. מדובר בפריצת דרך מבחינת זמינות, נוחות ופשטות, להזרמת מוזיקה באופן אלחוטי ברחבי הבית ישירות מהמקור החל מספריית המוזיקה המאוחסנת במחשב ועד לשידורי רדיו באינטרנט. מחיר החל מ1400 ₪ .


ירון צפדיה, סמנכ"ל שיווק וסחר של ניופאן מציין כי " השנה, קיבלה חברת ניופאן את הפרס השנתי על היותה במקום הראשון בעולם עם מותג האודיו BOSE כבעל הצמיחה הגדול ביותר מתוך כ-150 מדינות מכל רחבי העולם. אנו ממשיכים להציע לצרכנים מגוון של מוצרי אודיו חדשניים, מקצועיים ובטכנולוגיה מתקדמת תחת המותג ‘BOSE הנותנים מענה לביקוש הצרכנים בטווח רחב של אפשרויות ומחירים. 


BOSE Corporation נוסדה בשנת 1964 על ידי ד"ר Bose, אז פרופסור להנדסת חשמל בראש המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT). As an MIT grad student in the 1950s, Dr. Bose decided to purchase a new stereo system. ד"ר Bose החליט לרכוש מערכת סטריאו חדשה, משהתאכזב מאיכות הקול של ההיצע באותה תקופה וכבוגר MIT החליט Bose לחקור את תחום האודיו, מחקר שהוביל להקמת חברה אשר מתמחה בפתרונות אודיו באיכות גבוהה. לאורך השנים זכתה Bose להוקרה רחבת היקף ולפרסים יוקרתיים ברחבי העולם הודות לפיתוחים החדשניים שלה בתחום האודיו לבית, לרכב ולשימושים מקצועיים. כיום, ניתן למצוא את Bose בכל מקום בו איכות הצליל היא הדבר החשוב. From the Olympic games to the Sistine Chapel. החל מהמשחקים אולימפיים, מעבורות החלל של NASA והתיאטרון הלאומי של יפן ועד מועדונים, חנויות ומסעדות. בכל מקום בו לסאונד אמיתי ואיכותי יש משמעות ואתה יכול לשמוע את המציאות, שם נמצאת Bose.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה