יום שבת, 18 ביולי 2020

חוויה קולינרית מיוחדת- מסעדת Biennale Pizza Arte

אמש ממש רגע לאחר שאושר כי המסעדות תשארנה פתוחות עד יום ג' התקשרה אלי חברה וביקשה המלצה על מסעדה טובה באיזור הצפון, לא היססתי וחיש מהר המלצתי על Biennale Pizza Arte בה סעדנו לאחרונה ומודה! הוקסמנו, התאהבנו וכי אין ספק כי נחזור לכאן עוד רבות. 

בלב כפר ג'וליס, בין סמטאות ציוריות ומבני אבן שקפאו בזמן, נמצאת Biennale Pizza Arte, פינה קטנה מלאה באוכל טוב ובעיקר מאפים ייחודיים ופיצות מהטאבון. המסעדה מנוהלת על ידי סניה, הבעלים והשפית אשר אחרי שנים של ניסיון, לימודים והכשרות החליטה לפתוח פנינה קסומה, קטנה ואינטימית מלאה בטעמים, ריחות ותרבות של אלפי שנים ולייצר דווקא בג'וליס מקום איטלקי אותנטי – משחק של מזרח ומערב, עם מנות גליליות ושימוש במרכיבים מקומיים וגם טכניקות מתקדמות וטעמים המזוהים עם המטבחים הגדולים באירופה. 






כבר כשנכנסים נראה כי עברנו כמה עשורים אחורה בגלגל הזמן, פריטי וינטג' מככבים במסעדה והאותנטיות של בית האבן נשמר במקום. בתפריט ניתן למצוא מגוון לחמים טריים וארוחות בוקר, כמובן פיצות במגוון טעמים עם תוספות מטריפות, גבינות איכותיות, שקשוקות, סלטים ועוד המון הפתעות טעימות. פרט נוסף חשוב מאוד רגע לפני שאני ממשיכה, המחירים כאן פשוט מצחיקים, כל מנה מוגשת בצורה מעוררת התפעלות, עשירה בגודלה ובמחיר השווה לכל כיס.




את הארוחה התחלנו עם 2 סלטים נפלאים: סלט פתוש-מלפפון, עגבניה, בצל סגול, חסה, קרעי פוקצ’ה, גבינה בולגרית, סומק וזעתר. מתובלים בויניגרט לימון ושמן זית- סלט רענן ופרשי מאוד, כל הירקות טריים וקראנציים מאוד, סלט גדול ועשיר בטעמיו, קרעי הפוקצה העניקו טוויסט מושלם למנה ורוטב הויניגרט עטף את הסלט בארומה מושלמת:





עוד סלט שדגמנו מיקס עגבניות-מיקס עגבניות, זיתי קלמטה, בזיליקום טרי ובצל סגול. מתובל בפסטו. מוגש עם קרעי מוצרלה ונגיעות בלסמי- גם סלט זה כקודמו היה טרי מאוד, רענן ומיוחד בשילוב טעמיו, אפילו נסיך הבית בן השמונה התענג על כל ביס וביס ואף הגדיל לומר כי זהו הסלט המוצלח ביותר שאכל עד היום וכי הפסטו שלו מושלם:





פיצה זעתר - פיצה שלוש גבינות (פטה, מוצרלה וברינז’ה), עלי זעתר, קונפי עגבניות שרי. מעוטרת בסלט עגבניות פיקנטי- במילה אחת - שלמות!! זו הפיצה הטובה שאכלנו עד היום הן בארץ והן בחו"ל, מדובר בבצק מושלם , דקיק וקריספי מאוד, עם שילוב של שלושת הגבינות בהרמוניה נהדרת עם עלי הזעתר- אימל'ה ואבל'ה איזו מנה מושלמת- לונה פארק של טעמים לחיך- שלמות זה כאן:





פיצה מרגריטה- פיצה עם רוטב עגבניות קטיפתי, שום ובזיליקום- גם כאן מדובר בפיצה נהדרת עם בצק מושלם, דקיק וקריספי מאוד, כזה שתחסלו עד תום מבלי לשים לב:




קלצונה אסאדו- אסאדו בטאבון, בצל מקורמל, גבינת מוצרלה (אנחנו באופן אישי ביקשנו להוריד את הגבינה מהמנה) ורוטב עגבניות, מוגש עם סלט עגבניות ובצל פיקנטי- טוב המנה הזו הינה פשוט גן עדן!! שילוב בין כל המרכיבים שאנחנו אוהבים, בצק דקיק וקריספי מושלם, אסאדו מפורק וטעים להפליא, רך, נימוח, מתובל במתינות עם בצל מקורמל, כאשר חוצים את המנה מבינים עד כמה הבשר מוגש כאן בשפע רב, עם טעמים מושלמים שנותרים בבצק - וואו פשוט מנה שהיא חגיגה לחיך- אל תוותרו:






פוקצ’ה קבב -פוקצ’ה עם קבב, בצל ופטרוזיליה. מוגשת עם סלט שוק ברוטב טחינה- פוקצ'ה עשירה בטעמים וניחוחות, גם כאן מדובר בבצק מושלם אשר קיבל מעליו תוספת נדיבה של קבב מתובל בתיבול מדהים עם טעמים וניחוחות גליליים מהמטבח הערבי, הפוקצ'ה קיבלה את כל הטעמים והמיצים מהמנה המושלמת- עפנו על המנה וחיש מהר גם היא התחסלה לה, אם נודה באמת אני לא יודעת מי נהנה יותר- הילדים או המבוגרים (וזו מנה שלדעתי פחות אמורה הייתה לדבר לקיבתם של הילדים אך החבר'ה אצלי התענגו על כל ביס וביס בהנאה מרובה):






קינחנו עם טירמיסו ביתי עם טוויסט מושלם ומלבי ביתי מיוחד בצורת הגשתו ובטעמו- קרמי, נימוח ומענג- שני הקינוחים היו מוצלחים מאוד ונחלו הצלחה מרובה. אין ספק כי זוהי הייתה הסיומת המושלמת והמיוחדת לארוחה כה מיוחדת ומלאת טעמים וניחוחות:






כפי שציינתי מעלה , אין לי ספק כי נחזור לכאן בקרוב שנית וכי נמליץ לכל מכרנו וקרובנו לבקר במקום, מדובר במסעדה מיוחדת, פנינה קסומה ואיכותית מאוד, עם אווירה וויב מטריף, עם טעמים נפלאים , שירות מוקפד ואיכותי, עיצוב מקסים ומיוחד ואוכל מושלם, צריך יותר מזה בחיים?

המסעדה פתוחה משלישי עד ראשון משעה 10.00 בבוקר ועד 22.00

טלפון להזמנות:
04-884-1334

בוויז לרשום Biennale Pizza Arte

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה