יום שני, 2 בנובמבר 2020

סיר הטיגון המושלם שלי

בואו נדבר רגע על נושא הטיגונים! אתם נמנים על אלו שאוהבים לטגן או ששונאים לטגן? אני באופן אישי שונאת לטגן! אולם יחד אם זאת אין לי ממש ברירות היות ובני הבית שלי מאוד אוהבים אוכל מטוגן. כל יום שישי לא מוותרים על כריך שישי שכולל בין היתר שניצלים, חצילים מטוגנים ולצידם נשנושי כרובית מטוגנת. מלבד זאת לפחות אחת לשבוע צריכה לטגן קובות/סיגרים/סמבוסק ועוד כך יוצא שאני מוצאת את עצמי עושה את הפעולה שאני הכי שונאת לפחות 2-3 פעמים בשבוע.

הזוגי שיחיה יודע כמה אני סובלת ורכש בעבורי כבר מספר רחב של סירים שכל אחד עבר חיש מהר לאיחסון בארון ו/או לפח, מוצאת את עצמי חוזרת למוכר והידוע - למחבת הרחבה שלי. כשהוצע לי לנסות את סיר הטיגון החדש- סיר טיגון מושלם מבית למטבח באהבה אמרתי לעצמי, ייאלה מה יש לי להפסיד? מקסימום עוד אחד ילך לארון.


ראשית ועוד לפני שהתנסתי בו מאוד אהבתי את העיצוב ואת רעיון הרשת הנשלפת- להיט היסטרי לדעתי. מדובר למעשה בסיר טיגון מושלם העשוי מנירוסטה 304 באיכות סופר גבוהה. קל לניקוי ובגודל מושלם. הסיר  עם מכסה ובו רשת נשלפת לסינון השמן ומד טמפרטורה המאפשר טיגון מדוייק. כל מרכיבי הסיר באישור ה- FDA. בזכות התחתית המיוחדת יש פיזור חום אחיד- מהיום פעולת הטיגון הופכת לקלה, נוחה ויעילה יותר. 


כאשר נסיכת הבית ביקשה ביום רביעי כריך שישי כבר לא התעצלתי, שינסתי מותניים, חיממתי שמן בסיר המהמם שלי ויצאתי לדרך, טוב, תקשיבו!! מהיום כבר לא מתעצלת לטגן, תענוג אמיתי, ראשית באמת השמן מחומם בצורה אחידה דבר כיפי לכשעצמו מאחר וכלל המרכיבים מטגנים יחדיו ולא צד אחד יותר מהשני. מעבר לכך השמן לא ניתז לכל הכיוונים והדבר הנוסף החשוב (לי בכל אופן), יש לי את הרשת אשר מסננת לי את השמן (תמיד משתמשת במסננת כך שהפעם יש כלי אחד פחות על השיש).






תקשיבו! אני ממש התאהבתי, בחיי, מוצר מעולה ומומלץ בכל בית ובית. 

יש אחריות לשנה על המוצר- פרט סופר חשוב!!




 אתם עוד פה חברים? הכנסו עוד היום לדף הבית ו/או התקשרו לנייד 054-818-2648 והזמינו את סיר הטיגון המושלם ביותר. יש משלוח מהיר עד הבית (אגב, לרוצים ישנה אפשרות לשלם במזומן בעת המשלוח).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה