יום ראשון, 19 ביולי 2020

קפסולות מקסימה לכביסה מושלמת

אני מוצאת את עצמי מידי יום ביומו מכבסת, תולה, מקפלת וחוזר חלילה,  כאמא לארבעה ילדים אני מוצאת את עצמי תמיד בלופ הזה של הכביסות, בחיי, הם לובשים פריט לבוש כשעה וזורקים לכביסה, גם אצלכם זה ככה?

מי שמכיר אותי יודע שיש לי שריטה מאוד קשה בנושא הכביסות, הן תמיד צריכות להריח טוב וחלילה לא להיות מקומטות- בשל עובדה זו אני תמיד תרה אחר הג'ל או קפסולות הכביסה ומרככי הכביסה הטובים שיש בשוק.  

לאחרונה הגיע לידי משלוח מבית מקסימה עם קפסולות לכביסה מושלמת אשר מנקות ביעילות, מסירות כתמים ולא פחות חשוב מבשמות את הכביסה, ברור לכם שמיד יצאתי לדרך נכון? 


כל קפסולה מחולקת לשני תאים נפרדים. בתא אחד חומרים פעילים ואנזימים החודרים לעומק הסיב ומסירים לכלוך וכתמים ובתא השני ובושם מיוחד שפותח בטכנולוגית שחרור איטי המרענן את האריג לאורך זמן. מעטפת הקפסולה מתמוססת במגע עם המים בתהליך הכביסה ומרכיבי הקפסולה משתחררים ומתחילים בפעולה כפולה ועוצמתית של ניקיון יסודי ורעננות לאורך זמן. 

השימוש בקפסולות מקסימה קל ונוח ומאפשר מינון מדויק של חומרים ותוצאות אופטימליות בכל כביסה ללא צורך במדידה- תקשיבו הכביסה יוצאת ריחנית, רכה ונעימה מאוד!! אני התאהבתי במוצר.  

בסדרה שני וריאנטים: 
קפסולות מקסימה לכביסה בצבע וורוד, בניחוח פרחוני FLORAL BURST ("פלורל בורסט") 
קפסולות מקסימה לכביסה בצבע ירוק, בניחוח רענן FRESH BREEZE ("פרש בריז") 



40 קפסולות מקסימה לכביסה באריזה, לשימוש קל ונוח – ללא צורך במדידה או מזיגה. 

מחיר: 39.90 שקלים (לפי אתר זאפ) 

להשיג ברשתות השיווק 



באתר חברת סנו www.sano.co.il ובפייסבוק www.facebook.com/sano.co.il

ניתן למצוא טיפים ומידע על מוצרי החברה: שימוש נכון ויעיל והדרכה בעולמות התוכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה