יום ראשון, 15 בנובמבר 2020

‏By The Bread - מאפיה ביתית‏ - פינוקים מושלמים עד הבית

מי שמכיר אותי יודע כבר שאהבתי הגדולה הינה פחמימות ורצוי לחמים ומאפים שווים. אני יכולה לאכול כל יום , כל היום מאפים מפנקים, חמימים וטעימים, רצוי כאלו שרק יצאו מהתנור והניחוח גורם לכל החושים להתחדד. כל מאפיה חדשה ו/או בית קפה המתמחה במאפים ייחודיים אני מכירה ומבקרת וכך יצא שגם את ‏By The Bread - מאפיה ביתית‏ גיליתי במפתיע ברשת. 

By The Bread - מאפיה ביתית נפתח ממש לאחרונה על ידי יובל- צעיר סופר שאפתן, רק  בן 22 אשר ממש לאחרונה סיים שירות צבאי כתומך לחימה ועם אהבה נצחית לאוכל. מהיסטוריה של עבודה בבתי קפה ומסעדות מאחורי חלון המטבח הסתקרן, העשיר את עולמו ולמד המון משלל סגנונות קולינריים. הקורונה לא פסחה על איש וגם אותו השאירה בבית, מה שהוליד את המחשבה והכמיהה לעשות את שאהבה נפשו והחליט לפתוח את העסק הבוטיקי שלהם. By The Bread - מאפיה ביתית - המאפיה ממוקמת בביתו של יובל בראש העין  מציעה מגוון רחב של לחמים, מארזים מיוחדים ומטבלים שווים וטעימים במיוחד והכל כמובן בעבודת יד. את שלל המטעמים ניתן לקבל באמצעות  שירות משלוחים לכל אזור המרכז. 




כידוע בימים טרופים אלו לא ניתן להנות מארוחת בוקר מפנקת בבית קפה ועל כן בחרתי להזמין את מארז הפינוק המשודרג שיש לחבר'ה להציע , המארז כלל: 2 בייגלה נימוחים (האחד בציפוי שומשום והשני בציפוי זעתר), זוג פלוטים במילוי טפנד זיתים, מיני חלות - כבר כאשר פתחתי את המארז ניחוח המאפים הטריים נישא למרחוק וגרם לנו לרצות לשבת חיש מהר ולתענג על ארוחת הבוקר המפנקת. מלבד המאפים המארז כלל שלל מטבלים ביניהם: עגבניות מיובשות, שום שקדים, ריבת בצל, טפנד זיתים- גם כאן שלל הממרחים היו פשוט נהדרים, הכל תוצרת בית עם ניחוח וטעם נפלא, ניכר כי כלל המרכיבים עשויים מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר. עוד מצאנו במארז קוביות גבינת פטה עם שמן זית וזעתר, זיתי קלמטה, סלט עגבניות ובייבי מוצרלה, מלבי ביתי מפנק , חמאה , נוטלה ומיץ תפוזים סחוט וטרי.












אז חברים אם גם אתם רוצים להתפנק עם מארזים שכוללים בתוכם מטבלים, לחמים ומאפים טריים עד הבית הכנסו לדף הבית של By The Bread - מאפיה ביתית , הזמינו עוד היום והתפנקו, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה