יום רביעי, 6 ביולי 2016

סדרת Syoss Renew 7עם פורמולת סרין-פרוטאין לשיקום 7 מאפיינים של שיער פגום



7 בעיות שיער – פתרון אחד מושלם
סדרת Syoss Renew 7עם פורמולת סרין-פרוטאין לשיקום 7 מאפיינים של שיער פגום




השבוע זה קרה, אחרי המון זמן הלכתי להסתפר, לא, האמת לא ממש רציתי, אבל הרגשתי כבר שגושי השיער הנושרים ממני ומשאירים עקבות בכל מקום חייבים להעלם אז זהו הפתרון!

אולם גם לאחר התספורת חשוב לשמור על טיפוח השיער וכאחת שסובלת מאוד משיער פגום, שבור וחסר ברק משתדלת להשתמש במוצרים הטובים שקיימים בשוק.

השבוע רגע לאחר התספורת קיבלתי להתנסות את הסדרה החדשה לטיפוח ושיקום שיער פגום מבית מותג טיפוח השיער המקצועי SYOSS .

סדרת Syoss Renew 7 – סדרת המוצרים הראשונה של Syoss לטיפול השיער עם טכנולוגיית סרין-פרוטאין לשיקום 7 מאפיינים של שיער פגום.

סדרת Syoss Renew 7 החדשה פותרת בעיה זו עבור הצרכנים בעזרת טכנולוגיית סרין-פרוטאין המאפשרת שיקום 7 מאפיינים של שיער פגום: 1-קצוות מפוצלים 2-שבירת שיער 3-נוקשות 4-אובדן קרטין טבעי 5-מרדנות 6-קשרים 7-אי חיוניות של השיער.

הפורמולה הייחודית בעלת טכנולוגיית סרין-פרוטאין מחזקת ומשפרת את מבנה סיב השערה מהשורשים עד הקצוות, מפחיתה באופן משמעותי את שבירת השיער והקשרים והופכת שיער נוקשה, מרדני וחסר חיוניות לשיער בריא, חזק, גמיש ומלא ברק.

פרוטאין הינו חלבון החיוני לשיער, אך במשך השנים שיערנו מתבגר ומשתנה והשפעות חיצוניות כגון שמש, ייבוש השיער וצביעת שיער תכופה גורמות לשיער לאבד פרוטאין והשיער הופך לחסר חיוניות. סדרת Syoss Renew 7 מכילה שילוב ייחודי של רכיבים המחדשים את החלבון האבוד של השיער ומסייעים בשיקום שיער פגום, בהגנה וחיזוק מבנה סיב השערה. 

בSYOSS מאמינים שלכולם מגיע שיער יפה כמו במספרה מדי יום. מסיבה זו, הפורמולות פותחו ונבדקו עם מעצבי שיער לאיכויות המספרה שהשיער שלנו צריך.

הסדרה מכילה:

שמפו ומרכך- מחיר מומלץ לצרכן: 30.90 שקלים ל- 750 מ"ל.

מסכה- מחיר מומלץ לצרכן: 37.90 שקלים ל- 250 מ"ל.



ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה