יום שלישי, 3 בנובמבר 2020

קורונה עד מתי? מודה אם בתחילת הגעת הנגיף ארצה הייתי מאוד אופטימית אט אט האופטימיות מפנה את מקומה והייאוש מתחיל להתגבר, אני מתגעגעת ליציאות שלנו, לבילויים הזוגיים והמשפחתיים, לנופשים, לאוויר החופשי, לחיי החברה שאט אט דועכים להם. 

משתדלת לא לתת לדכדוך להשפיע עלינו ולפחות פעמיים בשבוע עושים דייט זוגי מפנק ומיוחד בסלון הביתי , הפעם אני רוצה לשתף אתכם בערב קוקטיילים מיוחד שעשינו, מי שראה את התמונות שהעלתי באינסטגרם שאל אותי בפרטי לאיזה בר יצאנו בימים טרופים אלו, כך שמבחינתי עשינו את העבודה כראוי.

בימים אלו בהם כל האירועים מבוטלים החבר'ה ב-DreamBar הרימו את הכפפה והחליטו לשווק אלינו הצרכנים הביתה קולקציית קוקטיילים מיוחדת שכולה בקופסא מפנקת ומדליקה שכוללת : אלכוהול איכותי, סירופים מיוחדים המותאמים לכל קוקטייל ושלל רקיחות שונות ומיוחדות שהם מכינים עם 100% אהבה והמון תשומת לב. כלל חומרי הגלם הינם הכי טובים שיש אשר נקטפים ממיטב החקלאים הישראליים. בכל ערכה מגיע דף הוראות לכל קוקטייל וקוקטייל עם פירוט מדוייק איזה חומרי גלם, איזה תוספות להוסיף ואיך בדיוק לרקוח את הקוקטייל המדוייק והטעים במיוחד.

אנחנו בחרנו בארבעה קוקטיילים שונים ביניהם: SASSY PINEAPPLE, SPECIAL SANGRIA, MALABY OF LOVE, PINK PINEAPPLE.






אז כאמור כפי שציינתי מעלה יש הוראות מאוד ברורות איך להכין כל קוקטייל וקוקטייל, מודה זו פעם ראשונה שאני רוקחת לבד (כן, נכון, זה לפי הוראות ברורות ועדיין...) וזה כיף , כיף ליצור את המשקה האולטימטיבי ולהתענג עליו.






וזו התוצאה הסופית:




מחיר המארז הינו 159 שח והוא כולל 2 קוקטיילים כולל כל המרכיבים , צנצנת שקשוק, קישוטים לעיטור , 2 כוסות , מנצ'וס קטן וכמובן את הוראות ההכנה .
 
ישנה אפשרות למארז של רביעיית קוקטיילים ושאר המרכיבים כמו המופיעים כאן מעלה במחיר של 259 שח . 

לכל המחירים מתווסף דמי משלוח  אלא אם אוספים באיסוף עצמי ממושב רינתיה . 

אז חברים אם גם אתם רוצים לעשות מסיבה פרטית אצלכם בבית עם קוקטיילים סופר איכותיים ומפנקים זה המקום, הכנסו לקטלוג המצורף והזמינו עוד היום: https://bit.ly/2G5PXZw הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה