יום ראשון, 29 בנובמבר 2020

סופגניות הבוטיק של Lian's bakry

חנוכה כבר ממש מעבר לפינה וכיאה למי שמארחת באופן קבוע אני מתחילה להתכונן לחג. אז כבר התפריט מוכן (בתקווה שלא יהיה סגר שלישי ונוכל לארח בכל ערב כמידי שנה), המתנות האישיות כבר נקנו וביום שישי האחרון ממש רגע לפני שבת פצחנו בטעימות של סופגניות חלומיות מבית Lian's bakry. כל שנה אני מכינה סופגניות וספינג' והשנה החלטתי להזמין סופגניות ולחסוך מעצמי את ההכנה הקשה.





Lian's bakry הינו מותג בוטיק שהוקם על ידי שגיב מלול שף קונדיטור שפתח פטיסרי בוטיקי על שמה של ביתו ליאן. שגיב מכין קולקציית סופגניות מדהימה ומיוחדת בגודל נפלא (לא גדולות מידי אך גם בהחלט לא קטנות- עדיין חלקנו למספר חלקים כל סופגניה) עם בצק רך ונימוח ותוספות בשפע ובנדיבות יתרה.








בין שלל מגוון הסופגניות שדגמנו היו: קרם פיסטוק ושוקולד לבן, סופגניית פטל עם מסקרפונה ומרנג איטלקי, סופגניית קרם לימון ומרנג איטלקי, סופגנית אוראו וקרם פטיסייר, סופגניית לוטוס עם קרם וניל, סופגניית שוקולד עם מוס שוקולד ופרלינים, סופגניית טרפלס שוקולד עם קרם שוקולד עשיר, סופגניית ריבת חלב.








כלל הסופגניות כפי שציינתי מעלה עם בצק מושלם, גם לאחר מספר שעות עדיין נותרו רכות ונימוחות ממש כמו עננים. כלל 


כלל הסופגניות כפי שציינתי מעלה עם בצק מושלם, גם לאחר מספר שעות עדיין נותרו רכות ונימוחות ממש כמו עננים. כלל התוספות היו בשילובים מדליקים וטעימים במיוחד וניכר כי כלל חומרי הגלם הינם ברמה גבוהה במיוחד. כל אחד מבני הבית מצא את מבוקשו וזלל בהנאה מרובה את הפינוק האידיאלי.

אם נודה באמת המחירים סופר סופר מצחיקים (אתם מקבלים כאן סופגניית בוטיק מושלמת ), יש כאן מגוון רחב של טעמים וניחוחות כך שאין לי ספק שמי שיזמין יהנה במיוחד. 

אז חברים אם גם אתם מתכננים להזמין, לארח ו/או להתארח ממליצה בחום להכנס לדף של Lian's bakry ולהזמין את הסופגניות המדהימות שלהם, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.· 

מחיר סופגניה: 10-6 ₪.
כמו כן יש מגוון של מארזים משתלמים במיוחד.

להזמנות פנו לשגיב 050-4004488 ו/או לדף הפייסבוק שלהם: Lian's bakry.

חג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה