יום ראשון, 15 בנובמבר 2020

אוהבי הבירה התפקדו!! חגיגה אמיתית עם חביתוש


לא אחת אני שומעת אנשים המספרים כי ימי הקורונה עשו עימם חסד ואילו מנגד שומעת את אלו הסובלים מאוד. מודה ומתוודה, שלא תטעו, אני מתגעגעת לחיים שהיו כאן קודם- ליציאות, לבילויים, להנאות אך יחד עם זאת לומדת להנות מהקיים, מרגישה שאני כל הזמן ממציאה את עצמי מחדש ובכל פעם מופתעת מרמת הפינוקים וההנאות אשר אנו מוצאים לעצמנו וכל זאת מהספה הביתית. אם זה ערב בירות, אם זה ערב קוקטיילים, ארוחות שחיתות לצד בראנצים מפנקים ועוד ועוד.

הפעם אני רוצה לספר לכם על הלהיט הבא שאין לי כלל ספק כי חיש מהר יהפוך למוצר קבע אצלינו במסיבות ובחגיגות השונות- חביתוש!! הכל למעשה התחיל כאשר חביתוש הבין כי בידיו הפתרון המושלם לשתיית בירה טרייה וטובה מהחבית בסלון הביתי שלו מבלי לצאת מהפיגמ'ה כלל. חביתוש מאוד אוהב בירה, לא באמת חשוב לו אם זוהי בירת לאגר, פילז, אייל, סטאוט/ ישראלית, בווארית, צ'כית או מכל מקום אחר בעולם - הדבר החשוב לו במיוחד זה שהבירה תהיה מהחבית!! בירה אמיתית, כזאת שנמזגה ממש מהחבית עכשיו והגיע עד אליו.



הבירה של חביתוש נמזגת מברזים מיוחדים ומגיעה אלינו הצרכנים עד 90 דקות מרגע המזיגה  בבקבוקים ייעודיים וסטריליים שמאפשרים לשתות מהבירה עד 10 ימים מרגע המזיגה! כל זאת בעזרת טכנולוגיה יחודית של ריקון האוויר מהבקבוק ומילוי גז- דבר ששומר על טריות הבירה וטעמה היחודי.

חביתוש מעדכן את האתר שלו כל הזמן במגוון בירות איכותיות ומיוחדות שיתאימו לכל אחד ופועל באופן בלתי נגמר לרענן את מגוון הבירות בכדי שלא ישעמם לאף אחד.

אז מניחה שיש בינכם כאלו שלא ממש מבינים על מה אני מדברת ומדוע הדרישה לבירה מהחבית, אז מביני העניין בבירה יודעים כי אין על בירה מהחבית בעיקר בשל הטעם הנפלא- החשיפה הקצרה לחום בתהליך הפסטור, משאירה את טעם הבירה קרוב מאוד לטעמה המקורי.  בנוסף, בעת מזיגת הבירה, משתחרר לו ה-CO2 המשביח עוד יותר את טעם הבירה שהופך אותה לפחות מרירה ומוגזת, ויותר קלילה!

אחרי הטעם, נמשיך לקלילות! מחזור החביות בשוק קצר מאוד, מרבית החביות נמזגות תוך שבועיים עד חודש מיום המילוי שלהן - כך שהבירה תמיד טרייה. מאוד.

לא צריך להיות אנין טעם בכדי להבחין כי בירה טרייה מהחבית היא בטעם רענן ועשיר יותר. המרקם והגוף של בירה שנמזגה מהחבית, שונים מאוד מאלה של בירה שמקורה בבקבוק או בפחית.הוסיפו לכך את העובדה שבירה מהחבית נמזגת בטמפרטורה נמוכה, והרי לכם שילוב נהדר בין טריות, טעם, מרקם וטמפרטורה. זאת בשונה מבירה בבקבוק שעוברת אחסנה במקומות רבים וטמפרטורות שונות עד שמגיעה ללקוח.

בחביתוש ממלאים את הבקבוק בגז על מנת לרוקן את האוויר מהבקבוק וזאת כדי לשמור על טריות הבירה.לאחר פתיחת בקבוק חביתוש ממליץ לשתות את הבקבוק טרי קר וצונן!


מאחר ועשינו 2 ערבי חברים החלטנו להזמין 2 מארזים שונים המיועדים לערב עם חבר'ה, יש אגב באתר מגוון רחב של מארזים, של חבילות ופינוקים נוספים, ממליצה להציץ ולהתעדכן.

אז כאמור הזמנו הפעם 2 מארזים שונים, האחד חביתוש ליגת על שכולל:
זוג בקבוקי חביתוש הייניקן 900 מ"ל (1.8 ליטר), ניתן לבחור גם ממגוון הבירות של חביתוש.
קופסת זיתים מתובלים של זיתא (215 גרם)
גרעינים שחורים (200 גרם)
בייגלה שטחים (80 גרם)
כוסות חד"פ ותחתיות בירה.





ומארז לערב של פינוק! שכולל:
זוג בקבוקי חביתוש 900 מ"ל (1.8 ליטר) לבחירה ממגוון מותגים:גולדסטאר, גולדסטאר לא מסוננת, מכבי, מכבי 7.9%, פאולנר, הייניקן, שפירא לאגר, שפירא חיטה, שפירא פייל אייל, שפירא IPA, הדובים יונק הדבש, הדובים טייפון, לגונניטס IPA, בישופ פילז, בישופ אור-וייס, בישופ דופל-בוק.
זוג גבינות משובחות של משק יעקבס לבחירה (2 יחידות במשקל 170-190 גרם כל אחת).
קופסת זיתים מתובלים לבחירה של זיתא (215 גרם).
מקלות גריסיני.
כוסות חד"פ ותחתיות בירה.




שני המארזים היו נפלאים, הבירות היו תוססות, טריות וטעימות במיוחד ושלל הפינוקים שהצטרפו למארז היו סופר איכותיים, טעימים והשתלבו נפלא יחד.

אז חברים, נכון, בימים אלו אין לנו ברים ומסעדות אך בהחלט ניתן להנות בבית מבירה סופר איכותית, טרייה, מפנקת וטעימה גם בסלון הפרטי שלנו, אוהבים בירה? אל תהססו כנסו כבר עכשיו לקישור, הזמינו והתפנקו עם בירה צוננת ומפנקת.

ועכשיו רק לקוראי הבלוג שלי הגרלה סופר שווה, כל הפרטים בימים הקרובים ובינתיים תהנו מקוד קופון המקנה 10% הנחה ברכישה באתר חביתוש.




על מנת להתעדכן בבירות חדשות ומבצעים מיוחדים, עקבו אחרי חביתוש בניוזלטר, בפייסבוק חביתוש - בירה טריה עד הדלת, או באינסטגרם #havitush.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה