יום שבת, 23 ביולי 2016

סדרת כלי האוכל של אקספלורה


קרוב לוודאי שגם לכם יצא להיכנס פעם לבית של עצמכם או חברים ולראות את רצפת המטבח מכוסה בכל מה שאמור היה להיות ארוחת הערב של הפעוט העצמאי. אחד הרגעים המאתגרים לכל אם צעירה הוא השלב שבו מתחיל הקטנטן לאכול בעצמו.



היום כבר אפשר להקל על הפעוט ואולי גם על האם.. קעריות עם פטנט ייחודי וכפיות של "טומי טיפי" מסדרת אקספלורה היא התשובה האידאלית ללימוד אכילה עצמאית. 

סדרת כלי האוכל של אקספלורה נועדה לסייע להורים באמצעות כלי האכלה בתחילה, ובהמשך כאשר הפעוט גדל והופך לעצמאי מאפשרים כלי האוכל של אקספלורה לפעוטות ללמוד לאכול באופן עצמאי. 



בסדרת אקספלורה:

סט של זוג קעריות עם מכסה וכפית שעוצבו במיוחד ללימוד אכילה עצמאית. בסיס הקערה המשולש מאפשר לפעוט לגרוף את האוכל מהקערה בקלות רבה יותר מאשר מקערה עם בסיס עגול. הכפית גם היא בעלת עיצוב מיוחד שנועל להקל על הפעוט לאכול בעצמו: ידית הכפית עבה וקצרה כך שהפעוט יכול לאחוז אותה בקלות. הכפית עצמה עמוקה מאוד, על מנת לצמצם את הטפטופים למינימום ולאפשר לרוב האוכל להגיע לפיו של הפעוט ולא להישפך בדרך.

הסט מגיע עם מכסה שעליו מגרעת מיוחדת עם מכסה על מנת להרכיב עליה את הכפית, מה שהופך את הסט למושלם לטיולים ולאכילה גם מחוץ לבית.



הקערות מוצעות בצבעים זוהרים, כמו תכלת וירוק, או כתום וורוד ואינן מכילות ביספינול A. הקערות בטוחות לשימוש במיקרוגל, במקפיא ובמדיח הכלים ומתאימות לגילאי 7 חודשים ומעלה. מחיר לצרכן: 49.90 ₪. ניתן לרכוש את הכפיות בנפרד, מחירו של מארז המכיל 4 כפיות בצבעים שונים: 39.90 ₪ 

להשיג ברשתות השיווק המובחרות, רשתות הפארם ובחנויות פרטיות המתמחות במוצרי תינוקות. לבירור נקודות מכירה הקרובות למקום מגוריכם: 08-9426633 או באתר חברת "הנסיך הקטן". 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה