יום שבת, 21 בנובמבר 2020

פינוק לציפורניים עם קטיה מ-A.K Nails

לכל אחד ואחת מאיתנו יש חולשה אחרת, אצלי אחת ה"שריטות" הקשות שלי זה ציפורני כף ידי, אני עושה ציפורניים כבר שנים רבות, אם בתחילת הדרך זו הייתה בניית ציפורנים הלוא שכיום אני עושה מניקור+ לק ג'ל. יש לי רק בעיה אחת שמקוממת אותי בכל פעם מחדש- הלק מתחיל להתקלף אחרי זמן מה.

לאחרונה הכרתי את קטיה המקסימה מ-A.K Nails, אשר פתחה ממש לאחרונה סלון יופי חדש בפתח תקווה. 

ראשית ולפני הכל מדובר באשה קסומה, עדינה ונעימה מאוד אשר מאוד אוהבת את מקצועה, היא משקיעה בכל לקוחה ולקוחה את מירב תשומת הלב והמקצוענות. כבר כאשר נכנסים לסלון היופי שלה ניכר כאילו והגענו לסלון הביתי שלה. לכל לקוחה ממתינה ערכת פינוקים- החל מבקבוק מים אישי (בכל זאת אנו בעידן הקורונה), פיצוחים בשקית אישית, וופלים ועוד. מלבד זאת לכל לקוחה ממתינה ערכה חד פעמית (חשוב לי לציין עוד לפני שאמשיך כי בין לבין כל פעולה קטיה מנקה, מחטא ומבריקה הכל, הכל סופר סטרילי ונקי).

קטיה מציעה מגוון טיפולי מניקור, לק ג'ל, פדיקור, בניה קשתית בג'ל, שינוי מבנה אנטומי של הציפורן ועוד (בקרוב אגב, קטיה מתכננת עוד מגוון טיפולים מעניינים).  קטיה למדה את כל הקורסים ברוסיה ומבצעת עבודה סופר יסודית, מדייקת ומקצועית. לקטיה יש ניסיון עשיר של למעלה מארבע שנים והידע והניסיון מדברים בעד עצמם.

אז כאמור ממש רגע לפני הסופ"ש הגעתי להתפנק אצל קטיה, תקשיבו אצל קטיה מלבד היופי זה בהחלט גם פינוק. כאמור היא משקיעה בכל לקוחה ולקוחה. ברגע מתנגנת לה מוזיקה נעימה, האווירה קסומה ומרגיעה, ישנם מבחר פינוקים והטיפול מקצועי, אדיב, איכותי ומפנק. 


קטיה מאוד מדויקת ושמה לב לפרטים הקטנים, מנקה ביסודיות את שאריות העור ואף את שאריות הלק. יצאתי עם ציפורניים מטופחות, מסודרות ונקיות במיוחד. אני מאוד מרוצה ואין לי ספק כי אחזור אליה להמשך הטיפולים. אז חברות אם גם אתן כמוני מחפשות את האחת לציפורניים מושלמות, מדויקות ועם קישוטים מקסימים ולקים מושלמים זה המקום בעבורכן, הנאה מרובה מובטחת לכן, מילה שלי.




קטיה מקבלת בסלון היופי הממוקם ברחוב סלור 7 בפתח תקווה (יש המון חניה באיזור בכחול לבן ו/או חניון מסודר ממש בסמוך בעלות של 12 שקלים).

אז בנות שמעו בעצתי ותאמו עוד היום טיפול, ניתן להכנס לדף הפייסבוק של A.K Nails ו/או להרים טלפון למספר: 055-8860823.
 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה