יום שני, 16 בנובמבר 2020

תפוקליף מהשדה אלינו הצרכנים

בתקופה האחרונה אני משתפת לא אחת ברכישות הנהדרות שלי ברשת. אני מוצאת לנכון להזמין יותר ויותר מהחקלאים השונים- כך אני מקבלת סחורה איכותית וטובה יותר וגם עוזרת לחקלאות הישראלית - אין לי ספק כי זוהי הבחירה הנכונה. 

הפעם אני בוחרת לשתף אתכם במשלוח סופר מפנק ואיכותי מבית תפוקליף אשר הוקמה בשנת 1996 ע"י ויקטור ברמוחה, כחברה לשיווק של ירקות קלופים טריים. בתחילת דרכם החלו בשיווק תפוחי אדמה קלופים, ממוינים לפי גדלים וחתוכים לצ'יפס. בהמשך, התווספו להם גם בצל, גזר, שום ובטטה קלופים. בשנת 2003 הוגדל מגוון המוצרים ע"י הכנסת ירק מהדרין וירק תבלין באריזה קמעונאית. תפוקליף הייתה הראשונה והיחידה מבין משווקי הירקות הקלופים להכניס למגוון מוצריה גם ירק תבלין.



בעקבות משבר הקורונה, כמו חקלאים אחרים בשל הפסקת העבודה במגזר העסקי (מסעדות, קייטרינגים וכו') בתפוקליף  הבינו כי זה הזמן  לשיווק ירקות ופירות מהחקלאי ישירות לצרכן הפרטי ואכן כך עשו. בזכות ההיכרות הנרחבת והידע הנצבר במהלך השנים הרבות יש להם אפשרות להגיע לסחורה הטריה והאיכותית ביותר בשוק. 

בתפוקליף  יש מידי שבוע סל משתנה שכולל קרטון מפנק עם סחורה סופר טרייה, איכותית, מפנקת וטעימה במיוחד. כמובן ישנה אפשרות להרכיב לעצמכם את סל הקניות אולם ממליצה בחום להנות מהקרטון המפנק המובנה מראש.



שבוע שעבר ממש רגע לפני שבת הגיע אלינו הקרטון המפנק הנ"ל שכלל את מגוון ירקות, ירק ופירות הדר כמפורט מעלה.

















שימו לב לטריות המוצר, מהתמונות בהחלט ניתן לראות כמה השלל טרי ואיכותי. נהננו מכל מוצר ומוצר וניכר כי מי שאורז את שלל הירק/ירקות/פירות מקפיד על טיבם.

אז חברים אם גם אתם מחפשים לרכוש פירות וירקות ברשת ממליצה בחום להנות משירותי תפוקליף  - הנאה מרובה מוטבחת לכם, מילה שלי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה