יום שבת, 4 ביולי 2020

"ניליפוד מזונות על טבעיים" מציגה פריכיות כוסמת - עם ספירולינה או עם כורכום" -

זה זמן רב בו אני שומרת על אורח חיים בריא ומשתדלת עד כמה שניתן להפחית בכמויות הפחמימות, הסוכרים והקמחים הלבנים בתפריט היומי שלי, על כן אחת מהבחירות הראשונות שלי תהיה שילוב פירכיות בתזונה היומיומית שלי.

שבוע שעבר הגיע אלי משלוח מיוחד, כזה שיגרום לחגיגה אמיתית לאלו הנמנים על אוהבי הפריכיות: מותג "ניליפוד מזונות על טבעיים" מציג טעמים מיוחדים של פריכיות: "פריכיות כוסמת עם ספירולינה" ו"פריכיות כוסמת עם כורכום". הפריכיות, המיוצרות בישראל בחברת "זנבר", הן פרי פיתוחו של ד"ר עקיבא זנבר והן ללא מלח, חומרים משמרים, חומרים מלאכותיים, צבעי מאכל, שמן או ממתיקים מלאכותיים. רק כוסמת (98%) וכורכום או ספירולינה (2%)! 



ראשית ולפני הכל מדובר בפירכיות טעימות, פריכות ומפנקות כאחד , הן פשוט מעולות ואפילו בניי בני ה-8 ו-14 ממש התענגו עליהן. הפריכיות מיוצרות בטכנולוגיה מיוחדת המשמרת את הערכים התזונתיים של רכיביה (כוסמת וכורכום או כוסמת ואצה). בכל מארז 5 אריזות אטומות, שבכל אחת מהן 4 פריכיות. פריכיות כוסמת מכילות כ-65% יותר חלבון מפריכיות אורז. 



הפריכיות פריכות וטעימות, ואפשר לאכול אותן עם גבינה לבנה, קוטג', טחינה, גבינה צהובה, גבינה מלוחה, אבוקדו, חומוס, פסטרמה, ירקות שונים, טונה, ביצה קשה, חמאה, קונפיטורה ועוד. 


כשר פרווה בהשגחת הרבנות מגידו. 

מחיר: 13 ש"ח לאריזה במשקל של 130 גרם. 

להשיג ברמי לוי, יוחננוף, ניצת הדובדבן ובחנויות הטבע. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה