יום רביעי, 29 ביולי 2020

ציצו- לחם, קציצות ורוטב- בר מרוקאי אותנטי ומיוחד

קשה לנצח טעם של קציצות ברוטב שיצאו הרגע מהסיר היישר לתוך לחם טרי... אוי משפט כל כך אמיתי ונכון. 



אם יש משהו שאני ובני משפחתי אוהבים במיוחד זה לחם עם רוטב איכותי וקציצות בעלי טעם וניחוח מושלמים. אז אחרי ששמענו כי ציצו - בר אוכל מרוקאי אשר הגיע סוף סוף לפתח תקווה ידענו שאנו חייבים לבקר במקום, העמסנו את הבנים אניני הטעם שלנו ויצאנו לעבר מתחם הקולינרי החדש - מתחם שופ טיים , רחוב תוצרת הארץ 3, פתח תקווה.




כבר כאשר מגיעים למקום מבינים כי הגענו למקום הנכון, האותנטיות, האווירה, הניחוחות, המזויקה המרוקאית המתנגנת ברקע  וקבלת הפנים על ידי בת אל ואופיר זוג מקסים - כל אלו גרמו לנו להרגיש בבית ולהנות במיוחד. את הכל הזוג המקסים מכין כאן במקום מידי יום ביומו, כל התבשילים/הסלטים והמאכלים טריים מאוד, עשויים מחומרי גלם באיכות גבוהה ועם דיוק ודגש על הפרטים הקטנים . וואי והטעם? מושלם! אז קדימה לא אשאיר אתכם במתח, הצטרפו אלינו למסע קולינרי מרוקאי אותנטי וטעים במיוחד.




ראשית פתחנו שולחן עם מבחר סלטי הבית האותנטיים והטעימים כל כך: סלט סלק, סלט פלפלים, סלט גזר מרוקאי, סלט חצילים, מטבוחה וסלט ירוק (מושלם!):


בחרנו לבקר במקום ביום שלישי מאחר ובימי שלישי ושישי מוגש במקום גם קוסקוס אותנטי מרוקאי עם מרק ירקות וכמובן קציצות, אני בחרתי בקציצות בקר. מאחר ואני באופן אישי מאוד אוהבת קוסקוס זו הייתה הבחירה האישית שלי (עוד מבעוד מועד מן הסתם), בחירה שהתבררה כסופר נכונה ומדוייקת. הקוסקוס הוגש בצלחת אותנטית מהממת, מנה גדולה של ענני קוסקוס, וואי אליפות ותאמינו לי שמאחר ואני מכינה כמעט כל שבוע קוסקוס אני יודעת להבדיל בין קוסקוס איכותי. המנה הוגשה עם כמות נדיבה וגדולה של מרק ירקות בטעמים מדוייקים בדיוק כמו שאני אוהבת ו-3 קציצות בקר טעימות, נימוחות ומושלמות:





הזוגי בחר בכריך מסעודה- לחם פרנה עמוס בקציצות כבש ברוטב תרד ועלי סלק, טחינה, מטבוחה, עגבניה ומלפפון חמוץ, תקשיבו הוא התמוגג מכל ביס וביס. אנחנות הנאה הדהדו ממקומו, שילוב כל המרכיבים יצרו לונה פארק של טעמים לחיך, פשוט שלמות:




את זה אגב, הוא אכל כשלצידו כוס בירה צוננת וקפואה של בירה הרצל, בירת בוטיק ישראלית, 6% אלכוהול ומאוד איכותית.



נסיך הבית דגם את כריך העישה- קציצות עוף ברוטב סלרי ולימון כבוש, טחינה, מטבוחה ,ממרח לימון כבוש, עגבנייה, פטרוזליה קצוצה- תקשיבו! בטח תרימו גבה ותטענו כי ילד בן שמונה לא אוכל טעמים כאלו אך תקשיבו!! הוא טרף את המנה בהנאה מרובה, כל כך נהנה מכל ביס וביס ופשוט הכריז שרק לכאן הוא מגיע לאכול כריכים מהיום.


בני בן ה-14 גברבר לא קטן בחר במנה המוגשת בצלחת- תבשיל בורגול גס עם חביבה- קציצות סלמון ברוטב גמבה, שום כוסברה ופלפל חריף, כן , הוא קצת התפלפל לו אך פשוט טרף את המנה. טעמתי גם אני את קציצת הסלמון והיא הייתה פשוט מדהימה, עם טעמים וניחוחות נהדרים.






אין לי ספק כי נחזור לכאן שוב ושוב וזה יהפוך חיש מהר למסעדת הבית שלנו, מדובר במקום מיוחד במינו. ממליצה לכם בחום להצטרף, הנאה מרובה מובטחת לכם.




כתובת:
תוצרת הארץ 3, מתחם שופ טיים, פתח תקווה
טלפון להזמנות:
1700-50-25-45 שלוחה 4
שעות פתיחה: 
ימים א'-ה' 11:00-22:00
יום ו' 11:00 עד שעה לפני כניסת שבת
שבת סגור






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה