יום שלישי, 28 ביולי 2020

FARAN- קוסמטיקה טבעית ואיכותית


כפי שסיפרתי בפוסט הקודם בסופ"ש האחרון ביקרנו במצפה רמון. מאחר וביקרתי בעבר במצפה רמון  ידעתי שלא אוותר על ביקור בחנות הקוסמטיקה הטבעית FARAN- ניחוח טבע- פנינה קסומה ומיוחדת .



FARAN הוקם בשנת 1999 במצפה רמון על ידי איתי קינן, הכל למעשה התחיל עקב תקלה במכונת הכביסה שהתקלקלה בשנת 97 בביתם של שרון ואיתי קינן. "צינור המכונה נסתם ונאלצנו להוציא המים לגיגיות. להפתעתנו ראינו שבכל כביסה משתמשים בעשרות ליטרים של מים וחיפשתי כל מיני דרכים למחזר את המים להשקיית הגינה שלנו. "התחלתי לחקור את העניין, בדרכים שונות ברחבי העולם ובסופו של דבר, ליצר סבון כביסה משמני זית וקוקוס וקו מוצרים ראשון של חמרי ניקוי למחזור המים האפורים בבית. הפכתי למעשה לסבונאי. התחלנו במטבח בבית לייצר סבונים, עברנו לדירה הצמודה ולאחר מכן עברנו למקום גדול יותר ברובע דרכי הבשמים בישוב".  מאז ועד היום זרמו המון מים בצינורות הרבים והעסק רקם עור וגידים וכיום הינו מותג מוביל , איכותי , משובח וכל זאת ללא פשרות .



יותר מעשור שמה "ניחוח טבע" דגש על מחקר ופיתוח קווי מוצרים ייחודיים, על שכלול שיטות וטכנולוגיות יצור ועל ליקוט חומרי גלם משובחים מגידולים מקומיים, ים תיכוניים ומשאר קצוות עולם.  מוצרי המותג מיוצרים לפי תקנים מחמירים ביותר, כ-100 מהמוצרים קיבלו תו תקן טבעי ואורגני והינם תחת פיקוח ורישוי חברת ECOCERT הצרפתית. רובם של המוצרים הינם 100% ממקור טבעי, דבר נדיר ביותר בקנה מידה עולמי. 







כאן ניתן למצוא למעלה מ- 100 סוגי סבון (אמיתי) ב- 3 קווים שונים (עבודת יד וממוכן), מבחר רחב של מוצרי קוסמטיקה  הן לגברים והן לנשים, קו מוצרים המיועדים לתינוקות ואף ליין שלם של מוצרי איפור (את האיפור המינרלי פיתחה עדי גילון, מהנדסת ביוטכנולוגיה ובעלת חברת "מינרז קוסמטיקס"). החברה מקפידה על איכות ללא פשרות וחלק נכבד מהייצור שלה מיוצא לרחבי העולם. 







כמובן שהתחדשתי במסיכה ובקרמים כמו בכל ביקור שלי במקום, אני מאוד אוהבת את מוצרי המותג ויותר משמחתי לשמוע שכיום ניתן להזמין את המוצרים באתר ולקבל את המשלוח עד הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה