יום שישי, 13 בנובמבר 2020

צמח עד הבית- תוצרת חקלאית עד הבית


מאז פרוץ מגיפת הקורונה אני "מבלה" בסופר כמה שפחות, משתדלת להימצא בקרבת אנשים כמה שפחות ומנגד לרכוש ולעזור לחקלאים להתפרנס בכבוד. אם פעם הייתי רוכשת בסופר ומתענגת על הסחורה כיום מבינה את פערי האיכות והטעם. הסחורה הנרכשת מהחקלאים סופר איכותית, טעימה וטרייה. 

הפעם אני רוצה לספר לכם על צמח עד הבית - אתר המציע מגוון רחב של תוצרת חקלאית טרייה מידי יום לצד מאפים, פסטות, טחינות, תבלינים, חמוצים, מוצרים ללא גלוטן, מוצרים טבעוניים, מוצרי מדף ועוד. ההזמנות המתקבלות בימי חול עד השעה 12.00 מסופקות עוד באותו היום- לטעמי במיוחד בימים טרופים אלו יתרון סופר סופר משמעותי. המשלוחים נעשים בכל הארץ עם שירות סופר אדיב, מקצועי וסובלני. כלל התוצרת ארוזה היטב, מסודרת בארגזים והכל סופר סופר טרי.


אז כאמור את ההזמנה שלי ביצעתי ישירות מהספה הביתית בשעת לילה מאוחרת, את המשלוח קיבלתי ארוז בקפידה כבר ביום למחרת, כפי שציינתי ואציין שוב, כלל הסחורה סופר טרייה, נראה כאילו ורק נקטפה וכבר הגיעה אלי הביתה. אפילו הזוגי שאחראי על רכישת הירקות והפירות וסופר בררן מאוד אהב את כלל המוצרים וטוען שמי שמבצע את האיסוף והאריזה בהחלט יודע לבחור את הסחורה הטובה ביותר.












כפי שציינתי מעלה את ההזמנה ביצעתי דרך אתר המכירות של המותג - אתר סופר נוח וידידותי למשתמש, מחולק לפי קטגוריות: ירקות, פירות, ירק ועלים. ביצים. טחינה, חמאות וממרחים. המאפיה. טבעוני. אורגני. ללא גלוטן. תבלינים. תה וקפה. יינות, בירות ומשקאות טבעיים. מבחר סלים. פיצוחים. חיתולים, מברשות שיניים ומגבונים. לבית ולשטח. מסחטות. פירות קפואים. מהמזרח הרחוק. גבינות. שמן זית וחומץ. פסטות, דגנים וקיטניות. חד פעמי ומתכלה. שוקולד וחטיפים. שימורים, זיתים וחמוצים. סכיני גילוח, שמפו, ועוד ועוד- אז תגידו לי אתם עם מבחר רחב שכזה צריך מקום אחר? אימל'ה ואיזה מוצרים, אתם לא מבינים, בכל קטגוריה וקטגוריה נבחרו רק המוצרים הטובים והאיכותיים שיש. 












המשלוחים הינם ללא עלות, מינימום הזמנה עומד על 145 שקלים בלבד. הזמנתם ואתם חוששים שמא לא תהיו בבית בעת קבלת ההזמנה? אל דאגה! לא חייבים להיות בבית כדי לקבל את המשלוח. בעת ההזמנה אנא הקפידו לרשום קוד לאינטרקום/ שער ולסמן כי אתם מאשרים לנו להשאיר את המשלוח מחוץ לדלת.

אומנם ציינתי זאת מעלה אך חייבת לציין שוב, את המשלוח החבר'ה אורזים בהקפדה בתוך קרטון וכל מוצר ארוז בנפרד. במעמד ההזמנה ניתן לבחור באריזה ללא שקיות ניילון.

קיבלתם את המשלוח ויש חוסר? יש משהו שאתם לא מרוצים לגביו? אל דאגה, במידה ויש שאלה לגבי המשלוח שסופק אתם מוזמנים לפנות בתוך 24 שעות מקבלת המשלוח לשירות הלקוחות בטלפון ובווטסאפ 050-666058 ותקבלו שירות סופר איכותי, אדיב, סובלני וסבלני.

אז חברים, אם גם אתם יודעים מהי איכות גבוהה, רוצים להתפנק בפירות, ירקות ותוצרת חקלאית סופר איכותית ישירות עוד הבית הכנסו עוד עכשיו לאתר צמח עד הבית והזמינו משלוח סופר מפנק, איכותי, טרי וטעים. הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה