משבר הקורונה הוציא אתכם מאיזון ומכושר? סטודיו "אהבה קטנה" מציע "פחית כושר" - גומיית אימון בפחית מעוצבת, לחיזוק הגוף והנפש!
הפחית כוללת גם 3 תרגילים – שמשאירים טעם של עוד...
משבר הקורונה הפך רבים מאיתנו לבטטות כורסא, תוך שהוא מוציא אותנו מאיזון ומכושר. סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע לחזור לתלם בכל זמן ומקום - בעזרת "פחית כושר"!
הבן שלי בן ה-14 גילה את עצמו מחדש בימי הקורונה ופתאום נכנס בו ג'וק חדש והוא החליט שהוא חייב לטפח את שריריו, שהוא חייב להשיל ממשקלו (בן 14 כן?!) והתחיל יום יום לעשות פעמיים ביום ספורט.
אז כאם תומכת ומפרגנת החלטתי להעניק לו את פחית הכושר עם הקדשה אישית מבית "אהבה קטנה". הפחית - המעוצבת באהבה עם אמירה אישית תומכת - כוללת גומיית אימון איכותית ושלושה תרגילים עם טעם של עוד, לחיזוק הגוף והנפש שלכם, או של מי שיקר ללבכם.
משפטים לדוגמא שאפשר להדפיס על הפחית: אהבה היא זריקת האנרגיה הכי טובה שיש; חיבוק הוא האימון הכי מועיל לשריר הלב; את אלופה!; אל תשכח לתרגל גם את שרירי החיוך, ועוד.
אז... מתחילים?
הפחית כוללת:
· גומיית אימון מלאטקס איכותי בגודל 15 X 124 ס"מ
· קופסת פח במידות 11.5 X 8.5 ס"מ, עם פותחן לשימוש חד פעמי
· תווית מעוצבת בהתאמה אישית, הכוללת שלושה תרגילים
מחיר: 66 ש"ח
תרגילים עם טעם של עוד:
הרחקת כתף
שבו במרכז כיסא
העבירו את הגומייה מתחת למושב
אחזו את הגומייה משני צדיה והזדקפו
משכו/הרימו את הגומייה עד גובה הכתפיים עם ידיים ישרות, מבלי להזיז את הגב
חזירו באיטיות. חשוב לשמור על גב זקוף וחזה מורם
מספר חזרות מומלץ: 15- 20
פשיטת מרפק מאחורי הראש (יד אחרי יד)
שבו על כיסא והיצמדו למשענת
אחזו את הגומייה ביד ימין, והעבירו את היד מעל הראש
מקמו את כף היד בין השכמות
ישרו את היד מעל הראש - תוך כדי הוצאת אוויר
כופפו את המרפק מאחורי הראש - עם הכנסת אוויר
מספר חזרות מומלץ: 15-20
קרוב והרחקה אופקית בכתף
שבו בקדמת כיסא
אחזו את הגומייה משני צדיה והרימו את הידיים אל מול בית החזה, וקחו נשימה עמוקה
פתחו (הרחיקו) את הידיים עם הוצאת האוויר
החזירו את הידיים באיטיות, תוך שאיפת אוויר
מספר חזרות מומלץ: 15-20
את פחית הכושר אפשר להזמין בקלות באתר הסטודיו https://ahavaktana.co.il ולקבל במשלוח ישיר לבית.
***
"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.
ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה