יום שני, 16 בנובמבר 2020

מוזה לי- משלוחי מוזלי מושלמים עד הבית

אחד הדברים שאני הכי אוהבת לאכול זה מוזלי. מודה ומתוודה, מתעצלת לחתוך בעבורי את הפירות ולהכין גרנולה איכותית וטרייה בבית. בעלי האהוב יודע כמה אני אוהבת ולכן מידי פעם מפנק אותי בקערת יוגורט עם ערימת פירות טריים חתוכים קצוץ בדיוק כמו שאני אוהבת. שבוע שעבר נחשפתי למותג חדש ומדליק- מוזה לי- משלוחי מוזלי ביתית מושלמתתת שאתם חייבים אבל חייבים להכיר.


האם ידעתם שמקור המוזלי הינו מהמטבח השוויצרי? מודה, לא ידעתי. המוזלי זהו הפתרון המושלם לארוחה קלה וטעימה- מזין, משביע, בריא ואיכותי. אז החבר'ה של מוזה לי הכינו, בדקו, ניסו, טעמו, למדו ושוב בדקו ושוב טעמו עד שהגיעו לנוסחה המדוייקת והסופר מושלמת - מנת המוזלי הטעימה ביותר שאכלתי עד היום.


מנת המוזלי כוללת את אחד ממגוון היוגורטים שיש למקום להציע: יוגורט טבעי,יוגורט טבעי על בסיס אסאי אורגני, יוגורט טבעי על בסיס ספירולינה אורגנית ויוגורט טבעי על בסיס מאצ'ה - כלל היוגורטים סופר סופר טעימים ומפנקים ,אנחנו דגמנו את כולם .





להם מצטרפת גרנולה ביתית בעבודת יד- עשויה משיבולת שועל מלאה, כוסמת, גרעיני חמניה, גרעיני דלעת, שקדים, פקאן, קשיו, אגוזי לוז, פיסטוק, דבש, שמן חמניות , מייפל ומלח- גרנולה סופר סופר איכותית, בהחלט הכי טובה שאכלתי עד היום, עם טעמים וניחוחות של בית, כלל המרכיבים סופר טריים, קריספיים ומשתלבים נפלא עם הפירות והיוגורט המובחר.

לכל האושר הזה מצטרף לו סלט פירות קצוץ ומפנק שכולל: תפוחים, אגס, מלון, שזיף, מיץ תפוזים ופירות חתוכים: בננה טרייה, מנגו מתקתקת וענבים קצוצים. 

ניתן להוסיף לכל העונג הצרוף הזה מבחר תוספות מפנקות: שבבי שוקולד מריר או לבן, פיסטוק, שבבי קוקוס, פקאן סיני  וגוג'י ברי וזרעי צי'ה ומבחר רטבים: דבש, סילאן, חלווה, טחינה.





אם כל אלו לא גרמו לכם להרים את הטלפון ולהזמין משלוח מפנק ואיכותי עד הבית אתם כנראה לא אוהבים מוזלי כי זו אחת המנות הסופר מושלמות שאכלתי. זו יכולה לשמש כארוחה מלאה, כנשנוש ואף כמנה לחלוקה. עונג צרוף לחיך ולנפש זה כאן. אז חברים אל תהססו פנו עוד היום למוזה לי- משלוחי מוזלי ביתית והזמינו משלוח מפנק עד הבית- הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.


מוזה לי- משלוחי מוזלי ביתית

דף הפייסבוק.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה