יום ראשון, 19 ביולי 2020

מאפינס ברוקולי וכרובית ממכרים

כמעט בכל שבת יש אצלינו מוזמנים לארוחת בוקר, כל פעם אני חושבת על רעיונות מפתיעים אחרים שיככבו על שולחננו, הפעם רגע לאחר שקיבלנו משלוח מפנק של גבינות שמנת קרמיות וטעימות מאוד החלטתי להכין את המאפינסים המושלמים הללו.



המרכיבים:
חצי שקית מיני כרובית של סנפרוסט
חצי שקית מיני ברוקולי של סנפרוסט
בצל קצוץ מטוגן בשמן אגוזים
4 ביצים
4 כפות קמח תופח
גביע גבינת שמנת שום שמיר מבית צוריאל
100 גרם גבינה בולגרית מפוררת
100 גרם גבינת מוצרלה


אופן ההכנה:
לטגן את הבצל, להוסיף את כל שאר המרכיבים, לערבב היטב ולאפות בתבנית מאפינס (שקעים) כ-40 דקות בחום בינוני 180 מעלות.

להגיש חם ולהתענג, מבטיחה לכם הנאה מרובה.

אז כאמור כפי שציינתי מעלה הגיע משלוח מפנק וטעים במיוחד ממחלבת משק צוריאל אשר נכנסת לשוק גבינות השמנת במדף ומשיקה שלושה מוצרים חדשים :גבינת שמנת בטעם טבעי, גבינת שמנת עם זיתים וגבינת שמנת עם שום ושמיר .




גבינות השמנת של משק צוריאל מיוצרות מחומרי גלם איכותיים ובתהליך מוקפד, המעניקים לגבינות טעם עשיר ומרקם קטיפתי ומפנק, אפילו אני שלא נמנית על חובבי גבינות השמנת בגלל המרקם הכבד התאהבתי במוצר, הגבינה בעלת מרקם קרמי, מפנק וטעים במיוחד. 

סדרת גבינות השמנת החדשה של משק צוריאל פותחה בהתאמה לטעמו של הצרכן הישראלי והיא כוללת את שלושת הטעמים המובילים בשוק הישראלי: טבעי, זיתים ושום ושמיר, אשר לפי נתוני סטורנקסט מהווים יחד יותר מ- 60% ממכר הקטגוריה כולה בשנים האחרונות. 

השקת גבינות השמנת החדשות של משק צוריאל, מגיעה על רקע הביקוש ההולך וגדל בשוק החלב לגבינות מיוחדות לרבות גבינות שמנת. העלייה המתמדת בביקוש לגבינות מיוחדות, היא פרי מגמה צרכנית של צריכת מוצרי פינוק והנאה בעולם החלב. 

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק במקררי החלב. 

אודות "משק צוריאל" 

משק צוריאל הוא מותג בוטיק, מתמחה בעל וותק וניסיון רב, המגיע מרקע חקלאי שורשי. למשק צוריאל מגוון רחב של מוצרים מחלב בקר, עיזים ותחליפי חלב, הכולל בין השאר גבינות בולגריות, צפתיות, חלב ויוגורט עיזים, חלומי, גבינות אפייה כתבור וטבורוג, גבינות מיוחדות ומשקאות סויה ושקדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה