יום חמישי, 26 בנובמבר 2020

בוקריה עד הבית עם בראנצ' מטורף

איך אצלכם מתחיל בוקר טוב? אצלינו עם ארוחה דשנה ומפנקת. על מסעדת בוקריה שמעתם? מסעדת בוקריה כשמה כן היא מציעה מגוון רחב של ארוחות בוקר דשנות, מפנקות וטעימות במיוחד. המסעדה שוכנת במתחם יכין סנטר בפתח תקווה . עוד בטרם עידן הקורונה, סעדנו שם מספר פעמים ובכל ביקור נהננו מאוד. באה הקורונה וטרפה לכולם את הקלפים וכיום בוקריה מציעים משלוחים של ארוחות דשנות ו/או מארזי בראנצ' סופר מפנקים, עשירים וטעימים במיוחד.



מאחר וכאמור אין כבר מסעדות, אין בילויים הפעם בחרנו להתפנק עם מארז פקניק בראנץ' עד הבית. המארז מכיל:




מגוון ממרחים / מטבלים כגון: פטה פסטו, עגבניות מוצרלה, חציל קלוי, ממרח ארטישוק, גבינת שמנת, סלט טונה, סלט גוואקמולי, סלט ביצים- כלל המטבלים והממרחים היו טריים, טעימים ובעלי שילובים סופר טעימים, הכל מתובל בדיוק כמו שצריך.




לחמים: 2 בייגל אמריקאי, 2 מיני חלה- בעיה אחת יש עם הלחמים והיא שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול, הם כל כך טעימים שאין דברים כאלה, נראה כאילו והכינו אותם שניה בודדת לפני שיצאו לדרך.



מאפים: 2 מלוחים (בורקיטס גבינה), 2 מאפים מתוקים (רוגלך).
קינוח מתוק: 3 יח' פנקייק בוקריה- מבחר ממרחים מתוקים: שוקולד, וניל, ריבה- טוב, אוהבי הפנקייקים אצלנו פשוט חגגו והתמוגגו מכל ביס וביס .



סלטים: 2 סלטים אישיים טריים, רעננים וטעימים.



מנה עיקרית מיוחדת: 2 יח' קרואסון חביתה (קרואסון חמאה, גבינת שמנת, חביתה, מלפפון חמוץ, חסה, עגבניה, בצל)- 2 קוראסונים גדולים מלאים בכל טוב, מבחר ירקות טריים ורעננים עם חביתה תפוחה וטעימה, המנה הזו הייתה פשוט מושלמת ובהחלט גיוון מרענן ומדליק.




שתייה: 2 יח' קפה קר, 2 יח' מיץ תפוזים סחוט טרי.




נתחיל מזה שהארוחה סופר סופר גדולה ומפנקת, בהחלט מספיקה ליותר מ-2 סועדים. המגוון כאן רחב מאוד, הכל סופר טרי וניכר שהוכן ממש דקות בודדות לפני היציאה אלינו. כאן חשבו על הכל החל מהממרח הקטן ועד הקינוח הסופי. מי שאחראי על התפריט בהחלט יודע את העבודה. 

בימים כתיקונם מסעדת ארוחות הבוקר והבראנץ' בוקריה פתח תקווה מציעה מגוון ארוחות בסגנון בופה, בדיוק כפי שהישראלים אוהבים. בנוסף, ניתן להזמין מהתפריט העשיר והמגוון מבחר מנות איכותיות וטעימות לבחירה. בוקריה כשר חלבי בהשגחת הרבנות המקומית, המסעדה עוצבה על ידי טל אלקוביעל מנת לספק חוויה ייחודית ומלהיבה לכל האורחים במקום.

הסועדים מוזמנים לאכול רק מהבופה העשיר, עם או ללא מנות עיקריות וראשונות נוספות מהתפריט. תפריט בוקריה פתח תקווה כולל בין השאר מנות ראשונות מעולות וטריות כגון אצבעות מוצרלה מצופות בקריספי פנקו, שניצל מפרוסות חציל, אנטי פסטי עם ירקות צלויים בתיבול מדויק של השף, מגוון סלטים טריים ובריאים, מבחר סנדוויצ'ים צמחוניים וטבעוניים (חצי או שלם), שקשוקה במגוון סגנונות וטעמים, כולל שקשקה טבעונית ומוסרית, ומבחר ארוחות בוקר ליחיד או לזוג ממטבחים שונים בעולם. תפריט בוקריה פתח תקווה כולל גם מנות טעימות ואיכותיות מהמטבח האיטלקי כמו פיצה עם תוספות לבחירה, פיצה טבעונית, ריזוטו גבינות, ניוקי ערמונים או רוזה, פיש אנד צ'יפס, פילה סלמון המוגש על מצע סלט חם עם שעועית ירוקה, מנות ילדים וקינוחים מתוקים לסיום מושלם של הארוחה.

אז חברים אם גם אתם רוצים להתפנק ו/או לפנק את יקירכם עם ארוחת בוקר מפנקת במיוחד הכנסו עוד עכשיו לתפריט הבוקריה , הזמינו והתפנקו, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי! ניתן להזמין משלוח עד הבית או לחילופין להזמין ולהגיע לאסוף.

כתובת:
מתחם יכין, יצחק רבין 17, פתח תקווה
טלפון להזמנות:
03-7444760

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה