יום רביעי, 11 בנובמבר 2020

קליית גת מצטרפת לקבוצת מזונות ה-PRO ומשיקה תערובות אגוזים עם תכולת חלבון גבוהה

קליית גת מציגה ראשוניות בקטגוריית הפיצוחים: 

מצטרפת לקבוצת מזונות ה-PRO ומשיקה PRO MIX – תערובות אגוזים עם תכולת חלבון גבוהה 


עוד בטרם התחלתי לשמור על אורח חיים בריא לא ממש הבנתי את נושא צריכת החלבונים, מבחינתי חלבונים היו שווים ערך לשומנים, סוכרים ופחמימות. כאשר התחלתי כאמור את התהליך למדתי, החכמתי, חקרתי וכיום מודעת מאוד לצריכת החלבונים, עד כמה היא חשובה לגופנו, למסת השריר, לירידה נכונה במשקל ועוד. 

עם השנים המודעות בנושא הולכת וגברה- כולנו כבר יודעים כי  צריכת חלבון חיונית לתהליכי בנייה, שימור וגדילה אופטימליים של הגוף, ובעיקר השרירים וכיום ישנם אין ספור מוצרים עשירים בחלבון ולא רק דברי חלב ו/או שייקים שפעם הספורטאים היו נוהגים לשתות לאחר האימון.

הפעם אני רוצה לשתף בסדרת פיצוחים חדשה מבית קליית גת-PRO MIX- התערובות הינן טבעיות, ללא תוספת מלח ומכילה שני סוגים של תערובות אגוזים, שקדים ובוטנים המספקות חלבון בכמות גבוהה- אידיאליות לאלו המקפידים לשמור על שגרת חיים המשלבת פעילות ספורטיבית ותזונה מאומצת. חשוב לי מאוד חברים לציין רק דבר אחד, גם כאן חשוב מאוד לאכול בחוכמה ולא "לרדת על השקית" כי אז לא עשינו כלום.




בסדרת המוצרים נמצא: 
תערובת חמוציות, בוטנים ושקדים המכילים 17 גרם חלבון ל-100 גרם מוצר.

תערובת שקדים, בוטנים ופקאנים המכילים 23 גרם חלבון ל-100 גרם מוצר. 



מזונות ה-PRO, מזונות המכילים כמות גבוהה של חלבון, הפכו זה מכבר ממוצרי נישה למסה. בקטגוריות מזון רבות, נוכל למצוא חלופות המספקות כמות חלבון גדולה מהמקובל. חלופות אלה נושאות לרוב את המילה "PRO" בשם המוצר והן מאפשרות צריכת חלבון רבה יותר בתזונה היומית. 

מגמת צריכת חלבונים מונעת על ידי המודעות הגוברות לאורח חיים בריא, כאשר הזרם המרכזי בה, מגיע בעיקר מחובבי הספורט. עם זאת, היצע המוצרים עתירי חלבון הקיים על המדפים ברשתות השיווק מתאים ונצרך לא רק על ידי ספורטאים אלא על ידי כל מי שמנסה לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן. 

אורית גור אריה, מנהלת תחום קליית גת בליימן שליסל: "המודעות למזון בריא ואיכותי הולכת וגדלה משנה לשנה כאשר ההתייחסות לרמת החלבון מתבטאת כמעט בכל קטגוריית מזון. קטגוריה חדשה וצומחת בשוק המזון היא קטגוריית חטיפי החלבון אשר צמחה ב-113% בשנה האחרונה. קטגוריית תערובות הפיצוחים צמחה ב-24% בשנתיים האחרונות, כאשר קליית גת מובילה את הקטגוריה. (על פי נתוני סטורנקסט)". 

עוד מציינת גור אריה, כי "מה שמייחד ומבדל את מוצרי PRO MIX של קליית גת, היא העובדה כי הם אינם עם תוספת חלבון מעובד, אלא עם חלבון איכותי המגיע באופן טבעי מחומרי הגלם". קליית גת כאמור, היא הראשונה מבין יצרני הפיצוחים המשיקה תערובות שהרכבן נבחר כך שתכולת החלבון בהן הינה גבוהה וגם מספקת פתרון לנשנוש מזין וטעים המתאים גם לאחר פעילות ספורטיבית. 

צריכה מספקת של חלבון חיונית לתהליכי בנייה, שימור וגדילה אופטימליים של הגוף ובעיקר השרירים. כמות החלבונים הנדרשת משתנה לפי גיל, מין, משקל, רמת פעילות הגופנית, והמצב הבריאותי של כל אדם. מחקרים מראים שמאכלים עם חלבון מעניקים תחושת שובע לזמן רב יותר. 

עוד סיבות טובות לצרוך בוטנים, אגוזים ושקדים :יתרונות בריאותיים רבים נקשרים לבוטנים, אגוזים ושקדים. בנוסף להיותם מכילים חלבונים, הם גם עתירי סיבים, ויטמינים ומינרלים. 


את מוצרי PRO MIX של קליית גת ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות במחיר מומלץ של 16.90-18.90 ₪, לשקית המכילה 150 גרם. המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הבד"צ העדה החרדית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה