יום רביעי, 4 בנובמבר 2020

פרימיום ליום טוב- ככה בהחלט מתחילים יום טוב

לפני כשלוש שנים קמתי בוקר אחד והחלטתי שאני עושה שינוי באורח החיים שלי, נכנסתי למשטר והשלתי ממשקלי 26 קילוגרמים. ימי הקורונה שיבשו ולו במעט את השגרה הברוכה והחלטתי שלא עוד! אני חוזרת לתלם- לשייקים, למשטר, לספורט. אז רגע לפני שחזרתי לשגרת השייקים הצטיידתי בפירות קפואים מהטובים שקיימים בשוק- פרימיום ליום טוב.

פרימיום ליום טוב הוקמו על ידי זוג צעיר קסום- אלון והדר יומטוב. הם חזרו מחופשה בתאילנד עם אהבה עזה לשייקים, פירות ומה שביניהם. אם בתאילנד השייקים והפירות היו זמינים להם בכל פינה ופינה הלוא שכאן לא מצאו את מבוקשם הן מבחינת איכות והן מבחינת מחיר. הדרייב והתשוקה לאותו השייק גרמו להם לעשות שיעורי בית ולחפש מידע וספקים רבים עד שהגיעו למבוקשם- פירות איכותיים, יפים , טריים ו... קפואים וכך למעשה הוקם לו העסק.

כפי שציינתי כאן החבר'ה שמים דגש רב על איכות הפירות, השירות הסופר מוקפד, חייכני ואדיב לצד מחירים שווים. עם הפירות שלהם תכינו לעצמכם שייק ותדמיינו כאילו והשמיים עוד פתוחים וקפצתם לתאילנד לרגע קל. 


באתר ניתן למצוא מגוון פירות קפואים, מוצרים נלווים, תוספות ומתוקים, מיצים סחוטים, פרוזן יוגורט, סופר פוד ובריאות. 


אנחנו בחרנו בפירות יער, קיווי, סברס, מנגו,אננס, אסאי ועוד- וואו תקשיבו!! אתם יודעים, לא אחת אני קוראת באתר כזה או אחר על הבטחות רבות לטיב המוצר, כאן באמת קיימו את ההבטחה - איכות הפרי הינה הטובה והגבוהה ביותר שדגמתי עד היום!! (מאחר ואני עושה כבר שלוש שנים שייקים אתם יכולים להבין כי אני מבינה דבר או שניים בטיב פירות קפואים). 






אז חברים אם גם אתם רוצים להתפנק עם שייק פירות מיוחד ומפנק הכנסו עוד היום לאתר פרימיום ליום טוב והזמינו משלוח עד הבית ו/או באיסוף עצמי בכל שעות היום בתיאום מראש בקיבוץ חפץ חיים, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.




דמי משלוח בעלות 20 שח עד בית הלקוח
הזמנה מעל 250 שח – משלוח חינם
אין צורך במינימום הזמנה
קבלת ההזמנה עד 10 ימי עסקים (בדרכ מגיעים קודם! 😊)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה