יום רביעי, 25 בנובמבר 2020

WE TOYS- רשת בוטיק חדשה לצעצועי ילדים מושלמים


אומנם משבר הקורונה עדיין עימנו אך עסקים נפתחים גם בימים טרופים אלו. ממש לאחרונה הושקה רשת בוטיק חדשה לצעצועי ילדים מושלמים ומיוחדים - WE TOYS זהו שמה. הרשת הוקמה לצד חנות מקוונת בהשקעה של כארבעה מיליון שקלים. הסניף הראשון נפתח ברחובות וממש בקרוב יפתחו 2 חנויות נוספות (ברמת גן ובצפון תל אביב). 

"לא תכננו לפתוח את הרשת בקורונה, אך המשבר עשה רק טוב לשוק הצעצועים שזינק בארץ ובעולם וקפצנו על העגלה"  כך אומרים בעלי המותג. האמת בימים טרופים אלו ממש כיף לשמוע את המשפט הנ"ל, בימים בהם עסקים נסגרים ואין ספור פשטו את הרגל אני סופר סופר שמחה לשמוע שעסק מצליח לעשות את הלא יאמן ואם נודה באמת לא בכדי, יש להם עסק מושלם ומיוחד המציע מוצרים סופר איכותיים.

אז אומנם ילדים קטנים כבר אין לי אך יחד עם זאת יש לי המון אחיינים ודודנים ולכן יש את מי לפנק, הפעם בחרתי לפנק את האחיין הקטן והמדהים שלנו עם צעצועים מושלמים וסופר סופר איכותיים מבית המותג. 

הרשת מציעה מגוון צעצועים איכותיים של מיטב המותגים הבינלאומיים בייבוא בלעדי כגון : Teifoc ,New classic toys, Eitech מגרמניה לצד המותגים מהולנד New classic toys , Melissa & Doug. מסדרת צעצועים אנטי בקטריאליים לתינוקות ועד לצעצועי בנייה מלבנים קטנות ומלט המסייעים בפיתוח מגוון מיומנות כבר בגיל הרך- כצרכנים גדולה של משחקי ילדים יכולה להעיד כי זהו אכן מותג איכותי מאוד, המחירים אומנם לא מאוד זולים אך מניחה כי המותגים המופיעים כאן מסבירים את המחירים.

אני בחרתי ב-2 משחקים לפיתוח החשיבה לקטנטנים: פאזל השחלה גאומטרית מעץ איכותי לפיתוח המחשבה והדימיון וקוביות משחק מעץ :




WE TOYS בבעלותם של היזמים ובני הזוג רונית ואבי מוגילנצקי. משנת 2002 הם מנהלים עסק לייבוא מוצרים וצעצועים, ובשלוש שנים האחרונות בחרו להתעמק באיתור צעצועים איכותיים בעלים ערך מוסף ברחבי העולם. וכך לפני כחצי שנה החליטו להרים את הכפפה, להגשים חלום ולפתוח את WE TOYS. מתוך ראייה שצעצועים זה לא רק משחק ילדים, אלא טומן בחובו מחשבה על עיצוב המוצר, פן סביבתי, פיתוח מיומנות חשובות שהילד רוכש ומפתח דרך הצעצוע עולם ומלואו. "אמנם לא תכננו משבר כמו הקורונה, אך מצאנו שדווקא בתקופה זו כשהחנות הייתה בשיפוצים, קיבלנו מבול של הזמנות דרך האתר המקוון. יש מספר תחומים שזוכים לביקושים בתקופת הקורונה בין אם זה רשתות מזון, שליחויות וכן, גם שוק הצעצועים שזכה לזינוק משמעותי בכל העולם. יותר משפחות מצאו את עצמם משחקים עם ילדיהם ומייצרים לעצמם זמן איכות. כך שמבחינתנו הקורונה עשתה לנו רק טוב. אנו יכולים לענות על הצורך דרך רכישה מקוונת ומשלוח עד הבית , וגם לספק חוויה אמיתית לילדים והורים. הרי לעולם לא יימצא תחליף כמו להגיע לחנות להסתכל על המגוון, למשש את הצעצועים ולשחק עם הילד בפינה האינטימית הקיימת בחנות". 

צעצועים לפיתוח מיומנויות 

בחנויות הושם דגש להציע ללקוחות מגוון צעצועים ומשחקים המסייעים לפיתוח מגוון רחב של מיומנות על פי גיל: משחקי חשיבה, ערכות יצירה מעולם המדעים, אסטרונומיה, רהיטי עץ איכותיים למשחק ודימיון ;מטבח מעוצב עם כלים משלימים, כלי נגינה מעוצבים מעץ התורמים גם לעיצוב חדר הילדים והחלל. משחקי הרכבה ממתכת איכותית ליצירת גופים בתלת מימד ליצירת דגמים כמו: רכב שטח על שלט, משאית משא, מגדל אייפל, מטוס סולארי, מסוק ועד בנייה של ספינת חלל. ערכות בנייה התורמים לפיתוח יכולות טכניות, הבנת מכניקה, חשיבה בתלת מימד ועוד. 


אתר: https://www.wetoys.co.il כתובת: אחד העם 22 רחובות. 

מחירים מ-39 ₪ ועד 1,500 ₪.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה