יום רביעי, 18 בנובמבר 2020

הצטרפו אלי לכוס תה הפרימיום של סרמוני

מודה, שנים כוס תה השתייך לי מיד למחלות , לא היה שום סיכוי שאשתה כוס תה אילולא אני חולה מאוד עם חום גבוה ומבלה במיטה. במרוצת השנים (כנראה שהתבגרתי) הסכמתי להחשף לטעמים השונים שהשוק מציע והכרתי מספר מותגים אשר הפכו את חווית שתיית התה למהנה, כיפית, טעימה ומיוחדת. 

סרמוני יצרנית תה פרימיום אשר הוקמה מתוך תשוקה עזה לתה אי שם בשנת 2003, חברת פרימיום קטנה ואיכותית בבעלות משפחתית. המותג מספק מוצרי ומארזי תה מהודרים ויפיפייים הן לקהל הפרטי והן לקהל העסקי. צורת ההגשה והאריזות האלגנטיות של התערובות מחזירות למשקה את ערכיו הרומנטיים ומעניקות להגשה המסורתית והטקסית חשיבות רבה ופרשנות עכשוויות. 



אני זוכרת את אותה הפעם הראשונה שנחשפתי למוצרי סרמוני , זה היה במסעדת יוקרה וממש התלהבתי מההגשה, מהיוקרתיות ומהטעם הנפלא, אז באותם השנים ניתן היה למצוא את מוצרי המותג אך ורק במסעדות ובבתי מלון , כיום לשמחתנו המותג מאפשר גם לנו צרכני השוק הפרטי להנות מתה פרימיום משודרג עד הבית. 

באתר סרמוני  ישנה אופציה להזמנה פריטי תה בודדים - חליטות שונות, שקיות תה, תה בתפזורת, פירמידות תה ומוצרים נלווים שונים אלגנטיים מאוד . כמו כן ישנם מארזים יוקרתיים ויפיפיים, הפעם אני קיבלתי את מארז לילך, מגיע קרטון קשיח גדול, מעוצב בעיצוב יוקרתי המכיל:

קנקן זכוכית בעיצוב ייחודי עם מסננת אלחלד מהמם.
2 כוסות תה יפיפיות. 
2 מארזי פירמידה בטעמי לימונית, לואיזה ונענע מרוקאית.
2 מארזים המכילים 5 קוביות תה.
2 תפזורות שי אלומיניום בטעמי ארל גריי ופירות יער.
קוביות סוכר.
מקלות קינמון.








היש חגיגה טובה ומושלמת מזו? אני מחכה לשבת הקרובה , שבת שעתידה להיות גשומה, להתכרבל מתחת לשמיכה בחיק המשפחה עם עוגת תפוזים מפנקת, קנקן תה מהביל ולהתענג על כל הטוב הזה.

אז חברים, אם גם אתם נמנעים על חובבי התה על כל סוגיו ממליצה בחום להכנס לאתר סרמוני , להזמין עוד היום ממגוון סוגי וסגנונות התה ולהתפנק , כי יוקרה ואיכות כאן זה שם המשחק. חברים מובטחת לכם הנאה מרובה- מילה שלי.

רגע לפני שנסיים אני חייבת לשתף אתכם במשהו שאותי די הקסים- תרבות התה המסורתית התפתחה מתוך צורך סוציאלי בסיסי בחברות רבות. טקס הגשת התה והשתייה המשותפת היוו למעשה כלי חברתי לבניית קהילה

ולחיזוק קשרים אישיים באמצעות שיתוף עם אחרים. חברת סרמוני תה מייחסת לתפקיד זה של מסורת התה חשיבות ערכית רבה. לכן החברה מקדמת פעילות בקהילה ולוקחת חלק פעיל בעשייה של ארגונים מקומיים המעניקים תמיכה לאנשים נזקקים ביניהם: איי. וי. ישראל, לקט ישראל ושיקום מגדל העמק.

את הפירמידות של סרמוני תוכלו למצוא בכל אחד מסניפי רשת בתי הטבע אניס, סניפי רשת טבע קסטל ורשת החנויות בוטיק סנטרל, את שקיקי המעטפות תוכלו למצוא בסניפי עדן טבע מרקט כמו כן ניתן למצוא חלק ממארזי המתנה בסניפי רשת בתי הטבע אניס.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה