יום רביעי, 22 ביולי 2020

הפתרון לארוחות הבוקר של החופש הגדול -דגני בוקר לילדים עם פחות סוכר וטעם מצוין



החופש הגדול כבר כמעט במחיצתו (למרות שאין לנו באמת מושג אם ילדינו יחזרו ללימודים ב-1.9.2020), הילדים החליפו את היום עם הלילה ומבלים שעות רבות במטבח. לא אחת אני שומעת הן כשאני בעבודה והן כשאני בבית את המשפט הקבוע : "אמא אני רעב", אז ילדי יודעים שאני מאוד דוגלת באורח חיים בריא, לאורך כל שעות היממה יש להם קופסת ירקות חתוכים ו/או קופסת פירות חתוכים במקרר, מעבר לכך מרשה לכל אחד חטיף אחד ביום ומלבד זאת ארוחות מסודרות. 

לאחרונה ילדי התחילו לדרוש להתחיל את הבוקר עם דגני בוקר אשר בהחלט יכולים לספק מענה לארוחת בוקר קלילה משביעה ומאוזנת אך קיימים סוגים רבים של דגני בוקר ולעיתים קשה לבחור את הסוג הטוב ביותר עבורנו שיכול להשתלב בארוחת הבוקר לכל המשפחה. בעת בחירת דגני בוקר חשוב לבחון את הרכב המוצר, העדיפו מוצרים על בסיס דגנים מלאים, השוו את כמות הסוכר בין המוצרים והעדיפו מוצרים ללא ממתיקים מלאכותיים כאשר מדובר במוצר המיועד לילדים. 

בדגני נסטלה שוקדים על מציאת פתרונות טובים יותר לכל המשפחה מתוך מחויבות להציע לצרכנים מוצרים טובים ומזינים יותר המשלבים טעם נהדר. מוצרי צ'יריוס מכילים 100% דגנים מלאים, מסך הדגנים, ולאורך השנים נעשו בהם שיפורים תזונתיים שכללו הפחתות הדרגתיות של סוכר ונתרן. שיפורים תזונתיים יכולים להיות מאתגרים במיוחד כשמדובר על מוצרים המיועדים לילדים, כשעניין החשיבות על שמירת הטעם עולה במיוחד בקהל זה. 



לפני כשנתיים, צוות הפיתוח של דגני הבוקר של נסטלה החליט לקחת את המשימה הקשה של הפחתת סוכר בדגני הבוקר האני נאט צ'יריוס על מנת ליצר מוצר העונה על דרישות הצרכנים – ההורים והילדים. מצד אחד, מוצר ששומר על הטעם המצוין שלו, ומצד שני מכיל פחות סוכר. לאחר פיתוח מאומץ הצליחו להגיע למוצר מעולה שעונה על כל הדרישות, זאת ע"י תוספת של רכז פרי המונק המאפשר הפחתת סוכר שלא על ידי שימוש בממתיקים מלאכותיים. 



הודות לרכז פרי המונק הופחתו כ-60% מכמות הסוכר במוצר בהשוואה למוצר הקיים, מבלי לפגוע בטעמו. כך שכעת תוכלו לבחור בין שני המוצרים הקיימים על המדף – האני נאט צ'יריוס הקלאסי והאני נאט צ'יריוס במתיקות מעודנת המכיל כ-3/4 כפית סוכר במנה של 30 ג'. 



האני נאט צ'יריוס במתיקות מעודנת מכיל 100% דגנים מלאים (מסך הדגנים) בדומה ליתר מוצרי צ'יריוס, מהווה מקור לסיבים תזונתיים ואינו מכיל צבעי מאכל וחומרים משמרים. המוצר עבר בהצלחה מבחני טעימה בקרב ילדים ומהווה פתרון מצוין לתקופת החופש הגדול לארוחת בוקר טעימה ומזינה הכוללת דגנים מלאים בשילוב חלבון- חלב/יוגורט/משקה צמחי מועשר בסידן, פרי ומים. 









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה