יום שני, 18 ביולי 2016

הולכים ונהנים עם סנדלי שורש

אנחנו משפחה שאוהבת לטייל ברחבי הארץ , חרשנו אותה לאורכה ולרוחבה לאורך השנים בהנאה מרובה, ילדינו ברבות השנים אף למדו לקרוא מפות ולהתמצא במצפן.


לקראת כל נסיעה אנו עושים רשימה של דברים הכרחיים בהם קרם הגנה (כן, גם בימי החורף), בגדים מתאימים למסלול, כובע וכמובן לא שוכחים נעליים נוחות, בימי החורף לכל אחד יש את נעלי הספורט המתאימים לו ובימי הקיץ לגברים שבחבורה יש סנדלי שורש עימם ניתן ללכת בקלות ללא כאבי רגליים (בעיקר בשל העובדה שיש לסנדל בולמי זעזועים ברמות שונות) ואף ניתן להכנס עימן לים ולמים- מתאימות לכל מסלול (אל דאגה גם בתנאי רטיבות סוליית הגומי אינה מחליקה), הרפידה הינה אנטי בקטריאלית - חומר המונע גדילת בקטריות משולב בתרכובות החומרים מהם אנחנו מייצרים את הרפידות בסנדלים.החומר נשאר פעיל לאורך כל חיי הסנדל ומונע היווצרות ריחות לא נעימים.


דבר חשוב נוסף החלק העליון של הרצועה עשוי רצועה אחת רציפה הניתנת לכוונון ומאפשרת התאמה מושלמת לכף הרגל והסנדל קל מאוד.

למי שלא מכיר חברת שורש משווקת עשרות דגמים שונים של סנדלים לגברים, נשים וילדים החל משנת 1989 במפעל בכרמיאל.

כל הסנדלים משווקים עם שנתיים אחריות, בתחתית הסוליה של כל סנדל מוטבעת "הנקודה הירוקה" שהיא עיגול גומי בצבע ירוק ומשמשת כאינדקציה לשימוש בנעל על ידי היצרן - כך תוכלו לזהות את המקור ולהזהר מחיקויים.

החברה מייצרת בנוסף לסנדלים גם תיקים ומנשאי מים, מערכות שתייה, בקבוקי שתייה ואביזרי נסיעה.

הפעם בחרתי לבני בן ה-10 את הסנדל המקסים מדגם אורבן לילדים:


שימו לב לגימורים העדינים והמקצועיים, הסנדל איכותי וברמה גבוהה במיוחד, קל, צבעוני וכיפי במיוחד, הסוליה קלה מאוד, לא מחליקה, לא נשחקת ועמידה והדבר שהכי הכי חשוב הסנדל נוח מאוד לנסיך.


אנחנו מאוד אוהבים את מוצרי החברה וממליצים בחום גם לכם!!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה