יום ראשון, 15 בנובמבר 2020

"סיטי ווש אקספרס"- העתיד של עולם ניקיון הרכבים

אני מאוד דוגלת בשיווין בין המינים אולם יש מספר דברים שיש אצלינו בבית ווטו עליהם, אחד מהם זה ניקיון הרכב. הזוגי אוהב לנקות לבדו את כלל רכבי הבית ולי באופן אישי אין שום בעיה בנידון. לאחרונה נחשפתי לסיטי וואש אקספרס - רשת מכוני שטיפת רכבים הגדולה בישראל המזניקה את תחום ניקיון הרכב למאה ה-21.




סיטי וואש אקספרס מציעה לנו הצרכנים קונספט ייחודי של טכנולוגיה מתקדמת בניקיון הרכב בקונספט אמריקאי וכל זאת במנוי חודשי המאפשר רכב נקי בכל יום בשבוע במחיר מגוחך של החל מ-45 שקלים לחודש, כאן ניתן להנות משטיפת הרכב ללא מגע יד אדם .

בסיטי וואש אקספרס כאמור שטיפת הרכב הינה ללא הגבלה, בסכום יותר נמוך, משטיפה בודדת במכונים אחרים וזאת בשל הטכנולוגיה המתקדמת, המהווה חלק בלתי נפרד מהקונספט של הרשת, החל מרגע רכישת המנוי החודשי ועד קבלת רכב נקי ומבריק. טכנולוגיה מתקדמת זו, הופכת את תהליך השטיפה לאוטומטי לחלוטין, ללא מגע יד אדם, מה שהופך אותו אידאלי לעידן הקורונה והריחוק החברתי. 

אז איך נרשמים? היכן הסניפים? אל דאגה מיד כל ההסברים.




ראשית ולפני הכל נכנסים לאתר סיטי וואש אקספרס, נרשים בהרשמה קלה ופשוטה למנוי. עם ההגעה לאחד מסניפי הרשת מצלמה מזהה את מספר הרישוי, שמו של הלקוח מופיע על הצג הדיגיטלי והרכב נכנס בהכוונה של איש שירות למנהרת השטיפה. מכונות השטיפה עומדות, כאמור, בחזית הטכנולוגיה וכוללות שימוש בג׳ילדות ייחודיות., זרנוקים בלחץ מים גבוה מובנים בתוך מנהרות השטיפה. לאחר כשלוש דקות במנהרה, הרכב עובר לעמדות שאיבת אבק בשירות עצמי. השימוש בעמדות הוא ללא הגבלת זמן, אבל אפילו נהגים ״משקיענים״ לא מבלים בהן יותר מ-10 דקות. בנוסף, כל מכוני השטיפה מציעים גם שירותי ניקוי משלימים בתוספת תשלום העומדת על כ-45 ₪. 

רשת סיטי וואש אקספרס מפעילה כיום 10 סניפים ברחבי הארץ: בפתח תקווה, רמת גן, נמל התעופה בן גוריון (2 סניפים), בית דגן ומודיעין ( 2 סניפים), באר יעקב ירושלים וכרמיאל. עד סוף שנת 2021 מתוכננים כ-15 סניפים בפריסה ארצית, השוטפים מדי חודש למעלה מ-120,000 רכבים. "סיטי וואש אקספרס" עתידה להתהדר בקרוב במכונה ראשונה מסוגה במכוני השטיפה בישראל - מכונת אוסמוזה הפוכה שמונעת הצטברות אבנית על הרכב. החברה נמצאת גם בתהליך התקנה של קווי שטיפה מייבשים המבוססים על מברשות קטיפה - בפינוק כזה הרכב שלכם עדיין לא נתקל. 

ייתרון משמעותי נוסף לרשת זהו הזמן, הלוא רובנו יודעים כי זמן זהו מצרך יקר בימינו- לקוחות של סיטי וואש אקספרס יכולים לשטוף את הרכב עד 21:00 בלילה ומבלים הרבה פחות זמן בכל שטיפה מלקוחות של מכוני שטיפה אחרים. אם במכון שטיפה רגיל, רכב צריך להישאר בממוצע כחצי שעה (ובשעות עומס אפילו יותר), בנקודות השירות של "סיטי וואש אקספרס" זה ייקח לכם עד 15 דקות. מהירות היא שם המשחק. סיטי ווש אקספרס, הופכים את המשימה של שטיפת הרכב, שישראלים רבים מתחמקים ממנה ודוחים אותה, למשהו שאפשר לעשות בלי בעיה, על הדרך.




אז חברים מהיום גם אני לוקחת פיקוד על ניקיון הרכב בקלילות, במחיר סופר נוח ומשתלם רכבי נקי במשך כל ימות השבוע. ממליצה גם לכם להצטרף למהפכה ולהנות ממנוי סופר משתלם ואיכותי. אין לי כלל ספק כי רשת סיטי וואש אקספרס תעשה בארצנו מהפכה גדולה בתחום זה. 

להלן רשימת סניפי סיטי וואש אקספרס : באר יעקב, דור אלון נתב"ג, דלק מנטה נתב"ג , פתח תקווה, בית דגן, רמת גן , מודיעין ליגד, מודיעין ישפרו, ירושלים צומת פת, כרמיאל, רעננה ( בקרוב) .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה