יום רביעי, 11 בנובמבר 2020

מבריקים את הבית עם מוצרי Shiny

בואו נדבר רגע על נושא מאוד חשוב- מטלית הניקיון שלכם, האם יש לכם לכל מטרה מטלית אחרת? האם אתם בוחרים בקפידה את המטליות שלכם או מה שבא ברוך הבא? כחולת ניקיון יש לי אובססיה מאוד חזקה לנושא, יש לי אין ספור מטליות- כל אחת ומטרתה  היא, לדעתי אין מותג שלא רכשתי וניסיתי, לצערי רוב המטליות לא ענו על מבוקשי וחיש מהר מצאו את מקומן בפח.

השבוע קיבלתי להתנסות מבחר מטליות ניקיון מבית המותג Shiny שמודה ולא הכרתי עד היום. המותג קיים כבר כ-40 שנים ומתמחה בשיווק והפצה של מוצרי ניקיון לבית ולמשרד הנמכרים ברשתות השיווק הגדולות. 


הפעם כאמור אנו נעסוק במטליות הניקוי השונות:

מטליות מיקרופייבר Super-Size לניקוי רצפות (60*90)- מטליות מיקרופייבר גדולות במיוחד להברקת הרצפה ללא סימנים, בעלות כושר ספיגה גבוהה, המתאימות לניקוי יבש או רטוב- ראשית ולפני הכל אני באופן אישי מאוד אוהבת סמרטוטים גדולים, מרגישה שיש להם יכולת כיסוי גדולה יותר ונוח לי יותר לשטוף כך את הבית והגינה. הסמרטוט נוחה מאוד לשימוש ואכן מיבשת מאוד מהר את הרצפה ומותירה אותה מבריקה (כמובן שחשוב מאוד להשתמש גם בנוזל רצפה איכותי).


מטליות אנטי-בקטריאליות עם סיבי נחושת- מטליות לניקוי משטחים המשמידה 99.9% מהחיידקים בבד המטלית. למניעת ריחות לא נעימים. זו אחת השריטות הכי קשוחות שלי, שונאת מטלית ניקוי על השיש, שונאת את הניחוח הלא נעים, יודעת עד כמה יש במטלית הזו חיידקים ולכן נמנעת משימוש בה. כאשר קיבלתי את המטלית הזו החלטתי לנסות ואכן אין ניחוח רע מהמטלית מה שכבר עבר את הרף כניסה- אהבתי.


מטלית מיקרופייבר Smile לניקוי כל סוג המשטחים- מטלית מיקרופייבר רב פעמית עמידה עם הדפס Smile  . המטלית סופגת במהירות ובקלות, נסחטת בקלות וניתנת לכיבוס. הפעם החלטתי לנקות עם המטלית את האמבטיות ואהבתי ממש, הותיר את האמבטיה ללא סיבים, ללא כתמים והעניק ברק למראות. 



מטלית מיקרובייבר Smile  לניקוי הרצפה- מטלית מיקרופייבר עם הדפס Smile  בעלת כושר ספיגה גבוה ללא סימנים וסיבים. המטלית רב פעמית, ניתנת לכיבוס ונסחטת בקלות. 


מטליות מיקרופייבר עם סיבים קצרים להברקה- מטליות מיקרופייבר לניקוי והברקת חלונות, מראות, מסכים וכוסות זכוכית לשימוש יבש או לח. המטליות ניתנות לכיבוס ועמידות לאורך זמן. באופן אישי יש לי בעיה מאוד קשה עם המראות והחלונות (מנקה כל שבוע) ולכן משתמשת לרוב בנייר סופג איכותי שמותיר את החלונות מלאי ברק וללא סימנים כלל. כל המטליות שניסיתי עד היום לא הצליחו לעשות את העבודה. המטלית הנ"ל כיכבה והצליחה בהחלט לתת מענה  מעולה- שאפו!!


אז ראשית חייבת לציין כי שמחתי מאוד להכיר את המוצרים ויותר מתמיד אשמח להמשיך ולנסות את שאר מוצרי Shiny , שמחה להכיר כל פעם מוצרים חדשים ולהחשף לעולם חדש. את שלל מוצרי המותג ניתן למצוא ברשתות השיווק: מגה, מגה בעיר, יינות ביתן, מקס סטוק, ויקטורי, יוחננוף, פרש מרקט, היפר כהן, שוק העיר, חצי חינם, מחסני השוק, חינם פלוס, קינג סטור, סאלח דאבח ועוד. 

רוצים להכיר יותר את המותג? הכנסו לקישור וגלו עולם שלם של ניקיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה