יום ראשון, 8 בנובמבר 2020

נגיעות- דים סאם - טעמים מיוחדים ומהנים

לטייל בעולם כרגע אי אפשר, לבלות ולהנות במסעדות כרגע אי אפשר, מה שלנו נותר זה להנות מחוויה קולינרית מהנה בבית בחיק המשפחה ואכן כך אנו עושים מידי ערב. הפעם אני רוצה לספר לכם על נגיעות דים סאם. בימים כתיקונם מדובר למעשה בקייטרינג גורמה יחודי המשלב אידוי האוכל לעייני הסועדים במגוון רב של צורות, צבעים, ניחוחות וטעמים. הקייטרינג בונה לכל לקוח ולקוח התאמה אישית אם זה כתפריט עיקרי לבין האופציה כתוספת ו/או כדוכן בקבלת פנים ועוד.

מאחר ואנו לא בימי שגרה בחרתי להזמין במשלוח עד הבית את מגוון הדים סאם שיש לנגיעות דים סאם להציע ביניהם: ירקות, עוף, בשר בקר ואווז. מארזי דים סאם קפואים להכנה סופר קלה ומהירה (בכלי אידוי ו/או במחבת עם הוראות מדוייקות וברורות) מגיעים עד אלינו לפי ימי חלוקה מסודרים (ניתן להתעדכן כל הזמן בדף). במגוון ניתן למצוא תפריט בשרי/ללא גלוטן ואף טבעוני. כלל המנות ללא חומרים משמרים, מזינות, בריאות ואף דיאטטיות שישאירו לכולם טעם של עוד.

אז מה היה לנו? גיוזה עוף פקאן- חזה עוף, פיטריות שיטאקי, ירקות ופקאן. גיוזה תרד בוטנים- תרד ובוטנים גרוסים, גזר- טבעוני. גיוזה בקר- בקר, גינגר וירקות גינגר. גיוזה פיטריות שיטאקי- פיטריות שיטאקי, שמפניין ובצל ירוק- טבעוני. גיוזה אווז- חזה אווז, גינגר וירקות שורש. קואיו עוף וירקות - בצק אורז עם עוף וירקות שורש. 



מאחר ולי אין סיר אידוי השתמשתי במחבת הביתית, למשלוח מצורף דף הנחיות מדוייק (6-8 דקות בלבד) ויש לנו מנה מדהימה ומפנקת.  התענגנו על כל ביס וביס וכלל הטעמים היו מאוד מאוזנים, מדוייקים ומיוחדים. לרגע אחד היה נדמה לנו כאילו והגענו למסעדה המתמחה בדים סאם ולא נמצאים בסלון הביתי שלנו.




עוד במגוון המוצרים של נגיעות דים סאם אגרולים ואף תערובת פלאפל להכנה ביתית- מפשירים, מטגנים ומתענגים- וואו, טעם מושלם, כולם ממש אהבו, הן הקטנים והן הגדולים. 


אז חברים אם גם אתם כמונו אוהבים דים סאם אל תהססו ופנו כבר היום לנגיעות דים סאם, התעדכנו בימי החלוקה והזמינו, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי. כמו כן ניתן לפנות לטדי- 054-6212098 לקבלת פרטים נוספים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה