יום ראשון, 12 ביולי 2020

תתכוננו לשחיתות הגדולה עם קינוחי הקיץ ל ג'ט-לק

מה יותר טוב מגלידה טובה ואיכותית בימי הקיץ החמים והדביקים? קינוחים מושחתים במיוחד!! אם תשאלו את ילדי מה המאכל האהוב עליהם במהלך כל ימות השנה תקבלו תשובה אחת אחידה- גלידה!! ביום שישי האחרון רגע לפני כניסת השבת העמסנו את הילדודס ויצאנו לעבר ג'ט לק בפתח תקווה (אגב, סניף חדש שנפתח ממש מעט לפני פרוץ הקורונה).



כאשר נכנסים לסניף נתקלים בשירה המוכרת המקסימה אשר העניקה שירות אדיב, סובלני וסבלני עד מאוד, עם חיוך גדול ועם ידע ובקיאות בכל פרט ופרט בתפריט. הסניף עצמו נקי ומצוחצח למשעי (בדיוק מה שאני אוהבת).







אז מה היה לנו? קינוחים מושחתים ומוגזמים במיוחד כגון: קרואסון גלידה, וופל ברולה, קרם בייגלה מלוח, מגדלי פנקייק עם תוספות של ציפויי שוקולד, גלידות וקצפת- בהכי מוגזם שיש. תענוג גדול לקטנים ולגדולים. פרט נוסף שחשוב לי מאוד להדגיש, הקינוחים גדולים ומוגזמים כך שלדעתי כל קינוח ניתן לחלוק לפחות עם אדם נוסף אחד.

מורג כנפי, הבעלים של ג'ט-לק, יצרה מכל הפנטזיות הכי מושחתות, תפריט קינוחים קייצי חדש שהמילה מוגזם קטנה מידי להגדרה שלו, כאן נמצא בתפריט: מגדלי פנקייקים תפוחים ואווריריים, קרואסון עצום עם גלידה מצופה ברוטב שוקולד, מגדלי וופל בלגי עם משחקים של מתוק ומלוח ועוד קינוחים המיוצרים במקום בכל אחד מהסניפים. 

כולם מצופים התועפות של ציפויי שוקולד ייחודיים כמו: רוטב קינדר בואנו לבן, פררו רושה, סניקרס, בייגלה מלוח, שוקולד לבן עם פיסטוק, רוטב אוראו, הרשיז, רפאלו, לוטוס, לואקר, מקופלת ועוד – כך שכל לאחד יכול למצוא את החטא המתוק שהוא אוהב. 

אז מוכנים להתמכרות החדשה? מבטיחה לכם שאם אתם תגיעו לאחד מסניפי הרשת כמונו תתמכרו כי כאן מקבלים איכות, טעמים נפלאים, שילובים מפתיעים והכי חשוב מוגזמים ומושחתים במיוחד.

אחרי שהתלבטנו קשות כי באמת היה קשה לבחור הזמנו את המנות הבאות:

מאפה שחיתות - קוראסון קריספי ממולא ב-2 כדורי גלידה עטוף בשוקולד לבן וחלב, קצפת ומזרק שוקולד 45 ₪ - קינוח שנסיך הבית בחר והתמוגג על כל ביס וביס, הגלידה איכותית מאוד, הקוראסון טרי וקריספי מאוד- שילוב השוקולדים במנה יצרו חגיגה אמיתית:




פנקייק בייגלה מלוח - 3 יחידות פנקייק עטוף ברוטב בייגלה מלוח מוגש עם 2 כדורי גלידה וקצפת 69 ₪ - ראשית ולפני הכל גם כאן הגלידה פשוט נפלאה, איכותית מאוד ומפנקת. הפנקייקים היו תפוחים וטעימים מאוד, איכותיים וחמימים. שילוב רוטב הבייגלה בצירוף גלידת בייגלה יצרו מנה פשוט מושלמת, אנחנו התמוגגנו עליה (נותרה חצי מנה מהפנקייקים ונסיך הבית ביקש לארוז ואף אכל והתמוגג יום לאחר מכן):



נסיכת הבית בחרה בפנקייק חצי חצי- מגדל פנקייק שמנמנים ואוורירים המצופים ב-2 ממגוון ציפויי השוקולד של ג'טלק מוגש עם 2 כדורי גלידה וגבעות קצפת 69 ₪ - וואו  פשוט מושלם, גם כאן הגלידה פשוט נפלאה, בעלת טעמים מיוחדים ושילובים מפנקים, מגדל הפנקייק כלל 3 פנקייקים תפוחים, שמנמנים ומפנקים כאחד, שילוב מגוון השוקולדים יצרו מנה מושחתת מעין כמותה:





לדעתי השוס היה המנה אותה חלקנו אני ובעלי - כנאפקייק – כנאפה חם ופריך על פנקייק עם רוטב פיסטוק, שברי פיסטוק, כדור גלידה וקצפת 65 ₪ - אימל'ה ואבל'ה איזו מנה מושלמת, כאן קיבלנו שילוב של כל מה שאנחנו אוהבים - גלידת פיסטוק טעימה ומפנקת מאוד, לצד פנקייק תפוח, שמנמן וטעים ומעל מאפה כנאפה חם, פריך וטעים במיוחד (לא מבייש חנות המתמחה רק בכנאפה), את כל אלו עטף רוטב פיסטוק חלומי - וואו איזה טוויסט היה למנה- מושחת ומוגזם כבר אמרתי?



עוד נמצא בתפריט הקינוחים:הקינוח המלוח - משולש קרם בייגלה מלוח, קרעי קרפ עטופים ברוטב קרמל מלוח ושברי בייגלה, מוגש עם כדור גלידה וקצפת 49 ₪.וופל ברולה - וופל בלגי עם שוקולד לבן עליו מונח קרם ברולה קריספי, מוגש עם כדור גלידה וקצפת 49 ₪ .וופל ברולה פיסטוק - וופל בלגי עטוף ברוטב פיסטוק ושוקלד לבן עליו מונח קרם ברולה פיסטוק ושברי פיסטוק מוגש עם כדור גלידה וקצפת 59 ₪.אקסטרה בננה - רול טופי בננה במילוי בננה ברולה עטוף ברוטב קרמל מלוח ושברי קרמבל מוגש עם כדור גלידה וקצפת 65 ₪.מוגזמתתתתת - 4 יחידות פנקייק, 4 ריבועי וופל, 2 יחידות סופלה, 4 יחידות צורוס נוטף שוקולד חלב ולבן אקסטרה! מוגש עם 2 כדורי גלידה וקצפת 199 ₪ .; סופקייק – סופלה שוקולד חם על פנקייק שמנמן מצופה שוקולד חלב ושוקולד לבן עם כדור גלידה וקצפת 65 ₪ . סאב ג'ט חצי חצי – "כריך" וופל ממולא ב-2 כדורי גלידה, שני ציפויים מיוחדים ושתי גבעות קצפת 69 ₪ . סטורי קייק – "עוגת יומולדת" עוגת גלידת העשויה שכבות שוקולד וקרם וניל, עם ציפוי שוקולד לבחירה 32 ₪ הסטורי קייק מוצעת למכירה כיחידה או כעוגה שלמה של 6 יחידות שכל אחד בציפוי אחר ; שייק'לק שחיתות- מילקשייק בטעמים, עם תוספת (כמו עוגיות אוראו, דונאטס וכו), ציפוי שוקולד, וקצפת 35 ₪, כל זה לצד הגלידות הנפלאות של ג'טלק במבחר טעמים משתנים. 

את הקינוחים והגלידה של ג'טלק אפשר לאכגול בסניפים וגם לקבל במשלוח עד הבית. 

את ג'ט לק הקימה מורג כנפי, בשנת 2015, עם פתיחת סניף ראשון באשקלון. מורג החליטה לעזוב קריירה נחשקת, וללכת על חלום הילדות שלה- גלידריה עם טעמים יוצאי דופן. עם הזמן "היוצא דופן והמוגזם" הפך להיות המוטו של ג'ט לק. מורג חיפשה השראה לקינוחים בכל מקום אפשרי בעולם וברשתות החברתיות, ויצרה בג'ט לק קולקציית קינוחים הכי מוגזמת שיש. ג'ט -לק היא פנטזיה, היא פארק שעשועים של קינוחים, המיועדת לילדים ומבוגרים שרוצים להנות בלי רגשות אשם וייסורי מצפון. 

לג'ט לק 8 סניפים הממוקמים בעיקר באזור השפלה והדרום: פתח תקווה, אשקלון, באר שבע, ראשון לציון, אשדוד נתיבות, שדרות, בקרית גת 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה