יום שלישי, 17 בנובמבר 2020

סדנת טעימות בירה מודרכת המתנה מושלמת לחובב/ת בירה

טוב, אז אני כל הזמן מספרת לכם על הבילויים והדייאטים שלי ושל בעלי אבל הפעם אני רוצה לספר לכם על ערב חברים שערכנו שהיה מדהים ומיוחד במינו, ערב שכל אחד מאיתנו יזכור לעוד זמן רב. ערב בו עברנו סדנת טעימות בירה מודרכת המתנה מושלמת לחובב/ת בירה- תקשיבו, זה היה ערב מצחיק, מעניין, מחכים ומגבש.


רגע לפני שאספר על סדנת הטעימות אני חייבת לשתף אתכם ולספר לכם על "מלכת הבירה" הלוא היא נעמה אשכנזי (מקסימה מקסימה) . לאחר שנים של עשייה והדרכה השתתפה נעמה יום אחד בטעימות בירה וכחובבת בירה הבינה שזהו יעודה. למדה, השתלמה בבישול בירה ביתית, חקרה לעומק , נסעה להשתלמויות בלונדון ובארץ והחליטה לשלב את כל אהבותיה יחדיו ומכאן נולדה מלכת הבירה. היא החלה להדריך וללמד על הבירה אנשים פרטיים ואירועי חברה.  אגב, הבירה שבישלה להנאתה ולהנאת חברייה ומכרייה- בירה קלרה, זכתה בתחרות BIRA2011 בדירוג זהב וכסף ובתואר המבשלה הקטנה הטובה בישראל. תוכלו לטעום אותה בבארים, במסעדות ואם תרצו, גם כשהמלכה תגיע לביקור.

אז כאמור, בימים טרופי קורונה אלו לא ניתן לקיים סדנאות מרובות אנשים ועל כן ניתן לרכוש את הערכה ולערוך סדנא מצומצמת בחיק המשפחה ו/או החברים.

אז מה זו סדנת טעימות בירה אתם שואלים?

אז ככה, מקבלים מארז ארוז יפה ובתוכו 7 סוגי בירות שונות במגוון צבעים וטעמים (ואף אריזות- בקבוקי שליש ליטר, חצי ליטר ואף פחית)- ההרכב משתנה ממארז למארז בהתאם למלאי אצל היבואנים, מארז עם 4 דוגמיות מחומרי הגלם השונים של הבירה וחוברת הדרכה סופר מקצועית בת 24 עמודי כרומו ובה תמונות, הסברים והמחשות- איך לטעום, מתי , כיצד ולמה.








בסדנת הטעימות למעשה לומדים על חומרי הגלם השונים, כיצד הם משפיעים על צבעה, טעמה ומראה של הבירה, מכירים ונחשפים לעוד טעמים וסגנונות של הבירות השונות.  כאן למעשה מכירים את שמות הבירות ומתחילים להיות מקצוענים, מהיום לאגר, אייל, לתת, כשות אלו הן לא מילים גסות.



חברים!! מודה אני לא נמנית על חסידי מגוון הבירות, יש לי בירות מאוד ספציפיות אולם כאן ממש נחשפתי לעולם שלם ומעניין , נהנתי מכל רגע ורגע וממליצה בחום.

מחיר הערכה הינו 350 ש"ח בלבד (כולל משלוח)- מחיר סופר משתלם לערב כיפי שכזה.

חברים, אם גם אתם רוצים להעביר ערב סופר כיפי, מקצועי, מחכים ומעשיר פנו עוד היום למלכת הבירה הזמינו את ערכת טעימות בירה, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה