יום שני, 23 בנובמבר 2020

להתפנק עם מטעמי רוזנ'ס עד הבית

אתם כבר מכירים אותי ויודעים כי אנחנו מאוד אוהבים להתפנק עם אוכל טוב, איכותי, טרי וטעים. בימים כתיקונם אני מאוד אוהבת לבשל אולם מאז פרוץ הקורונה אני מוצאת את עצמי "מפצה" את עצמי בפינוקים ישירות עד הבית. אם קודם לכן בילינו במסעדות ובברים מספר פעמים בשבוע הלוא שכיום אנו מוצאים את זמן הבילוי שלנו בסלון הפרטי.

חברה קרובה טעמה לאחרונה ממטעמי רוזנ'ס ולא הפסיקה להמליץ, אני מנגד החלטתי שאם היא ממליצה אני חייבת לנסות. 

את רוזנ'ס  הקים לירן רוזן, אשר מכין אוכל ביתי מוקפד וטעים במיוחד במגוון סגנונות כבר למעלה מ-12 שנים, בין שלל המטעמים ניתן להנות מקינוחים, מנות צמחוניות, מנות ללא גלוטן , מנות בשריות, מנות בסגנון חלבי ואף לבחור מנה שחשקה בה נפשכם.לירן מאוד מקפיד על שימוש בחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר. 

על מנת שתוכלו להנות מהמטעמים של לירן ישנה אפשרות להזמין משלוח עד הבית (בפתח תקווה משלוח ללא עלות בהזמנה של מינימום 150 שקלים) ומנגד להזמינו לאירוע קטן ואינטימי. 

אמש בחרנו להנות מארוחת ערב מפנקת מעשה ידיו של לירן והתמוגגנו מכל ביס וביס. המנות העיקריות שכיכבו בשולחננו היו: 

חזה עוף בפסטו, קשיו, צ'ילי ועשבי תיבול- מנה מצויינת, עשירה בטעמים ומאוד מעניינת, יש נוכחות מרשימה של כל מרכיב ומרכיב ויחדיו יוצרים חגיגת טעמים אמיתית לחיך, מנה שנזללה בהנאה הן על ידי המבוגרים והן על ידי הילדים:





שיפודי עוף ברוטב חמאת בוטנים- אני ממש לא נמנית על חובבי חמאת הבוטנים ולכן מעט חששתי מן המנה (שאר בני הבית אגב מאוד אוהבים), את המנה דגמתי בחשש אך עד מהרה התבררה לי הטעות, המנה הזו פשוט מושלמת, לונה פארק שלם של טעמים, התמוגגנו כולנו מכל ביס וביס, יש טוויסט סופר מעניין למנה עם עקצוץ חרפרף:





בגזרת הקינוחים דגמנו:

פאי לימון מרנג צרפתי- וואו, פשוט וואו, אחד הפאי לימון הטובים שדגמנו, שכבת בצק פריך מתפוצף בפה עם קרם לימון קטיפתי וחמצמץ ומעל כל האושר הזה מרנג צרפתי- כל ביס חוויה מחדדת חושים. אם גם אתם נמנים על חובבי פאי לימון אתם חייבים לנסותו:





טארטלטים עם קרם פטיסייר ותותים טריים- גם קינוח זה כקודמו היה פשוט הצגה, זהו קינוח שכבש את לב הילדודס (וגם אותנו שלא תטעו), שילוב מדויק בין שלל המרכיבים יצרו קינוח מפנק, לא מתוק מידי, איכותי וטעים במיוחד:





אז חברים אם גם אתם רוצים לפנק ו/או להתפנק עם ארוחה טובה/ עם קישים מפנקים/ עם קינוחים מדהימים זה המקום עבורכם, הכנסו עוד היום לרוזנ'ס  , הציצו בתפריט, התרשמו והזמינו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

מצרפת עבורכם את התפריט להתרשמות אישית:


אתם עוד פה? רוצו להזמין!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה