יום שבת, 25 ביולי 2020

בדרך לדרום עוצרים בגולדה מצפה רמון

אוהבים גלידה איכותית? נוסעים דרומה? אתם חייבים לעשות עצירה בגולדה מצפה רמון!!



גלידריית גולדה במצפה רמון, הינה גלידריה מבית ״גלידה אניטה״, מותג הגלידות המוביל בישראל בעשור האחרון, אשר תופס גם תאוצה בעולם. מותג זה, זוכה מזה עשר שנים ברציפות בתחרויות בתחום והיד עוד נטויה ולא סתם, מדובר למעשה בגלידה איכותית מאוד, עם מגוון רחב של טעמים וניחוחות. 

הסניף שוכן במתחם החדש (מתחם "אבן דרך") הממוקם בכניסה ליישוב, המתחם אגב כולו מלא בסניפי אוכל שונים. הסניף עצמו רחב ידיים, נקי ומצוחצח , עם מגוון רחב של טעמים, עם שירות מוקפד ואיכותי ואולי הדבר החשוב ביותר בימינו- כאן שומרים היטב על התו הסגול. 

הסניף מעוצב בעיצוב יוקרתי, ייחודי ומעניין, אשר נותן את ההרגשה שחשבו גם על הדברים הקטנים ביותר ולא החסירו פרט, וזאת בכדי להעניק ללקוחות ולתיירים המגיעים לסניף, חווית קנייה ושירות מהטובים שיש.

הקפה המוגש בחנות הינו קפה ברמת פרמיום (premium quality)- וצוות המקום יודע להכין את שלל סוגי הקפה לבקשת הלקוח.

בסניף המקומי מייצרים באופן יום יומי גלידה טרייה ומוכרים אותה לקהל הרחב אשר מגיע להנות מהטעמים הטריים והמובחרים .לגולדה למעלה מ-250 מתכונים שונים לטעמי גלידה ובכל יום צוות המקום בוחר בקפידה את הטעמים אותם הם רוצים למכור וכן דואגים לגוון ולרענן את טעמי הגלידה אותה נמצא בסניף- מה שאומר שמה שקניתם היום לא בהכרח תמצאו מחר.

מלבד הגלידה הנהדרת בשלל טעמים ניתן למצוא יוגורט טרי, מקפא אסאי טבעוני עם שלל תוספות טריות ופירות טריים אשר נחתכים מידי יום אותם ניתן להוסיף למנה. מלבד זאת כמובן נמצא קינוחים נוספים כגון וופל בלגי וקרפ איטלקי כמו שאנו דגמנו.

מאחר והיינו שלושה משפחות עם ילדים בחרנו לדגום מספר מנות , ראשית את גלידת הסורבה המעולה בשלושה טעמים שונים: אבטיח נענע, מלון וקוקוס:




גלידת שמנת בשלל טעמים מופלאים:




וופל בלגי, קצפת וכדור גלידה- וואו איזה וופל איכותי, פריך, חמים וטרי, חוסל עד תום בשניות ספורות- מנה מצויינת שממליצה עליה בחום:





קרפ איטלקי דקיק, עם שוקולד נוטלה, מבחר שוקולדים, גם מנה זו כקומתה הוגשה עם כדור גלידה וקצפת- קינוח טעים ואיכותי מאוד שנזלל גם הוא בהנאה מרובה, הילדים והמבוגרים ממש רבו על כל ביס וביס:




אז אם גם אתם מבקרים באיזור הדרום אתם חייבים לבקר במקום, הנאה מרובה מובטחת לכם. 

טלפון בסניף:
08-9120806
כתובת:
שדרות בן גוריון 2, מצפה רמון
פתוח בכל ימות השבוע כולל שישי שבת עד שעות הלילה המאוחרות

4 תגובות: