יום רביעי, 1 ביולי 2020

ג'ונסון קלין- בית בניחוח בית מלון

תקופת הקורונה בהחלט היוותה עבור רובנו תקופה מאתגרת ולא פשוטה. כאחת שאוהבת לטייל בעולם, להתארח במלונות השונים ברחבי הארץ ובעולם תקופה זו בהחלט מהווה קושי לא פשוט, אז אם בית מלון נביא אותו לבית הפרטי שלנו!

לא אחת מכריזים עלי כ"חולת ניקיון"- האמת שנים התכחשתי אך כיום מודה באשמה וכבר לא מתביישת בכך, אין כמו בית נקי עם ניחוחות של ניקיון באוויר, מודה, הייתי רוצה להשקיע בכך אף יותר ובשל חוסר הזמן מחפשת את המוצרים הטובים ביותר שיתנו עבורי את התוצאה הטובה ביותר ובמינימום מאמץ. לפני כשנה נחשפתי די במקרה לחברת ג'ונסון קלין הסתקרנתי, נכנסתי לאתר וגיליתי שיש חנות בפתח תקווה ומיד קפצתי לביקור מאז זה הפך לסיפור אהבה ביננו ואמש הגעתי לאירוע בלוגרים על מנת לחשוף את המותג עוד ועוד לקהל הייעד.




אתם כבר מכירים אותי שאני נחשפת למשהו טוב אני אוהבת לשתף ואת המוצרים של המותג אני פשוט אוהבת, המוצרים שלהם פשוט עושים פלאים, בחיי, תקשיבו!! לא עוד פרסומת, הם באמת עושים עבודה נהדרת!! בפעם הראשונה שהייתי בחנות הייתי מעט סקפטית וזאת מאחר וכולם מבטיחים הבטחות אולם כאן באמת מקיימים, יש מוצרים שרכשתי בשנה החולפת כבר כל כך הרבה פעמים, אפילו התמונות שלהם אצלי בנייד ולכולם אני ממליצה בחום כי דברים טובים כולם צריכים להכיר!!




כבר כאשר נכנסתי לחנות הוקסמתי מהניחוחות המדהימים שיש במקום, מההיצע הרחב והמרשים מאוד שיש למותג ומהפתרונות הקלים והמהירים לכל בעיה ונקודה שדרושה בה התיחסות בבית בגזרת הניקיון.

אני באופן אישי לא משתמשת בכפפות (אוהבת לחוש את הניקיון בידיים) ועל כן לא אחת מקבלת כיוות בידיים מהחומרים החזקים, כאן החומרים היו פשוט נפלאים, חלקם ידידותיים ואקולוגיים ולמרות עובדה זו עדיין נותנים תוצאה מטורפת- פה המקום להגיד שאם אתם מחפשים מסיר שומנים אתם חייבים אבל חייבים להשתמש במוצר של המותג (מיד מצרפת תמונה) זה אחד המוצרים שאני ממליצה בחום לכולם וכל מי שהתחיל להשתמש בו מברך אותי.

FROSCH נוזל לניקוי שומנים אקולוגי אשכוליות- מסיר שומנים ולכלוך על בסיס אשכוליות.אידיאלי לתנורים כיריים וגריל.מכיל 500 מ"ל- תקשיבו!! יש לי תנור שמנקה את עצמו ולמרות עובדה זו אני מרגישה שהוא אף פעם לא באמת נקי, ניסיתי את כל חומרי הניקוי הטובים בשוק והיו כתמים שלא ירדו, הרשת של התנור תמיד השחירה לי וכל מאמצי עלו בתוהו, אף פעם לא הצלחתי להבריק אותה- כאן בקלילות יתרה ובניחוח עדין ונעים , ללא שריפת הידיים הגעתי לתוצאה מושלמת!!!



אגב, מוזמנים לקרוא ברשומה של ביקורי הקודם על שאר המוצרים שרכשתי והתאהבתי בהם, זה כשנה אני משתמשת בהם באופן תדיר ומאוד מרוצה.

חברת גונסון קלין הינה חברה משפחתית אשר הוקמה ע"י שוקי ועופר ריינמן בשנת 2005 לאחר ניסיון של שנים בתחום.שוקי ואשתו דלית, מנהלים את העסק המשפחתי באהבה, באמונה שלמה במוצרי הניקוי ובתשוקה לחדש, להפתיע עם מוצרים חדשים ואיכותיים. המוצרים מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות, ומביאים אליכם את החידושים בתחום מחו"ל על מנת שבסופו של דבר, יתקבלו מוצרים הכי טובים, ועם הניחוח המיוחד והקסום אשר מחזיק מעמד זמן רב לאחר הניקוי .



ג'ונסון קלין מעניקה פתרונות בתחום מוצרי הניקוי הן ללקוחות מוסדיים ( מוסדות ציבוריים, מפעלים, בתי חולים, בתי אבות, מסעדות, קייטרינג, חברות אחזקה וניקיון ועוד) והן ללקוחות הפרטיים. חומרי הניקוי מוכרים בשל הניחוח הייחודי והמדהים הנישא למרחקים ונשאר זמן רב לאחר גמר הניקוי. 







שירות לקוחות לרשותכם
בימים ראשון עד חמישי : 09:00-16:00
בטלפון: 09-7403995

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה