יום שבת, 25 ביולי 2020

מאפינס עתירי החלבון של BAKE CITY נחתו בארץ



כפי שסיפרתי לאחרונה לא אחת בני בן ה-14 גילה את עצמו מחדש, פתאום הוא צמח לגובה והתפתח מאוד- בשל עובדה זו החל להתאמן פעמיים ביום, שומר על תזונה קפדנית ומוקפדת אשר כוללת כמות חלבונים גדולה ופחות סוכרים, פחמימות  ומלחים. 

לאחר אימון הבוקר הוא מקפיד לאכול ארוחה רוויה בחלבונים שכוללת ירקות, גבינה, טונה, ביצים ועוד. לאחר אימון הערב לעיתים לא מתחשקת לו ארוחה כבדה אך יחד עם זאת חשובה לו נוכחות החלבונים אז אוכל מעדן עם כמות חלבונית גדולה ו/או עוגיה עשירה בחלבונים.

בימים אלו מאפינס עתירי החלבון של BAKE CITY נחתו בארץ- בסדרה 6 טעמים נהדרים: בננה אגוזים, שוקולד צ'יפס, אוכמניות, לימון ופרג, עוגת יום הולדת ושוקולד כפול. כל מאפין שוקל 113 גרם  ומכיל 16 גרם חלבון מי גבינה איזולט איכותי. דבר נוסף וחשוב לא פחות, כל מאפין ארוז באריזה אישית ונוחה לנשיאה, השומרת על הטריות וההיגיינה. 



מאפין הוא עוגה. מאחר והיא נאפית בתבנית שקעים, היא מייצרת מספר עוגות אישיות, עגולות ותפוחות. המאפין המקורי נוצר באנגליה בסביבות המאה ה-11, מהחמצת שמרים – והוא היה שטוח. כיום אנו מכירים את המאפין האמריקאי, שפותח במאה ה-19 עם המצאת אבקת האפייה – והוא תפוח וגבוה. 

כשר חלבי בהשגחת ou. 

מחיר: 15.80 ש"ח למאפין. 

להשיג ברשתות סופר פארם, BE, חדרי כושר, חנויות טבע, בתי מרקחת, חנויות נוחות ורשת AM-PM. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה