יום שבת, 9 ביולי 2016

לחיים קלים יותר- מנשא מבית Ergobaby



אני נזכרת ברגעים האלו שהייתי מחברת אותם למנשא וחשה את נשימות הגוף הזעיר כל כך קרוב אלי. יצאתי אתם לכל מקום כשהם מחוברים אלי במנשא שהיה אז הדבר הכי טוב בשוק. יכולתי להמשיך לעשות חלק ממטלות הבית או סתם ליהנות מהקרבה הפיזית , אבל אחרי פרק זמן קצר יכולתי לחוש איך הגב שלי מתקשה לשאת את הנטל ונאלצתי לקחת הפסקות כדי להקל על עצמי בעול אין ספק שהמצאת המנשא היא פתרון מעולה להם ולתינוק השאלה היא האם יש לשימוש במנשא סוג של מחיר?

לשמחתי ולטובת כל ההורים, היום כבר מיצרים את המנשאים בחשיבה אחרת. השיקול הארגונומי הוא הראשון שעומד לנגד עיני היצרן ולא בכדי הצליחה ממציאת המנשאים הארגונומיים Ergobaby לעמוד בתהליכי הבדיקה המחמירים של ה-AGR, ולקבל בתמורה את האישור הרשמי של ה-AGR. "




מאז נוסדה החברה בשנת 2003 שואפת Ergobaby לחזק את הקשר בין הורים ותינוקות באמצעות פתרונות אינטליגנטיים וארגונומיים, תוך יצירת קהילת הורים בכל מדינות העולם. מנשאי Ergobaby, נמכרים כיום ב-50 מדינות. השילוב של איכות מוצר מעולה, מומחיות ארגונומית וצוות עובדים מלא תשוקה, מבטיח את הצלחת החברה.



לאחרונה השיקה החברה מספר דגמים חדשים של מנשאים. אני זכיתי להתנסות בדגם המתקדם בסדרת 360-COOL AIR- מנשא חדש בדגם רשת קיצי, אוורירי ונושם, הפתרון המושלם לקיץ החם בישראל. המנשא מסדרת המנשאים המהפכנית 360 - המאפשרת לראשונה בעולם, לשאת את התינוק בארבעה כיווני נשיאה שונים, באופן בריאותי ארגונומי, התומך בהתפתחות הטבעית של התינוק. הדגם החדש מוצע בצבע אפור מעושן, הצבע המועדף על ההורים בכל העולם.



המנשא - COOL AIR תומך בתהליך ההתפתחות הטבעית של התינוק ועמוד השדרה ומפרק הירך שלו. תנוחת ישיבת הצפרדע הינה המומלצת ביותר (עפ"י המלצות מכון המחקר הבינלאומי למפרק ירך) מלידה ולאורך השנה הראשונה בפרט. גם בתנוחת הפישוק המגיעה לאחר מספר חודשים במנשאי ארגובייבי ישנה הבטחה לקימור נכון וטבעי של עמוד השדרה והאגן. 



ארבע אפשרויות נשיאה שונות במנשא "ארגובייבי 360 : (הסרטון)

נשיאה קדמית עם הפנים פנימה - הנשיאה מתאימה לגילאי 0-24 חודשים, כאשר עד גיל ארבעה חודשים יש להשתמש במתאם לניו בורן, המוצע למכירה בנפרד
נשיאה קדמית- עם הפנים החוצה - הנשיאה תאימה לגילאי 5 חודשים ומעלה , כאשר המטרה היא לשימוש עם תינוקות שמספיק גדולים לפגוש את העולם בתנועה.
נשיאת צד- על המותן - נשיאה המתאימה לגילאי 6-24 חודשים, ההמלצה לפרקי זמן קצרים. 
נשיאה על הגב - נשיאה המתאימה לגילאי 6-36 חודשים, וזו הנשיאה המתאימה לנשיאות ארוכות בזמן טיולים , טיפוס ואפילו טרקים. 

ויש גם טיפ חשוב לכל צורות הנשיאה: השתמשו במצלמת הטלפון הנייד או במראה על מנת לוודא את נינוחות התינוק ושהבעת פניו מראה סיפוק



מתוך ההתנסות שלי ניתן לשאת ילדים עם המנשאים של Ergobaby, ללא מאמץ לארוך זמן כשהילד מוחזק בתנוחה טבעית. 

מחיר לצרכן: 999 שקל. ניתן להשיג ברשת מוצצים, ד"ר בייבי, בייבי סטאר ובחנויות המורשות המופיעות באתר ארגובייבי. ניתן גם לרכוש ישירות מאתר היבואן. 


ועוד בקרוב בישראל: "ארגובייבי adapt 

מנשא חדש הכולל שילוב נוחות וארגונומיה עבור התינוק ועבור ההורים. עם המאפיינים החדשים והעיצוב המודרני שלו, ה-Adapt הוביל בעולם למהפכה. יועצי נשיאה ופיזיותרפיסטים היו מעורבים בפיתוח של המוצר אשר מבוסס על משוב ישיר שהתקבל מההורים.

המאפיינים החדשים במנשא יציעו יותר נוחות מלפנים, על מפרק הירך או על הגב. העיצוב הייחודי מציע לילד את הנוחות המרבית במקביל לתמיכה בתנוחה הטבעית של מפתח הרגליים. מערכת ה'סקוטש' החדשה מאפשרת למנשא לעבור בקלות התאמה לפי גודלו של הילד, מה שאומר גם כי אין יותר צורך במתאם לניובורן. החלקים המרופדים לראש ולצוואר ניתנים לקיפול והם מציעים לילד תמיכה והגנה. 

קולקציות המנשאים של ארגובייבי משרתות את הצרכים הארגונומיים של המבוגר ושל הפעוט בו זמנית. לבחירתכם. מגוון המוצרים הרחב מאפשר עמדות נשיאה שונות ומגוונות על פי הדרישות האינדיבידואליות.

לסרטוני הסבר הכנסו לכאן. לבירור נקודות מכירה צלצלו "פופון": 03-6422533. או הצטרפו לדף הפייסבוק של ארגובייבי ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה