יום שלישי, 28 ביולי 2020

פנינה קסומה בלב מצפה רמון- מסעדת Ultra

בסופ"ש האחרון התארחנו במצפה רמון , חברים, אל תרימו גבה, מצפה רמון היא ממזמן כבר לא מה שאתם מכירים- היא הפכה לעיר תיירותית קסומה ומיוחדת, הן מבחינת אופייה, צבעיה והן מבחינת האוכלוסיה הקסומה המתגוררת במקום.

הוזמנו לארוחת צהריים במסעדת Ultra  - מסעדה כשרה למהדרין המנוהלת על ידי שלמה , רעייתו ואחותו- משפחה קסומה ומיוחדת במינה, כבר כאשר נכנסים למקום נראה כאילו והגענו לביתו הפרטי של שלמה, אדם שכולו לב, נתינה ואהבת חינם, איש כל כך מיוחד. הריחות שבסירים עוררו בנו את מיצי הקיבה ומיד התיישבנו 3 משפחות עם כל הילדודס לארוחת צהריים מפנקת ומיוחדת מהמטבח הקווקזי- וואי וואי, איזה טעמים נפלאים, הכל היה נפלא, טרי ומיוחד ונזלל בהנאה על ידי המבוגרים והילדים.







ראשית הגיעו לשולחננו אט אט סלטים טריים שמוכנים במקום מידי יום ביומו: סלט ירקות, סלט קולורבי (מושלם), סלטי חצילים במספר טעמים, חמוצים, זיתים ביתיים, סלט כרוב ועוד:









עוד לא הספקנו לטעום משלל הסלטים וחיש מהר הגיעו שלל המטעמים לשולחן, מבחר מנות בשריות : קובה סלט, עופות ברוטב, כיסוני בצק (דושפרא) ממולאים בתפוחי אדמה ו/או בבשר, אורז לבן ועוד ועוד.







מעבר לאוכל הטעים הביקור במקום עורר בנו תחושות מאוד נעימות, כפי שציינתי מעלה שלמה ממש גרם לכל אחד ואחת מאיתנו להרגיש כאילו והתארחנו בביתו הפרטי, התייחס לילדים כאילו והם נכדיו ואף דירבן במיוחד את הקטנים לאכול עוד ועוד , האיכפתיות שלו מכל סועד פשוט גורמת לי להתפעלות מהאישיות המיוחדת שלו.

נפרדנו לשלום בהבטחה שלמחרת בבוקר מגיעים להגיד שלום ולהפרד יפה ואכן אנו קיימנו את הבטחתנו, רק לפני שיצאנו לכיוון הצריף של בן גוריון קפצנו לבקר ולהציץ בסירים - אגב, ביום שישי במקום ישנה מכירה של אוכל ביתי לקחת הביתה, אל תוותרו, הכל כל כך טרי, כל כך טעים, כל כך מיוחד עם נגיעה אישית של הצוות המקומי:









ואם חשבתם שכאן הסתיים ביקורנו טעות בידכם, שלמה היקר פשוט לא ויתר לנו, אחרי הביקור הקצר הוציא אותנו מהמקום רק לאחר הבטחה כי אנו חוזרים לארוחת צהריים , אדם נדיר כבר ציינתי? אז כמובן שחזרנו כי באמת נהננו מאוד יום קודם לכן, הן מהאווירה והן מהמטעמים והפעם הארוחה כללה דברים עוד יותר מיוחדים ומפתיעים כאחד.

קציצות דגים - מושלמותתת:





תבשיל בשר ראש - אני באופן אישי לא נמנית על חובבי הזאנר אך בעלי וחברה נוספת התמוגגו והתענגו על כל ביס וביס:




עלי כרוב ועלי גפן ממולאים באורז ובשר- וואו, איזו מנה מדהימה, כל כך התענגתי על כל ביס וביס, אפילו הילדים זללו בהנאה מרובה:


תבשיל גולש נימוח , עם טעמים וניחוחות מדהימים, בתיבול מושלם ומדוייק מאוד:



וכוכב השולחן- אושפלוב- תבשיל של אורז עם ירקות ונתחי אנטריקוט- וואי, וואי, כל ביס חגיגת טעמים אמיתית לחיך, אמיל'ה מנה מושלמת:




אין לי ספק כי אנחנו נחזור לכאן שוב בקרוב. אם אתם מבקרים במצפה רמון ו/או בדרככם לאילת אתם חייבים לבקר במקום, אני מבטיחה לכם שאתם תהנו כאן בענק.

טלפון להזמנות:
052-288-9589

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה