יום רביעי, 22 ביולי 2020

ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות



טעם חדש בסדרת המעדנים הפרוביוטיים ללא חלב 
"יופיקס" משיקה טעם חדש בסדרת ONLY המשווקת על ידי שטראוס: 
ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות 



מכירים את זה שאתם אחרי ארוחה בשרית דשנה וממש מתחשק לכם קינוח ו/או מעדן קליל בחזקת פרווה? מהיום ניתן להנות ממעדן פרוביוטי טבעוני במרקם וטעם נפלאים, ללא תכולת חלב עם שיבולת שועל ובתוספת חיידקים פרוביוטיים, ללא מייצבים וללא צבעי מאכל • מצטרף לסדרת ONLY משופרת הטעמים הכוללת מעדנים פרוביוטיים עם אפרסק ועם אננס ומשקאות פרוביוטיים עם תות ופטל ועם תות ובננה .



כשנתיים לאחר שהשיקה לראשונה את סדרת המעדנים הפרוביוטיים ללא חלב ONLY, משיקה חברת "יופיקס", המשווקת בישראל על ידי מחלבת שטראוס, טעם חדש המצטרף לסדרה: ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות. המעדן החדש מבוסס על חומרי גלם מוכרים מן הצומח בהם שיבולת שועל מלאה, עדשים, זרעים ופירות, והוא אינו מכיל סויה. המעדן הטבעוני אינו מכיל מייצבים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט. 



הילדים מעבירים שעות רבות בגינה ובבריכה, לא אחת אני שומעת "אמא אני רעב", "אמא בא לי משהו מתוק, משהו  טעים", היום בעת היותם בבריכה הוצאתי לנסיך הבית מעדן והוא פשוט התמוגג:



המעדן החדש בטעם תות מצטרף לסדרת ONLY הכוללת מעדן פרוביוטי עם אפרסק ומעדן פרוביוטי עם אננס. מאז הושקו לראשונה עברו כל המוצרים שיפור משמעותי, אשר כלל שיפור טעמים ומרקם. כיום, זוכה הסדרה להצלחה בשוק תחליפי החלב והמעדן החדש בטעם תות קיבל את הציון המירבי במבחן טעימה שנעשה בקרב הקהל הטבעוני בשיתוף עמותת ויגן פרנדלי. בנוסף למעדנים, כוללת הסדרה משקה פרוביוטי ONLY עם תות ופטל ומשקה פרוביוטי ONLY עם תות ובננה. 

ONLY הינה פיתוח של חברת "יופיקס", העוסקת בפיתוח תחליפי חלב, בשיתוף חברת שטראוס. הסדרה מיוצרת בקו ייצור ייעודי אשר הוקם בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים. מעדני ONLY מיוצרים באותן שיטות מסורתיות בנות אלפי שנים של ייצור יוגורט שאינו מחלב אך עם אותם החיידקים. כחלק מראייה אקולוגית, בתהליך הייצור של מוצרי ONLY אין בזבוז של חומרי גלם ואין ייצור של פסולת. לאחרונה זכתה יופיקס בפרסים בינלאומיים על מוצרי ONLY, בהם פרס החדשנות של תערוכת המזון המובילה בעולם אנוגה ובתחרות חדשנות מטעם חברת פפסיקו העולמית. 


כשר פרווה בהשגחת בד"ץ בית יוסף. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 4.90 ₪ ליחידה במשקל 125 גרם. 

להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה