יום רביעי, 15 ביולי 2020

מפנקים ומתפנקים עם Let's Giftit

אמש חגגתי את יום הולדתי ולראשונה בחיי החלטתי שהגיע הזמן להעניק לעצמי מתנת יום הולדת. כל זאת קרה בעקבות מודעה שקפצה לי די במקרה בפייסבוק של Let's Giftit - זהו למעשה מיזם מתנות מבית שטראוס אשר מאמינים שגם סיבה קטנה כגדולה מספיקה על מנת לשמח חברים/משפחה ומכרים עם גיפט מארז מתנה מושלם. 



אז אתם מכירים אותי כבר נכון? אני אף פעם לא ממליצה על דברים לפני שאני בודקת אותם בקפידה מקרוב וגם במקרה הזה בחרתי להכנס לאתר, לשוטט, לבדוק האם נוח למשתמש וידידותי להזמנה וכמובן להזמין. בדקתי את טיב ואיכות המשלוח וכמובן זמן המשלוח. 

בתהליך פשוט , קל ומהיר מאוד ניתן לבחור קופסת מתנות מפנקת ומדליקה במיוחד מבין מגוון קופסאות (בשלושה טווחי מחיר שונים : 119 ש"ח, 149 ש"ח ו-199 ש"ח).



אם אתם רוצים לאחל למישהו הצלחה, מזל טוב , להעניק תשומת לב או מילה טובה זה בדיוק המקום לבחור את אחד ממגוון המארזים המושלמים שמכילים מגוון של חטיפים, שוקולדים, מאפים כיפים ואף תוספת קטנה כמו ספל או תיק מעוצב. כל זאת בליווי ברכה אישית מכם על כרטיס מעוצב ויפיפיה.




אין לי כלל ספק כי מקבל המתנה היפיפיה והמפנקת יהיה מאושר ויזכור אותה לעוד זמן רב.

כפי שציינתי מעלה ישנם 3 טווחי מחיר שונים:

מתנה קלילה-זה ממש פשוט לעשות מתוק בלב למישהו שמגיע לו. בחרו ממגוון המארזים שלנו במחיר משתלם של ₪119 (קבלו הצצה למארז אחד שיש בסדרה):



מתנה מפנקת- כשמגיע, מגיע! כיף לפרגן ולהראות אהבה או להגיד תודה עם אחד מהמארזים השווים האלו במחיר ₪149 (קבלו הצצה למארז אחד שיש בסדרה):



מתנה מרגשת- ואו, באמת לא הייתם צריכים...אנחנו ממש מקנאים במי שיקבל את אחד מהמארזים המושחתים האלה במחיר ₪199- זו הקופסא אותה בחרתי להעניק לעצמי, כי אם חוגגים אז חוגגים בענק. מודה ומתוודה!! הופתעתי, קיבלתי מארז גדושששש מטעמים כיפים וטעימים במיוחד. המארז עצמו מגיע בקופסת קרטון מעוצבת וקשיחה השומרת על השוקולדים , עם ברכה אישית ומעוצבת. אין לי כלל ספק כי מי שמקבל קופסא כזו יזכור אותה לאורך זמן. 









אז אתם עוד פה? התכנסו לאתר עוד היום , הזמינו מתנות ליקירכם והפתיעו- מבטיחה לכם שהם יזכרו לכם את המתנה לאורך זמן רב. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה