יום שישי, 17 ביולי 2020

היכן ראיתם למעלה מ-30 סוגי ברזי בירה? BEER SHOP הבר האהוב עלינו

את הבר הנהדר BEER SHOP הכרנו ממש לפני פרוץ הקורונה לחיינו ומאז ביקרנו מספר פעמים, כל פעם נהננו בטירוף מחדש ועל כן חוזרת וממליצה שוב ושוב בפני קרובי על המקום. לפני כשבוע יצאנו עם מספר בלוגרים נוספים לערב מושלם וכיפי במיוחד שכולו נסב סביב הבירה המקומית הנהדרת. 



מדובר למעשה ברשת קטנה של בר בירה - סניף אחד ממוקם בתל אביב והסניף השני בנתניה (אגב, בשניהם ביקרנו ושניהם מצויינים). BEER SHOP הוקמה מתוך תשוקה ואהבה גדולה לבירה איכותית ומתוך חלום להנות מאותה האיכות של בירה מהחבית גם בבית. כאן למעשה ניתן להנות מבר קסום ומיוחד המציע מבחר רחב של למעלה מ-30 ברזי בירה מהטובים בארץ ובעולם ומנגד ניתן לרכוש בירה בבקבוקים הביתה. בעלי הרשת הביאו לארץ טכנולוגיה ייחודית שמאפשרת להם לבקבק את הבירה כך שכל אחד יוכל לקחת אותה הביתה ולהנות מבירה איכותית מהחבית רק ש... היא תהיה בבקבוק. הסגירה הייחודית מבטיחה שהאיכות של הבירה תשאר לאורך זמן בדיוק כמו במבשלה.



הכיף הגדול שנמצא כאן זה ההיצע הרחב והנגיש מאוד של סוגי הבירה השונים, כאן כל אחד ימצא את מבוקשו- הן מבחינת חוזק, הן מבחינת אחוזי אלכוהול והן מבחינת שילובי טעמים- בכל זאת נמצאים כאן כ-30 סוגי בירה שונים. זו ההתמחות של המקום והם בהחלט יודעים לעשות את העבודה.



אז כאמור מאחר והגענו עם עוד חבר'ה פתחנו שולחן , נחשפנו לטעמים וריחות חדשים (כולם אגב נחלו הצלחה מרובה מצד כולם), נשנשנו והתענגנו מעוד ערב כיפי במיוחד. 

מה יותר טוב מנשנושים מלוחים לצד הבירה? אט אט הם הגיעו לשולחן וכולם היו האולטימטיבים לצד הבירה: מבחר מאנציס' , זיתים, טונה צרובה, נקניקיית עגל מלפפונים חמוצים, כרוב כבוש, חרדל וקטשופ :








עוד דגמנו את פיצות הבית- האחת עם עגבניות והשניה עם בצל וזיתים- פיצות מצוינות ומומלצות בחום:






הבילוי הוכתר כהצלחה מסחררת, אין לי כלל ספק כי זהו הולך להיות בר הבית שלנו (בכל זאת כבר ביקור שלישי), הבירות איכותיות מאוד, טעימות, עם מגוון עצום כפי שציינתי מעלה, כל התוספות שליד נפלאות, ניכר כי מי שהרכיב את התפריט בהחלט יודע מה הכי מתאים לשילוב לצד הבירה. 

אגב, מידי יום בין השעות 12.00 עד 20.00 יש מבצע שווה - חצי ליטר בירה בעשרים שקלים בלבד, אז קבענו?




אז אנחנו כבר קבענו עם חברים מפגש נוסף ואתם? הזמנתם מקום? ממליצה בחום. 

כתובת:
נתניה- הבונים 2
תל-אביב- יהודה הלוי 21
טלפון להזמנות:
1-700-707-113
שעות פתיחה:
נתניה
א-ה 12:00-24:00
ו-ש 10:00-24:00
תל אביב
א-ו 12:00-01:30
ש 14:00-01:30


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה