יום ראשון, 29 בנובמבר 2020

רוצים לרענן את המתכון "הרגיל"? החליפו את הפלפל השחור בפלפל ארבע העונות!

טוב, אתם כבר מכירים אותי ויודעים שכל תבלין חדש שיוצא לשוק חייב לעבור דרכי, מאוד אוהבת את ההתנסות, את החוייה ואז כמובן באה להמליץ לכם באהבה גדולה. שבוע שעבר ממש רגע לפני בישולי השבת הגיע משלוח מחברת "נפטון" אשר משיקה בימים אלו אריזה חדשה לפלפלים הצבעוניים והטעימים- מטחנה מהודרת ונוחה להפעלה שכיף להשתמש בה בבישולים ואף להגישה לשולחן עם התבשילים המוכנים.




אז כפי שאתם מכירים אותי אתם בוודאי יודעים כי המוצר נוסה הן כתוספת מיידי בשולחן והן כתוספת לבישולי השבת, טעם התבלין ארומטי ועשיר במיוחד ובהשוואה לפלפל שחור נטו הוא אף מעט מתקתק והשתלב נהדר עם החמין של שבת.

כמו כן מה שמאוד אהבתי במוצר זה את הצבעוניות המהממת של המוצר- המטחנה מכילה ארבעה צבעים וסוגים שונים של פרי הפלפל- שחור, ירוק, לבן ואדום- ארבעת הצבעים מסמלים את עונות השנה ומכאן גם שם התבלין- האם אתם ראיתם מוצר כזה יפה וססגוני? 

פלפל הוא צמח מטפס ממשפחת הפלפליים, שפירותיו מיובשים ומשמשים כתבלין. מקור כל הפלפלים - השחור, הלבן, האדום והירוק - באותו צמח: הם פשוט נקטפים בשלב שונה ומעובדים באופן אחר. 

הפלפל השחור והמוכר מופק מפירות הבוסר הירוקים של צמח הפלפל, באמצעות בישולו לזמן קצר במים חמים ואז ייבושו. כך משחיר הפרי סביב הגרעין ומצטמק לשכבה דקה ומקומטת סביב הגרעין. הפלפל הלבן - מופק עם הסרת אותה שכבה.הפלפל האדום - הגרעין הבשל של הפלפל השחור.הפלפל הירוק - פלפל שחור שנקטף טרם הבשלתו (בוסר). 

כשרות - פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע. 

מחיר: 12.90 – 15.90 ש"ח. 

להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסי השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ. 


*** 

"נפטון" מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, ממרחים, רטבים, תערובות תיבול מיוחדות, מטחנות וציפויים לשניצל, המכילים תבלינים איכותיים, ללא תוספות של חומרים משמרים, מונוסודיום גלוטמט וחומרים מלאכותיים. הדור הרביעי למייסד החברה (שעלה ב-1980), פועל בשוק המקצועי והקמעונאי ומספק מוצרים לחברות מזון ותבלינים, קייטרינג, מסעדות, בתי קפה, רשתות מובילות ועוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה