יום ראשון, 10 ביולי 2016

התחדשתי במספרה של אריק מאיוסט




השבוע זה קרה לאחר המון זמן שהתחבטתי עם עצמי החלטתי שאני הולכת להסתפר, מי שמכיר אותי יודע שאני מעדיפה שיער ארוך אך לצערי השיער שלי מאוד לא בריא כתוצאה מהפאנים ומההחלקות שאני עושה על כן חייבת מידי פעם לרענן ולהסתפר.

שבוע הבא חוגגת יום הולדת 38 ועל כן החלטתי להעניק לעצמי מתנת יום הולדת – פינוק אמיתי בצורת תספורת וגוונים ובחרתי את הטוב ביותר, בחרתי ברשת המספרות של אריק מאיוסט- בסניף תל אביב בניהולו של מתן המקסים.

מדובר במספרה תל אביבית שיקית משהו אך עם זאת חמה, ביתית ומשפחתית, כל לקוח/ה שנכנסו בזמן שהותי במקום זכו ליחס חם, חיבוק, קפה ומילה טובה, אז כן יש שיגידו שכך זה במספרות אך עדיין חושבת שכאן היחס שונה.



מלבד זאת דבר שלי באופן אישי עשה טוב זה הניקיון והסדר במקום, עוזרו של מתן עושה עבודתו נאמנה ולאורך כל השעתיים בהם ביקרתי מנקה, מסדר, שוטף, מצחצח ובקיצור שומר על מקום מבריק ומסודר.



מתן מקצוען אמיתי, מכיר את השיער ומעניק לו יחס חם, מומחה בהחלקות ובגוונים (מידי שנה נוסע להשתלמויות בעולם להכיר שיטות וטיפים חדשים), עשה לי גוונים מדהימים (בביקורי הקודם אצל הספרית הייתי מאוד לא מרוצה , כאן הייתי בשמיים), תספורת שיקית מעוצבת ופן מקסים והכל עם המון סבלנות ועדינות.




יתרון אדיר לדעתי נוסף שיש בסניף הנ"ל זה שעות פתיחה גמישים לחלוטין – פעמים בשבוע מקבל עד חצות- מדהים במיוחד לעסוקים שביננו. 

כפי שציינתי מעלה מדובר כאן ברשת בת 3 סניפים של אריק מאיוסט, אריק הינו אומן שיער ידוע בזירה הבינלאומית.

לאחר תהליך ייצור ארוך במיוחד כיום במקום יש מכירה של מוצרי טיפוח לשיער : קרם לחות, סרום ועוד:





כבר מגיל 19, לאחר לימודי עיצוב גרפי ואומנות החל אריק את דרכו בעולם עיצוב השיער וצבר ידע ומומחיות בעיצוב תסרוקות, קווי תספורות וכימיה של השיער. במהלך השנים הוצגו יצירות עיצוב השיער של אריק בהפקות אופנה בינלאומיות, בהפקות טלוויזיה, פרסומות וקטלוגי אופנה רבים. ידוענים רבים אינם מוותרים על המגע האומנותי של אריק בשיערם. שביעות הרצון עוברת מפה לאוזן ומגדילה בהתמדה את ציבור לקוחותיו הנאמנים.

אריק מאיוסט הוציא עד כה 4 ספרים המיועדים למעצבי שיער ולמי שמעוניינת לטפל בשיערה במו ידיה. הספרים מכילים תסרוקות שאריק מלמד צעד אחר צעד איך לבצע אותן. הספר נמכר ברחבי העולם בעשרות אלפי עותקים ובמספר שפות. 

סניפים אריק מאיוסט

סניף הדגל – יורדי הסירה 10 ת"א

משמש כסניף הראשי-בניהולו של אריק מאיוסט. השירותים הניתנים במספרה: תספורות, כימיה, כל סוגי ההחלקות ותסרוקות כלה וערב.

כתובת: יורדי הסירה 10, כניסת נמל תל אביב 




סניף ת"א - דיזנגוף 298

סניף דיזנגוף ממוקם במרכז תל אביב, ומציע אווירה צעירה, רעננה, ואף נותן מענה לילי (עד 00:00) פעמיים בשבוע.

כתובת: דיזנגוף 298, תל אביב 




סניף מודיעין
צאלון 21 מודיעין סנטר

אושרי דדון מעצב שיער ותיק, כ12 שנים ובעל מוניטין וניסיון רב. סניף מודיעין פעיל כבר 4 שנים בשיתוף פעולה צמוד עם אריק.

כתובת : צאלון 21 מודיעין סנטר, מודיעין 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה