יום שבת, 9 ביולי 2016

חוויה על החוף- מסעדת גורדו



בזוגיות שלי ושל בעלי יש המון דברים משותפים אולם יש ניגוד אחד בוהק במיוחד וזהו החיבה לים, בעלי יכול לשהות במשך כל שעות היממה.

יש לנו הסדר , הולכים לים, אין בעיה , הם הולכים ונהנים מהחול, אני יושבת בבית הקפה/ המסעדה הסמוכים, הם נהנים ואני קוראת לי ספר בשקט ובהנאה, אולם גם כאן לעיתים לא מוצאת את המקום הנכון וזאת מאחר ורוב המבלים בים מגיעים ישירות עם כל החול הנוראי ויושבים על הספות והכורסאות .

לאחרונה הוזמנתי להכיר מסעדה מקסימה הממוקמת על חוף הים – גורדו שמה, מצד אחד ממש על שפת הים ומצד שני רחוקה ולו במעט מהגלים וההמולה.



ממש בירידה לחוף גורדון בקצה המדרגות היורדות לחוף עצמו נמצא בית הקפה/מסעדה/בר המציע לנו את הניתוק מהמולת העיר להפסקה אינטימית אל מול הגלים, השקיעה והבריזה.



כאן נמצא מבחר טאפסים, מאכלי ים, בשרים ועוד מבחר מנות מפנקות , מבחר רחב של אלכוהול משובח- קוקטיילים ושייקים (עם אלכוהול ולאלו שמעדיפים ללא גם יש מענה) וקינוחים.



המקום פתוח משעות הבוקר ועד אחרון הסועדים, כאן ניתן לקיים פגישה עיסקית, דייט רומנטי ו/או סתם לשבת על כוס יין ו/או כוס קפה ולהנות מהשקט והשלווה.

יש במקום מבחר פינות ישיבה: ספות לאונג', ישיבה על הבר וישיבה מסביב לשולחנות.



אז מה היה לנו?

הגענו בשעת בן ערביים ממש ברגע השקיעה, התחלנו עם קוקטיילים משובחים ויצאנו לדרך.

פלטת מאזטים: פלטה מפנקת הכוללת חציל קלוי, טחינה ביתית, איקרא טעימה במיוחד, חומוס, לבנה, קרפציו בקר, קלמרי מטוגן עם סלסלת לחמים חמים ופריכים:



מכאן עברנו ישירות למנות העיקרית הנפלאות, אני בחרתי בנתח אנטריקוט 300 גרם, נתח איכותי, משובח, עשוי במידת העשייה המדוייקת וטעיםםםםםם, המנה מוגשת עם פירה (חלבי):



למרכז השולחן הגיעו מבחר מנות נוספות שטעמנו ונשנשנו וכולם ככולם היו מצויינים-

דג דניס בתנור:



פרגית צלויה במרינדת הבית, מוגש עם ציפס:



ניוקי סלק במילוי גבינות:



בשלב הזה כבר נפתחו הכפתורים אך גם בגזרת הקינוחים היו הפתעות קולינריות טעימות במיוחד:

סלט פירות העונה עם גלידת וניל:



קרמבל תפוחים חם עם גלידת וניל- שוסססססססס- לא לוותר:



וופל בלגי עם גלידת וניל צרפתי, קרם מסקרפונה, חלבה ואגוזים מסוכרים:



אז אם גם אתם מחפשים מקום איכותי, מפנק, עם בריזה טובה, נוף חלומי ,רשרוש גלים ואוכל איכותי הגיעו למסעדת גורדו, הנאה מרובה מובטחת לכם.

חוף גורדון, ת"א
שעות פתיחה:
11:00 בבוקר
ועד אחרון הלקוחות
03.5293929/8



 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה