יום רביעי, 1 ביולי 2020

כך התחיל הבוקר שלנו ושלכם? בוקר מפנק עם Muller

Muller  ממשיכה להתחדש ולהפתיע עם מבחר מוצרים חדשים ומפנקים במיוחד בדיוק מה שכל משפחה צריכה אצלה במקרר הביתי.

 Muller Spreadable -ממרח החמאה של Muller, הנחשב למוביל במדינות אירופה, יוצע בשני טעמים - במליחות מעודנת וללא תוספת מלח - במרקם קטיפתי ובטעם עשיר.  

אצלינו באופן אישי מאוד אוהבים חמאה למריחה, הן לאכילה על כריך או כתוספת למאכלים שאני מכינה והחמאה הזו פשוט קצרה אין ספור שבחים מצד החבר'ה שלי, הבוקר אף הגדלתי לעשות והכנתי להם ארוחת בוקר מפנקת שכללה פראנץ טוסט עם הרבה חמאה מה שהקפיץ את המנה פלאים (בהמשך אוסיף לכם את המתכון).



מאז השקת "Muller" בישראל לפני כעשור, פעל המותג בעיקר בקטגוריית היוגורטים. עתה זוהי הפעם הראשונה בה המותג מרחיב את פעילותו לקטגוריה שאינה בתחום היוגורטים ומעדני החלב, ונכנס לשוק ממרחי המחאה. השקת Muller Spreadable מהווה בשורה צרכנית המאתגרת את קטגוריית החמאה למריחה בשוק הישראלי. 

ממרח החמאה Muller Spreadable מורכב מ- 73%-75% חמאה, הכי הרבה בקטגוריה, מה שמעניק לו יתרון במדף ממרחי החמאה. Muller Spreadable מאופיין בטעם עשיר, מרקם קטיפתי, נוח למריחה ובעל אריזה עם סגירה חוזרת לשמירה על איכות וטריות המוצר. כמו כל מוצרי Muller, גם Muller Spreadable מיוצר ללא חומרים משמרים. 

פראנץ טוסט:

המצרכים:
פרוסות חלה עבות
כוס חלב
חצי כוס שמנת מתוקה
50 גרם חמאה מומסת של Muller 
3 כפות סוכר
מעט מלח
2 ביצים

50 גרם חמאה של Muller  לטיגון

אופן ההכנה:
לערבב היטב את כל המצרכים, לטבול את פרוסות החלה היטב .
במחבת לשים 50 גרם חמאה נוספים וכשמתחילים מעט להנמס להוסיף את פרוסות החלה ולטגן.

להגיש חם עם מעט דבש וקוביית חמאה.




מי שמכיר אותי יודע שאני שומרת על אורח חיים בריא על כן אין מצב שתראו אותי אוכלת ארוחת בוקר שכזו אולם הארוחה שלי חיכתה והכי טעימה עבורי הינה יוגורט מועשר ב25 גרם חלבון של Muller - גם חדש על המדף- מוצרי Muller Active מיוצרים עם חלבוןWHEY טרי. 

פה רגע לפני שאני ממשיכה אני חייבת לציין סופר לטובה את המוצר, אני אוכלת את היוגורטים מהסגנון הזה כבר למעלה משנתיים והם כבדים בטירוף וחלק מן המותגים הנמצאים בשוק בלתי ניתנים לאכילה , כאן המרקם קרמי, טעים, משביע, מזין ועם כמות פצצה של חלבון.




"Muller", מותג הפרמיום של היוגורטים בישראל, המאופיין במוצרים בסטנדרט איכות וטעם גבוהים, מציב לראשונה בישראל רף גבוה במיוחד גם לצרכני החלבון: יוגורט המכיל 25 גרם חלבון בגביע –הכי הרבה חלבון בגביע יוגורט סטנדרטי (200 גרם). יתר על כן, כל מוצרי Muller Active מיוצרים עם חלבון whey טרי, ולא עם אבקות חלבון כנהוג בקטגוריה. 

סדרת Muller Active החדשה כוללת הן יוגורט Natural עם 25 גרם חלבון בגביע, והן מגוון יוגורטים עם פרי אמיתי – בטעמי תות, אננס ופירות יער, המכילים 20 גרם חלבון whey טרי בגביע 200 גרם. 

כל סדרת Muller active המיוצרת מחלבון whey טרי נותנת את המענה האיכותי ביותר כיום בקטגוריית החלבון לעוסקים בספורט, הן בזכות כמות החלבון הגדולה ביותר בגביע סטנדרטי, שקיימת בקטגוריה, והן בזכות העובדה שכל החלבון שמכילה הסדרה הוא WHEY טרי ולא אבקה. 


אודות "Muller" 

ב- Muller מאמינים כי הדרך היחידה לייצר מוצרי חלב מצוינים היא לכבד ולהוקיר את היצרן הטוב ביותר בעולם – הטבע. המחלבה מציבה סטנדרטים גבוהים של מקצוענות ואיכות על ידי שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. המחלבה תמיד ממשיכה ומחפשת דרכים יצירתיות לחדש ולהעשיר את הטעמים הנפלאים שאנו מקבלים מהטבע: המרקם הנפלא של חלב איכותי בשילוב הטכנולוגיות המתפתחות בעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה