יום חמישי, 5 בנובמבר 2020

קפיצה קטנה לאיטליה עם פרש פסטה

לא אחת אני תוהה ביני לבין עצמי אם יש לנו משהו בגנים האיטלקיים, אולי שורשים של אבותינו, אחרת איך נסביר את אהבתנו העזה למאכלים מהמטבח האיטלקי? אוהבים פיצות ובעיקר פסטות טריות ואיכותיות . בעת ביקורנו באיטליה אנו תמיד מתענגים בעיקר על הפסטות הסופר איכותיות ומפנקות. 

גם כאן בארץ אנו אוכלים המון פסטות אולם לרוב אלו לא הפסטות הטריות והסופר מיוחדות, יצא לי לרכוש כבר מספר פסטות טריות וכמעט כולן לא ענו על דרישותינו, עד ש... מצאתי ברשת את פרש פסטה וכאן מצאנו את מבוקשנו!! אימל'ה איזו איכות מושלמת, מגוון רחב של פסטות בכל הסוגים, בכל המינים, בכל הצבעים ובכל הטעמים- שלמות זה כאן!! אוהבים ויודעים מהי פסטה איכותית? אתם חייבים להכנס כבר עכשיו ולהזמין לכם משלוח מפנק.

פרש פסטה הינו מפעל משפחתי לייצור פסטה טרייה ופסטה בעבודת יד מקבוצת סינטה בר. מפעל ייחודי מסוגו המספק פסטה טריות למסעדות המובילות בארץ וכיום עד אלינו הביתה. כיום ניתן להנות מפסטה טרייה סופר איכותית וטעימה במחירים ללא תחרות, ללא פערי תיווך ובמשלוח עד לנקודת האיסוף המתבקשת (יש רשימה מאוד מסודרת באתר), לכם רק נותר להכנס לאתר האונליין, לבצע הזמנה ובמידה והזמנתם עד השעה 23.00 תקבלו כבר ביום למחרת. 

ערב לאחר קבלת המשלוח החלטנו לערוך ארוחת ערב חלבית איטלקית שמבוססת על הפסטות ופשוט התמוגגנו על כל ביס וביס, רק בבקשה אל תשאלו מה היה הכי טעים כי על זה אין לי תשובה, הכל היה מושלם!! זו הייתה אחת הארוחות הנפלאות שחווינו לאחרונה, הוספתי סלט ירוק, בגט רוסטיק, מעט גבינות וייאלה חגיגה. אז מה היה לנו אתם שואלים?


לינגוויני - פסטה טרייה וסופר סופר איכותית, כל כך התענגנו על כל ביס וביס, שייכתי לפסטה הזו רוטב שמנת, פיטריות וערמונים וזו הייתה מנה מדהימה.





ניוקי קלאסי - עבודת יד- תשכחו מכל מה שאתם מכירים, כאן מקבלים ניוקי עננים נימוח, עם מרקם מדהים, וואו לזה צירפתי רוטב שמנת, פיטריות וערמונים וזה היה פשוט מעדן אמיתי. 




רביולי חציל רומאי- במילוי חציל על האש וגבינות ריקוטה ושמנת- מבחינתי זו הייתה מנה מושלמת, וואו ניחוח וטעם החציל היו כה דומיננטים ומיוחדים, עם טעמו המעושן של החציל, לילדים הקטנים זה קצת פחות התחבר- למנה הזו הוספתי רוטב שמנת, פיטריות וגבינות- אליפות. 





קפלצו מוצרלה ופרמזן- טורטליני עבודת יד במילוי מוצרלה, פרמזן ושמנת- אימל'ה, איזו שלמות, הילדים פשוט טרפו, טרפו, טרפו והתענגו על כל ביס וביס. מעדן אמיתי, בחיי. למנה הזו שייכתי רוטב רוזה- שמנת ועגבניות מה שהשתלב פשוט מעולה.





סהרוני גבינה וכרישה מאודה-עבודת יד -פסטה בצורת חצי ירח במילוי גבינות פטה, צהובה וכרישה- וואו, איזה שילוב מנצח, זה מסוג הדברים שאולי לא הייתי מזמינה במסעדה אבל כאשר נחשפים לשילוב הטעמים מבינים כמה שזה מושלם, חגיגה אמיתית לחיך, גם למנה זו שייכתי רוטב רוזה שהשתלב פשוט משולם.





כדורי ארנציני עבודת יד- כדורי ריזוטו במילוי גבינות ובזיליקום בציפוי פריך - וואי מכה על חטא, שכחתי לצלם את המנה הזו, אבל תצטרכו להאמין לי כי אלו היו כדורי הארנציני הכי טעימים שיצא לי לאכול עד היום.




חברים אם גם אתם אוהבים ומעריכים פסטה טובה אתם חייבים אבל חייבים להכנס לאתר , להציץ ולהתרשם מהמבחר הרחב מאוד , להזמין ולהתענג גם אתם עוד היום! כי מהיום אפשר להנות מפסטה טרייה ואיכותית גם בבית שלנו, אתם עוד פה? הכנסו והזמינו, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה