יום רביעי, 6 ביולי 2016

קיפצובה חוויה משפחתית מקפיצה

זהו, שנת הלימודים כבר מאחורינו וקייטנת אבאמא התחילה, אמש התחלנו את החופשה המהנה ביום כיף ומקפיץ במיוחד - בקיפצובה אשר בקיבוץ צובה.
העמסנו תיקים בשתיה ונשנושים, קרם הגנה, משקפי שמש ויצאנו לדרך, 45 דקות מאיזור המרכז וכבר מגיעים.

המקום קיים כבר המון שנים אולם כל הזמן ממשיך לחדש ולהתחדש, מדובר בכ-12 דונמים של בילוי, כיף ומשפחה מחולקים לפי קטגוריות: חצר מרכזית ובה מבחר מתקיני שעשועים, מתחם פינות ישיבה עם נוף מרהיב, אוויר צח ונעים, טרמפולינות, סירות אבובים, רכבת, רכבת הרים ועוד...

צוות המקום ממשיך לחשוב עלינו , לחדש, לשדרג ולפנק, כבר בבואנו מצאנו את ניתזי המים המרעננים את העוברים ושבים -שלא תטעו יש כאן שפע אוויר צח, נקי ועדיין כיף ומרענן.

כל המתקנים באיכות גבוהה, כולם במצב מעולה, כאחת שמבקרת בהמון פארקים ואטרקציות לילדים נתקלת לא אחת במתקנים לא ראווים למשחק , כאן הכל ברמה גבוהה, ממשיכים לחדש ולהשתדרג.

כבר בכניסה מצאנו את סירה בסערה אשר הגיעה לפארק לאחרונה והיא כבר שטה ולוקחת את נוסעיה למחוזות רחוקים.

משם המשכנו מיד לרכבת ההרים המשפחתית הנקראת: "קיפצומבה"- מדובר ברכבת הקלאסית והמצליחה לילדים ולהורים, התולעת מורכבת משש קרוניות ובתוך כל קרון כ-4 נוסעים, הרכבת מותאמת לילדים מגיל 3 והחבר'ה שלי עלו וירדו, עלו וירדו, אין ספור פעמים.

במרחב בחוץ יש עוד מספר אטרקציות שלצערי החבר'ה שלי החליטו שהם מוותרים עליהם (בכל זאת היו לנו רק 6 שעות משחק באתר), אספר לכם עליהם מהתנסות בביקורים קודמים:

קרוסלת הפיראטים-קרוסלה מדליקה משקיפה על הנוף המקסים שלנו, הקרוסלה מתאימהל פעוטות ומומלצת עד גיל 8:

רכבת הפארק- צ'וצ'ו הרכבת, נוסעים סביב החצר ומי שיושב בקטר מפעיל את הצופר!

מכוניות מתנגשות- אחד המתקנים שלעולם אבל לעולם לא יימאסו על אף אחד, אם זה הקטנים ואם זה הגדולים- כאן המכוניות המתנגשות מחולקות ל-2 מגרשים מתנגשות לגדולים ומתנגשות לקטנים.
החלוקה היא לפי גובה. במכוניות הגדולות יכול לנהוג מי שבגובה 135 ס"מ ומעלה ולנסוע יחד איתו מי שבגובה 90 ומעלה. למכוניות הקטנות יכול לנהוג או לנסוע מי שבגובה 90 ס"מ ועד גובה 135 ס"מ.

סירות האבובים- שטים ומתנגשים בסירות האבובים, מתקן כייפי במיוחד! עומק המים 60 ס"מ:

קרוסלת סוסים- הקרוסלה מורכבת מסוסים צבעוניים עולים ויורדים וחיות שונות וחמודות. המנגינה המתנגנת ברקע מלווה אתכם במהלך זמן הפעלת המתקן:

מבחר מתקנים מתנפחים בכל הגדלים ובכל הצבעים:

ועכשיו לחלק שילדי בביקורנו הנוכחי יותר התחברו- למשחקיה הפנימית - חלל גדול במיוחד המשלב מבחר רחב של פעילויות כיפיות ומגוונות לכל הגילאים- מדובר במבנה מקורה וממוזג ובתוכו  חדרי משחק רבים ומגוונים: לקטנים-ג'ימבורי עם מתקנים ממונעים, בריכת כדורים, מכוניות בימבה, וחדר קומפילנד:

ולגדולים חדר אקשן-מקס, פלייסטיישן 3, קינקט:

ולכולם חדר תחפושות:

במתחם המקורה קיימת גם מסעדה המציעה מבחר ארוחות טעימות, חמות ומפנקות , אנו אכלנו ארוחה שכללה מנה גדולה של שניצלונים, ציפס ושתיה (לצערי שכחתי לצלם אך מבטיחה לכם שמדובר במנה אכן גדולה).
כמו כן במסעדה ניתן למצוא מבחר חטיפים, גלידות ומשקאות.

ואם חשבתם שהיום כיף שלנו הסתיים אז עוד דבר קטן אני רוצה לספר לכם, סמוך לקיפצובה קיים סניף נוסף של גליתא- חוות שוקולד ייחודית וכיפית במיוחד המציע מגוון סדנאות, משקאות שוקולדיים, קינוחי שוקולד וגלידה והמון שוקולד, הסניף הזה הינו האח הקטן של הסניף בדגניה שבצפון.

ועכשיו לכבוד הקיץ פעילות לילית לכל המשפחה בקיפצובה- סיורי שקיעה ועששיות בין הכרמים במהלך אוגוסט: כשחודשי הקיץ עוד לפנינו והטמפרטורות מטפסות, זה הזמן להפוך יום ללילה ולצאת לפעילות משפחתית מרעננת.
פארק קיפצובה שליד ירושלים מזמין אתכם, הילדים וההורים, ליהנות סיורי שקיעה ועששיות באוירה קסומה אל הגת העתיקה וכרמי היקב, לספוג את ניחוחות הצמחיה, ליהנות משירה בצוותא מלווה בתה ועוגיות.

במהלך אוגוסט יהיה פתוח הפארק בימי שלישי וחמישי עד השעה 21:00.

סיורי שקיעה ועששיות כוללים ביקור בגת העתיקה, הסבר על ייצור היין בעת העתיקה, טעימת ענבים בשלים מהגפנים בכרמי היין של צובה, עצירה באנדרטה לזכר ישראל הפלמ"חניק לתה עם צמחי תבלין מתובל בסיפור הקמת הקיבוץ ע"י הפלמחניקים.

בשעות 19:15 ו-20:15 מדי שלישי וחמישי במהלך חודש אוגוסט.

בתיאום מראש בלבד. משך הטיול כשעה ורבע של הליכה. מינימום 15 משתתפים לכל סיור.