יום רביעי, 15 ביולי 2020

בר קוקטיילים הורס שאתם חייבים להכיר -Municipal

תקופת הקורונה כינסה את רובנו בבית, מי שמכיר אותנו יודע שזאת משימה לא קלה בעיקר נפשית עבורנו, מזוג שיצא לפחות פעמיים שלוש בשבוע נאלצנו להסגר בבית עד יעבור הזעם.  אט אט הזעם החל לחלוף (מה שלא נראה שוב בימים אלו) ומסעדות וברים נפתחו לרוב תוך הקפדה על התו הסגול .

לאחרונה שמעתי לא אחת על בר קוקטיילים מיוחד חדש בהרצליה (נפתח לפני פרוץ הקורונה), בר השוכן מתחת לבניין העיריה בשם Municipal- חברים שמכירים אותנו ידעו לציין כי זה בדיוק המקום אותו נאהב. ואכן כך הדבר, כבר כאשר הגענו הוקסמנו מהעיצוב הקפדני, המלהיב והמיוחד מאוד.

המקום נפתח על ידי שלושת האחים אבידן מקבוצת אבידן : עידן, מור ורז אשר הביאו את בשורת הקוקטיילים המעוצבים והייחודיים, הצבעוניים והמעוצבים להפתיע (לקבוצה אגב יש כשמונה מקומות בילוי בתל אביב, גבעתיים ואזור השרון) , אין כלל ספק כי החבר'ה כאן יודעים לעשות עבודה מעולה!! התפריט מושלם, האווירה נהדרת, האוכל טעים מאוד והעיצוב? כבר הזכרתי מעלה, נכון?





אז כמובן שמאחר וביקרנו במקום ביום חמישי הזמנו מקום מראש (דבר שהתברר כנכון מאוד כי חיש מהר המקום התמלא עד אפס מקום).  במקום פועלים לפי התו הסגול- בכניסה מודדים חום לכל מבקר  ואף מקפידים שכולם יעטו מסכות בחלל המקום. כפי שציינתי מעלה כבר כאשר מגיעים למקום מבינים כי הגענו למקום הנכון. עיצוב המקום מהמם (אפילו בשירותים הפליאו לעשות- בהמשך אצרף תמונות), האווירה מקפיצה ועם וויב מטריף , צוות המלצרים אדיב, חייכני, מקצועי וסובלני והתפריט מגניב - כל אלו לצד מחירים נוחים מאוד.





הבטחתי הצצה לשירותים נכון?




אז מה היה לנו?

התייעצות קלה ופתחנו את הבילוי עם 2 קוקטיילים מדהימים- הזוגי בחר ב-Opa Opa- קוקטייל שמוגש בנרגילה וכולל: אוזו, רוזטה שקדים, אפרול, אשכולית אדומה, לימון וסיומת של הל וסלרי- הזוגי ממש ממש אהב את הקוקטייל ואף ציין כי נוכחות האלכוהול מורגשת בהחלט (מה שבהרבה ברים לא קורה) ואני עפתי על צורת ההגשה המושלמת שלו:



אני בחרתי ב-The King Babar- קוקטייל עם וודקה, מיקס אבטיח-ליצי, מיץ מנגו ולימון - קוקטייל חמצמץ ומיוחד מאוד עם טעמים דומיננטים שהשתלבו היטב יחדיו, שימו לב גם להגשה המדליקה של הקוקטייל שלי:



בגזרת האוכל מודה ומתוודה כל המנות נראו פשוט מושלמות אך הפעם בחרנו בהתייעצות עם צוות המקום 2 מנות מדהימות: 

טרטר טונה- 4 ברוסקטות עם איולי פטרוזליה, בצל סגול וצילי אדום- מנה מדהימה, טרטר הטונה טרי ומאוד טעים, שילוב הטעמים מאוד מדוייק ופרשי יצרו חגיגת טעמים בחיך , בהחלט מנה שמתאימה לחלוקה וכיפית לאכילה ביחד או לבד:





ציפס פולנטה- פולנטה מצופה בתערובת פאנקו, איול בזיליקום ראגו פטריות ובזיליקום- אני מאוד מאוד אוהבת פולנטה ואכלתי באין ספור מקומות (ואף הכנתי לבד בבית) אולם הפעם הופתעתי עם סגנון המנה והיא מאוד סיקרנה אותי, תקשיבו! זה להיט היסטרי, רעיון קולינרי מושלם, מבקרים במקום? אל תוותרו על המנה המושלמת הזו:



בשלב הזה אני חיכיתי לקינוח אולם הזוגי חיכה לקינוח שלו - מדליון פילה בקר- מוגש עם קראנץ' תפוח אדמה, בצלי גריל,  ברוקולי, שום קונפי וציר בקר- תקשיבו! מנה שלא מביישת מסעדת בשרים איכותית, מנה שדי הופתעתי שהוגשה הן באיכותה, הן בטעמה והן בעיצובה בבר- כל הקרניבורים שבחבחורה אתם חייבים להזמין! נתח פילה בקר איכותי,  טרי, עסיסי, עשוי במידת העשייה המדוייקת ועם טוויסט מדליק של טעמים:





אז כאמור כפי שציינתי מעלה, כל אחד והקינוח שלו ואני בחרתי במלבי מושלם- מלבי קטיפתי עם מרקם קרמי מדהים, הוגש עם מי ורדים ופיסטוקים (בנדיבות)- קינוח מושלם לבילוי מושלם, קליל, מפנק וטעים מאוד:




אז קבענו ב-Municipal? לנו אין כלל ספק כי נחזור לכאן בקרוב שוב ושוב ושוב, זה חיש מהר יהפוך להיות בר הבית שלנו, מקום מדהים ומומלץ בחום. למי שמחפש אווירה, איכות, טעמים מושלמים, קוקטיילים נדירים זה בדיוק המקום!! 

כתובת:
בן גוריון 22, הרצליה (יש שפע חניה באיזור)
טלפון להזמנות:
09-766-0016

2 תגובות: