יום רביעי, 4 בנובמבר 2020

כשרוצים לשפר את איכות החיים פונים לבר מוצרי בריאות

כאשר בכורתי התגייסה לצבא הצטרפתי לכל קבוצת אמהות לחיילים בפייסבוק. עברו מאז המון שנים (היא כבר משוחררת שנתיים) וביתי השנייה התגייסה לפני כשנה וחצי כלוחמת בשירות קרבי. היא נמצאת המון בשטח ואני כל הזמן מחפשת בעבורה את הפינוקים הקטנים, את אלו שיגרמו לה תחושה של פינוק וכיף מהבית. 

לפני מספר שבועות מצאתי באחת מקבוצת האמהות לחיילים בפייסבוק פרסום שאחת האמהות העלתה ובה סיפרה על  הכרית המיועדת לחיילים ו/או לנסיעות מבית בר מוצרי בריאות. מדובר למעשה בכרית מתקפלת לגודל קטן אשר נכנסת לתיק נסיעה (מושלם לקיטבג העמוס לעייפה מידי שבועיים). הכרית מתאימה בדיוק לראש ולצוואר, עשויה ויסקו אלסטי בדרגת קושי בינונית אשר מעניקה לגוף את הרוגע הנחוץ לו בכדי להירגע ולישון טוב, לקום רענן ובריא יותר ! אז יש יותר טוב מזה לחיילת שלי? תקשיבו!! כשהיא יצאה לשטח לראשונה מאז הגיוס לקחה עימה את הכרית וישנה לילה שלם בנוחות מירבית.

אגב , מידות הכרית  37X26X11 ס"מ. דבר נוסף לפני שנמשיך חשוב לציין כי ניתן לכבס את הכיסוי העליון, מוזמנים לצפות בסרטון הממחיש עד כמה המוצר קל, נוח ומושלם.






אז כאמור הכרית משווקת על ידי חברת "בר מוצרי בריאות" אשר הוקמה לפני יותר מעשור ומתמחה בייבוא ושיווק של מוצרי טקסטיל מתחום הבריאות, תוך התמחות בעבודה מול וועדי עובדים. הכל למעשה התחיל לאחר חקר מעמיק של יותר משנה ובחינה מדוקדקת של מגוון גדול של מוצרים, בעקבות כך החלו לייבא אביזרי טקסטיל אשר עוזרים לכל אדם להפיג מהמתח היומיומי ותורמים לשינה בריאה וטובה. כלל המוצרים באיכות הטובה ביותר וללא פשרות, ונותנים מענה לכלל האוכלוסיה תוך הקפדה על רמה גבוהה.

אחרי ששוטטתי באתר הוקסמתי מהמבחר האיכותי והמיוחד שהמותג מציע והחלטתי לפנק גם את הזוגי אשר סובל מאוד מכאבי צוואר ומתקשה לישון בנוחות בלילה, ניסינו אין ספור כריות (למעלה מ-10 שונות) וכולן ככולן לא התאימו לו- אחת רכה מידי, השניה קשה מידי, השלישית קטנה מידי וכו' וכו'.

התייעצתי עם צוות המקום ובהחלטה משותפת (לאחר קבלת כלל הנתונים על טיב העבודה, משקל, מבנה גוף ועוד- מקצועיות כבר ציינתי?) בחרנו בכרית הויסקו אשר לה יכולת זיכרון תנוחת הגוף שמתאימה את עצמה למשתמש ובכך מפחיתה לחץ על הצוואר ותורמת לשינה טובה. הלילה הראשון לא עבר בהצלחה ואני כבר תהיתי ביני לבין עצמי שהנה ושוב "נפלנו" ותהיה לנו עוד כרית לאוסף אך בלילה השני כבר הייתה הטבה ומאז הבחור ישן לילה שלם ומתעורר ללא כאבי צוואר- וואי מיותר לציין כמה אני מאושרת נכון?



בין שלל מוצרי המותג נמצא: כרית תומכת הצוואר, לקריאה, לעבודה, לטיסה ובמיוחד לילדים הנוהגים להירדם במושב האחורי ברכב. כרית תומכת גב וישיבה המתאימה לנוהג ברכב או ליושב מול מחשב, ומפחיתה את הלחץ על עמוד השדרה ועצם הזנב.

חייבת לציין כי זה אחד האתרים שאני כל כך שמחה להכיר, יש להם כאמור מגוון רחב של פתרונות אורטופדיים ייחודיים ומובחרים, אין לי ספק כי נחזור לרכוש עוד מוצרים בקרוב. 

למותג יש שירות משלוחים על ידי דואר ישראל ו/או עם שליח עד הבית. כל המוצרים באתר כוללים משלוח רגיל בחינם, עם אפשרות לשדרוג המשלוח, למשלוח על ידי שליח עד הבית, בתוספת תשלום. שדרוג המשלוח יתבצע במעמד הקנייה, בעגלת הקניות. כמו כן ישנה אופציה של איסוף עצמי בתיאום טלפוני בלבד 09-9504039..זמן האספקה המקסימלי הינו 14 ימי עסקים, אך ברוב המקרים המשלוח מגיע לאחר 3-5 ימי עסקים. ניתן לשלם באמצעות פייפל, כרטיס אשראו וביט.

אז חברים אם גם לכם יש חיילים בבית ו/או כאלו הסובלים מבעיה אורטופדית כזו או אחרת או שאתם סתם רוצים להתפנק עם מוצר שיעניק לכם איכות חיים נפלאה הכנסו לאתר והזמינו עוד היום את הפינוק הבא שלכם, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה