יום ראשון, 29 בנובמבר 2020

השילוב המנצח- קפסולות אריאל Allin1 בניחוח האהוב Lenor FRESH


לא אחת אני מספרת על ההתעסקות הבלתי פוסקת שלי עם נושא הכביסה, יש לי במינימום 8 מכונות כביסה מידי שבוע והיד תמיד נטויה. לא אחת ילדי נזכרים כילדים שניחוח הכביסה מסגיר את נוכחותם בחדר. אני מאוד אובססיבית לנושא. אין מרכך כביסה/ קפסולות כביסה/ ג'ל כביסה ואבקת כביסה שלא ניסיתי, אין שום טריק בנושא שלא ניסיתי ואני תמיד שמחה להמשיך ללמוד. 

רגע לפני שהלוחמת הפרטית שלנו חזרה מהצבא הגיע משלוח מפנק מבית פרוקטר אנד גמבל המייצרת את מותגי הכביסה Lenor ו-ARIEL ומשיקה  בימים אלו לראשונה את הפתרון המשולב האולטימטיבי: קפסולות אריאל Allin1 בניחוח האהוב Lenor FRESH אלו יחדיו יוצרים את השילוב המנצח בין קפסולות עוצמתיות לניקוי הכביסה לבין ריח פי 2 יותר רענן הנשמר לאורך זמן .




מיד יצאנו לדרך עם ערימות הכביסה המסריחות במיוחד (בכל זאת היא נמצאת כל הזמן בשטח), תקשיבו!! אימל'ה ואבל'ה איזה ניחוח מושלם!!! התקבלה כביסה נקיה במיוחד עם ניחוחות פירות הדר עוצמתיות בזכות כדוריות הריח המושלמות של  Lenor המבטיחות כביסה בעוצמת ניחוח יוצאת דופן. 




בזכות הטכנולוגיה הייחודית המצויה בקפסולת Allin1 , כאשר היא באה במגע עם מים משתחררים רכיבים עוצמתיים לניקוי לכלוך וכתמים עקשניים מהבגד, ובמקביל, הכדוריות החכמות המצויות בתוכה נמסות, ורכיבי הבושם שוקעים אל תוך סיבי הבד בשלב האחרון של מחזור הכביסה. התוצאה: בגדים נקיים, נעימים למגע בניחוח משכר המשתחרר עם כל חיכוך של הבגד (למשל: חיבוק, לבישה, שפשוף וכדומה) ומעניק חווית רעננות עוצמתית שנשארת עליו למשך עד כשבעה ימים. 





אופיר גוטמן מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: "הצלחת ההשקה בישראל של מותג הבישום לכביסה לנור לפני כשנתיים הייתה מעל כל הציפיות שלנו והמוצר הפך לחובה בכל בית: עד כה נמכרו ממנו למעלה מ -200,000 בקבוקים. הפתרון החדשני שלנו, קפסולות אריאל Allin1, נותן מענה כמוצר משולב ואנחנו גאים להשיק אותו גם בישראל ". 

בנוסף, לקפסולות הכביסה החדשות של אריאל Allin1 טכנולוגיה חדשה ובלעדית, Purezyme שמה, המשתמשת באנזימים מיוחדים המצליחים להסיר כתמים קשים וגם את אלה הבלתי נראים, שעם הזמן עלולים להצטבר ולהופיע במפתיע על הבגד. בכך היא מבטיחה שמירה כפולה: גם על היגיינה וניקיון עמוק וגם שמירה על הבגד לאורך זמן. 

חברים אם גם אתם כמוני אובססיביים לניחוח ואיכות הכביסה ממליצה לכם בחום להשתמש במוצרים הנ"ל, הנאה סופר מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

מחיר קפסולת Allin1 של אריאל 34.90 ₪ *המחיר באחריות הקמעונאי בלבד, ל-24 יחידות. 

*ניתן להשיג בשופרסל וברשת BE

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה