יום ראשון, 19 ביולי 2020

קמפינג מושלם בקייקי כפר בלום

הימים ימי קורונה, ימים מאתגרים ולא קלים בלשון המעטה. מודה ומתוודה! מאוד חוששת מאירוח במקומות המוניים אך יחד עם זאת מבינה לליבם של ילדי שהקיץ הזה שונה ומאתגר מתמיד. את החופשה השנתית ביטלנו וזאת מאחר ואני חוששת להמצא במלון הומה אדם אך הפעם הפתעתי את כולם ויצאנו לחופשת קמפינג שונה ומיוחדת. כאשר הגעתי והצעתי לזוגי לצאת לחופשה מסוג זה די הרים גבה וזאת מאחר ואני תמיד טענתי בפני קרוביי כי אני בחורה צנועה ולא זקוקה לאירוח עם אלף כוכבים אלא רק מלון עם חמישה כוכבים.



מאחר ואנו מאוד אוהבים את קייקי כפר בלום ומגיעים לבקר באתר מידי שנה נכנסתי לאתר , בדקתי, התייעצתי ברשת והגעתי להחלטה שנזמין לנו לילה במקום , האמת? חבל שהזמנו רק לילה אחד ולא יותר. היה פשוט מושלם!!!!



מתחם בלום וילג' – הינו קמפינג בקייקי כפר בלום בלב הטבע הגלילי על גדות נחל הירדן, שילוב של לינה בטבע עם פינוק הנאה ואתגר! מתחמי האוהלים, ממוקמים בסמוך למתחם האטרקציות הגדול של קייקי כפר בלום ולכן אנו האורחים נהנים מאירוח אטרקטיבי הכולל מגוון אטרקציות ופעילויות: שייט קיאקים משפחתי / אתגרי , אומגה למים, קיר טיפוס מאתגר, פארק חבלים, ירי בחץ וקשת, קולנוע D3  (עכשיו בשל הקורונה לצערי סגור)ועוד פעילויות בשעות הבוקר והלילה!

יש היצע של כ-4 סוגי אירוחים כך שכל אחד בוחר (כמובן מראש) את האירוח הרצוי.

אנחנו בחרנו בקמפינג - אוהל ממוזג-מתחם אוהלי VIP ממוזגים בקייקי כפר בלום, בקרבת טיילת הירדן.

מתחמי דולב, דקל ותאנה:



כאן ניתן ליהנות מאירוח באוהל ממוזג עם דק מעץ אשר מאובזר במיטה זוגית ו-3 מיטות יחיד, כריות, סדינים וציפיות, שקע חשמלי להטענת פלאפונים, מקרר עם מקפיא, ותאורה. מחוץ לכל אוהל שולחן קק"ל ופינת ישיבה.





בנוסף במתחם לנוחיות כל האורחים, מדשאות רחבות, פינות ישיבה, מנגלים, כיורים, מיקרוגל, קומקומים חשמליים, מקלחות, שירותים ומזנון.





בשעת הערב עשעינו במתחם על האש במנגלים הבנויים הממוקמים במקום, ישבנו לאורך שעות הערב ונהננו מאוויר ובריזה נעימה, משלווה ושקט. גם בשעות הבוקר המוקדמות רגע לפני יציאתנו למתחם האטרקציות הכנו ארוחת בוקר מפנקת וכיפית.

מתחם השירותים והמקלחות כ 150 מטר ממתחם הלינה.

חייבת לציין לטובה את האתר, לאורך היומיים בהם שהינו במקום כל הזמן ניקו את כל המתחם, הן של האוהלים והן של האטרקציות. כמו כן כאן שומרים על הכללים, מקפידים שכולם יעטו מסיכות, יש המון עמדות של חיטוי במתחם ושומרים על מרחק של 2 מטרים בין האנשים.






הלינה באוהלים הממוזגים כוללת פעילות אחת של שייט קיאקים במסלול המשפחתי / בייבי קייק, כניסה למתחם הטופרופ וצפייה בסרט 3D  במחיר שווה מאוד - 1,290 ש"ח בלבד וכאמור כולל את כל האטרקציות.  



מתחם נוסף הינו - חדרי קמפינג הכולל חדרים עם 6 מיטות, מקלחת ושירותים אישית, טלווזיה, מקרר אישי, פינת ישיבה מחוץ לחדר.

אוהל GREEN- מתחם פקאן ומתחם תות עם אוהלים משפחתיים. מתחמים בהם ניתן ליהנות מאוהל משפחתי גדול עם מיזרונים, מקרר אישי גדול, שולחן קק"ל, שקע חשמלי להטענת פלאפונים, תאורה, פינת כיורים ומנגלים, מקלחות, שירותים ומזנון.

המתחם האחרון הינו- מתחם אוהל פרטי מהבית- בקייקי כפר בלום הקמנו עבורכם המטיילים מתחם קמפינג גדול, מאובזר ונוח במיוחד לבילוי מושלם בצפון.

חניון ירדן הנמצא באתר קייקי כפר בלום מציע שטח קמפינג מוצל על מדשאות ירוקות רחבות ידיים להקמת אוהלים, פינות ישיבה פסטורליות, אזורי מנגל, שירותים נקיים ומקלחות עם מים חמים, חשמל ותאורה בלילות, מזנון וצוות מקצועי ומיומן הפועלים על מנת להבטיח לכם חוויה מהנה ובטוחה.

בילוי עם המשפחה או חברים זו חוויה מהנה, בייחוד כשהיא כוללת טבע ירוק, אטרקציות ומים!

המתחם נמצא בקרבת טיילת הירדן (כ-200 מטר)
כניסה בשעה 15:00 עזיבה עד השעה 12:00 בצהריים




כפי שציינתי מעלה נהננו מהאטרקציות הרבות שיש למקום להציע, ראשית התחלנו בשייט הקייאקים:

מאחר ונסיך הבית בן שמונה אנו יצאנו למסלול שייט קייקים משפחתי, המסלול באורך של כ-4 ק"מ ואנו נהננו משייט מהנה במיוחד עם זרם מושלם של כשעה וחצי,לקראת סיום השייט ממוקם המפל – חוויה בלעדית רק לקייקי כפר בלום.



עוד יש מסלול ארוך אתגרי – המסלול הארוך ביותר בגליל! אורכו 8 ק""מ ומותאם למשפחות בהם גילאי הילדים מעל 10 (אנו כאמור נאלצנו לוותר).


מעבר לקייאקים כמובן שהמשכנו הלאה לכיוון פארק טופ רופ המציע מגוון חוויות אתגריות בין שמיים למים על שפת נהר הירדן לכל המשפחה וגם למקצוענים שבינכם.

כל מבקר מקבל צמיד המוגבל לשעתיים מלאות חוויות בפארק טופ רופ עם עשרות גשרי חבלים, מתחם ירי בחץ וקשת, קיר טיפוס מקצועי בגובה 12 מטר ואומגה ענקית באורך 90 מטר שתשלח אתכם ישר למים.





אז אם גם אתם מחפשים חופשה שונה, אתגרית, כיפית, מהנה, מגבשת ומשפחתית כאחד ממליצה לכם בחום על מתחם האוהלים, הנאה מרובה מובטחת לכם, המחיר נוח, השירות מעולה, האטרקציות מושלמות והבריזה משלימה את כל החוויה, אז אתם עוד פה? הזמינו עוד היום מקומות בטלפון 073-7763330

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה